Sancho
Member
Pfizer en ongeveer 5 maanden geleden.W
Wanneer was je gevaccineerd en welk vaccin?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfizer en ongeveer 5 maanden geleden.W
Wanneer was je gevaccineerd en welk vaccin?
Eind juli 2de keer gePfizered.Wanneer was je gevaccineerd en welk vaccin?
Ik had 2 weken terug geur en smaakverlies/snot/hoofdpijn/lichte koorts. 2 keer een test gedaan en negatief (via dokter).Mijn zelftest was overigens negatief. Enkel keelpijn op zich was dus geen reden om toch maar € 7,20 aan te verspillen.
Maar goed, ik heb weer eens iets gedaan dat ik nog nooit gedaan had. Altijd leuk, niet dat dit zo'n geweldige ervaring was.
Het percentage weet ik niet maar ze is VÉÉL kans toe nog.Wat is de kans dat een pcr test nog positief geeft, als de eerste positieve test 1 dec was?
Het percentage weet ik niet maar ze is VÉÉL kans toe nog.
Wauw, dat is absurd!Dan ben ik dus wss gechareld.
Oostenrijk wil een negatief pcr bovenop je gevaccineerd en genezen.

Wauw, dat is absurd!![]()

Dat is wel heel streng.Dan ben ik dus wss gechareld.
Moet het een pcr zijn, of mag een sneltest?Dan ben ik dus wss gechareld.
pcrMoet het een pcr zijn, of mag een sneltest?
@Tomski
Wat is jouw bron?
![]()
![]()
Wintersport Oostenrijk 2021/2022: regels en reisadvies corona
LET OP: Dit artikel wordt niet meer ge-update. Voor meer informatie over de coronaregels waar je tijdens een winterspor...www.snowplaza.nl
fantastischoostenrijk.nl
"Alleen een boostervaccinatie bevrijdt je van de PCR-test" !gisterenavond pas beslist, dus veel tourismesites zijn nog niet up to date.
![]()
Nieuwe inreismaatregelen leggen bom onder de wintersportvakantie - FANtastisch Oostenrijk
Nieuwe inreismaatregelen leggen bom onder de wintersportvakantie. Er is vanaf maandag sprake van een 2G Plus. Wat dat precies is dat lees je hier.fantastischoostenrijk.nl
Collega ging ook naar oostenrijk maar ook beslist om niet te gaan... Nog geen corona gehad maar zag het niet zitten.Fout bij het maken van de databaseconnectie
denk dat er veel panikerende wintersporters aan het surfen zijn