Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben in brussel aan het aanschuiven nu voor een booster. Zelftest is ook positief, 3 weken na infectie. Dus pcr zal nooit negatief zijn.
Niet waar he![]()
How to get to and around Austria
Here you will find useful information on traveling to Austria by car, train, bus and plane.www.austria.info
Hier staat dat je geen pcr test moet doen als je een herstelcertificaat hebt.
De titel is inderdaad misleidend maar je moet verder lezen.Niet waar he
However, if you haven't received your booster jab, you need a negative PCR test on top.
Everyone entering Austria has to show any one of these two documents:
- Vaccinate certificate (hieronder staat inderdaad dat je booster nodigt hebt of pcr test)
- Proof of past infection
Waar? En kan dat als niet Brusselaar?Voila, pfizerke gescoord.![]()
Haha, tgaat beginnenWaar? En kan dat als niet Brusselaar?

Mag iedereen gewoon in Brussel ne booster zetten? Want woon in de rand en dan ga ik gewoon op een moment dat mij uitkomt ipv te wachtenBen in brussel aan het aanschuiven nu voor een booster. Zelftest is ook positief, 3 weken na infectie. Dus pcr zal nooit negatief zijn.

Yep, gewoon binnengewandeld, eid laten zien, covidsafe laten zien van de laatste prik, postcode gegeven (ver weg van brussel) en kon direct binnen.Mag iedereen gewoon in Brussel ne booster zetten? Want woon in de rand en dan ga ik gewoon op een moment dat mij uitkomt ipv te wachten![]()
Ik zou er wel niet 100% op rekenen dat deze mogelijkheid lang blijft duren als meer en meer Vlamingen beginnen te gaanMag iedereen gewoon in Brussel ne booster zetten? Want woon in de rand en dan ga ik gewoon op een moment dat mij uitkomt ipv te wachten![]()

Op bruvax staat brusselaars ergens. Maar bv in Duitsland laten ze gewoon iedereen ook toe voor het algemene nut.Ik zou er wel niet 100% op rekenen dat deze mogelijkheid lang blijft duren als meer en meer Vlamingen beginnen te gaan![]()
Als Brusselse politici er lucht van krijgen dat geld van het Brussels budget gebruikt wordt voor Vlaamse vaccinatie, zullen ze er als de kippen bij zijn om dat te blokkeren vrees ik...Op bruvax staat brusselaars ergens. Maar bv in Duitsland laten ze gewoon iedereen ook toe voor het algemene nut.
Dus waarom zouden ze dat toe doen?
Het is niet dat die vlamingen de plaats in nemen van Brusselaars.

Ik ken iemand die ter plaatse geweigerd is omdat ze niet in Brussel woont, er zit geen duidelijke lijn in.Voila, pfizerke gescoord.![]()
Ik ook, bedankt voor de tipVoila, pfizerke gescoord.![]()

Ook makkelijk binnengeraakt?Ik ook, bedankt voor de tip![]()

Yep, zonder probleem. Ik was zelfs mijn portefeuille vergeten dus had mijn identiteitskaart niet bijOok makkelijk binnengeraakt?

Ma allezYep, zonder probleem. Ik was zelfs mijn portefeuille vergeten dus had mijn identiteitskaart niet bij
Mijn rijksregisternummer doorgeven was gelukkig voldoende.

Ze willen duidelijk hun spuiten kwijtMa allez![]()

Brussel gaat zich opwerpen als de redder van VlaanderenZe willen duidelijk hun spuiten kwijt![]()