Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn zelftest was overigens negatief. Enkel keelpijn op zich was dus geen reden om toch maar € 7,20 aan te verspillen. 😅

Maar goed, ik heb weer eens iets gedaan dat ik nog nooit gedaan had. Altijd leuk, niet dat dit zo'n geweldige ervaring was.
Ik had 2 weken terug geur en smaakverlies/snot/hoofdpijn/lichte koorts. 2 keer een test gedaan en negatief (via dokter).
Maja, zegt niks bij mij. Bij een verkoudheid heb ik dat altijd geen smaak en geur, die nu al terug is btw.

Het was een gewone verkoudheid (kopvalling zoals we hier zeggen), waarvan ik nu al hersteld ben.

@Tomski
Wat is jouw bron?

gisterenavond pas beslist, dus veel tourismesites zijn nog niet up to date.

Snotneus, keelpijn en hoofdpijn sinds woensdagavond, nog altijd hondsellendig. PCR-test op vrijdag. Resultaat negatief, dacht echt dat het nu wel corona ging zijn. Toch al even geleden dat ik zo ziek ben geweest.

Fout bij het maken van de databaseconnectie​

denk dat er veel panikerende wintersporters aan het surfen zijn
Collega ging ook naar oostenrijk maar ook beslist om niet te gaan... Nog geen corona gehad maar zag het niet zitten.
Zijn daar wel streng zeg. Na corona blijf je nog een tijd positief ja, weet ook niet juist hoelang.

Ben in brussel aan het aanschuiven nu voor een booster. Zelftest is ook positief, 3 weken na infectie. Dus pcr zal nooit negatief zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan