Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfizer? Ik dacht dat ze hier en België alleen nog Moderna gebruikten voor het boostervaccin?Voila, pfizerke gescoord.![]()
Brussel is dan ook België ni meer hePfizer? Ik dacht dat ze hier en België alleen nog Moderna gebruikten voor het boostervaccin?

Ik denk niet dat ik vandaag veel Brusselaars heb zien aanschuiven. Vooral veel Vlamingen die een vakantie hebben gepland.Als je de Brusselse cijfers ziet qua boostering, weet je waarom. Tis weer huilen met de pet op
Ze kunnen binnen 2 weken zien dat ze de hospitalisatiecijfers voor vlaanderen en brussel uitsplitsen, vooraleer over maatregelen te beslissen.

Hangt af van persoon tot persoon. Bij mij was het ongeveer 3 weken. Mijn ma heeft na een maand nog niets terugVoor wie z'n reuk kwijtraakte: hoelang voor die terugkwam? Is deze namiddag verdwenen hier & redelijk depri over 't verdwijnen ervan![]()
Mn vriendin had een paar dagen geen reuk .Voor wie z'n reuk kwijtraakte: hoelang voor die terugkwam? Is deze namiddag verdwenen hier & redelijk depri over 't verdwijnen ervan![]()
Gisteren bloed laten trekken en vandaag de resultaten al eens bekeken. Helaas nog niet met de dokter kunnen bellen.Vandaag bloed laten trekken ter controle, zo'n 3tal weken na corona infectie.
Tijdens het fietsen sneller piepedood de laatste tijd. Voor alle zekerheid laten checken op infecties.
Maar blijkbaar komt het heel vaak voor volgens de dokter: conditieverlies na corona. Niks ernstig, maar wel terug rustig opbouwen is de boodschap.
Ik zit sinds gisteravond ook met een serieuze snotvalling. Maar geen contact gehad met een positief iemand (denk ik). Zelftest vanochtend was negatief. Als het morgen nog zo is boek ik een pcr test.Sinds gisteren een snotvalling, iets wat niets abnormaal is en dat ik ieder jaar wel enkele keren heb in de wintermaanden. Daarnet telefoontje gekregen van iemand waarbij we op bezoek geweest waren en die zich had laten testen omdat ze een verstopte neus had. Resultaat positief, en er werd van mij ook een test geëist, daarnet dus om een sneltest geweest en het resultaat was ook positief. Zou dit dan omikron al zijn?
Doorgaans laat iemand zich niet testen als hij gewoon wat verkouden is, had die persoon mij niet gevraagd om mij te testen was dit gewoon gepasseerd als een normale verkoudheid.Ik zit sinds gisteravond ook met een serieuze snotvalling. Maar geen contact gehad met een positief iemand (denk ik). Zelftest vanochtend was negatief. Als het morgen nog zo is boek ik een pcr test.
Idd. Ik liep ook al een paar dagen rond met een, schijnbare, verkoudheid.Doorgaans laat iemand zich niet testen als hij gewoon wat verkouden is, had die persoon mij niet gevraagd om mij te testen was dit gewoon gepasseerd als een normale verkoudheid.