Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet pas morgen gaan hé , schatteke. laat ons hopen!.Trump, deze keer geen opmerkingen over hoe pijnlijk het was, mag ik ervan uitgaan dat het nu efkes 10 seconden tranen in de ogen was en klaar?
Zeker niet zeggen dan: "I'll be back".ik moet pas morgen gaan hé , schatteke. laat ons hopen!.
anders zien ze me daar zeker nooit meer terug, en doe ik niet meer mee aan dit circus
Het is hoogstens vervelend. Pijn doet dat sowieso niet.ik moet pas morgen gaan hé , schatteke. laat ons hopen!.
anders zien ze me daar zeker nooit meer terug, en doe ik niet meer mee aan dit circus
Uw isolatie (geen quarantaine) start vanaf uw positieve test. Ge kunt misschien proberen opwerpen dat ge al langer symptomen hebt, geen idee of ze dat zullen aanvaarden.ik heb me nooit plichtsbewust genoemd. leg me geen woorden in de mond
soit, laat ons er misschien even van uit gaan dat ik positief test, wat is dan nu de volgende stap?
10 dagen quarantaine , ja daar ben ik al 5 dagen mee bezig, tegen dan misschien nog 3 dagen. ok .
en dan? mijn contacten opgeven? tja niemand dus, want was alleen in zelfquarantaine.
en daarna, na 10 dagen, wat als mijn symptomen nog steeds hoest zijn?
ga ik dan moeten blijven PCR testen ondergaan?
pff dan ga ik alsnog hem annuleren hoor.... of zeg ik tegen de contact tracers dat ik geen symptomen meer heb.
want voort zelfde geld is mijn hoest helemaal losstaand van corona!
Ahah! Maar nog steeds geen pcr test daar natuurlijk. Had wel sneller uitsluiting gegeven voor Trump (maarja, het doet al veel pijn bij een apotheker)Tegenwoordig nemen apothekers ook testen af bij mensen met symptomen. Is een paar weken geleden veranderd.
Phew, ik krijg geen liefde van Trump als ik hem antwoordt. Ik voel mij gediscrimineerdEens je positief bent, word je de eerste maanden niet meer getest (4-6m)
De pcr testen voor mensen met symptomen zijn ALTIJD gratis, die staan los van de testen voor op reis en evenementen.
Je kan je testresultaten opvolgen via cozo of mijngezondheid.be
Ons labo bezorgt momenteel de resultaten tussen de 24 en 36 uur.
Trump matcht niet goed met jouw katholieke naam vrees ik.Phew, ik krijg geen liefde van Trump als ik hem antwoordt. Ik voel mij gediscrimineerd

Idd nog steeds een antigeen test (sneltest). Maar waarom doet dat pijn daar?Ahah! Maar nog steeds geen pcr test daar natuurlijk. Had wel sneller uitsluiting gegeven voor Trump (maarja, het doet al veel pijn bij een apotheker)

Geen idee, Trump zegt datIdd nog steeds een antigeen test (sneltest). Maar waarom doet dat pijn daar?![]()

I can always grab you by the pussy if you want.Phew, ik krijg geen liefde van Trump als ik hem antwoordt. Ik voel mij gediscrimineerd

Pas op of ik steek een stok in uw neus héI can always grab you by the pussy if you want.![]()
Was het systeem van die 2 gratis testen niet voor de mensen die tegen de zomervakantie de kans nog niet hadden gehad om dubbel gevaccineerd te zijn, zodat ze op reis konden of naar festivals met de gratis tests?laatste vraag: dus ik heb via mijn paspoort een code moeten opvragen, dus dit is nu 1 van de 2 gratis testen die ik nu ga ondergaan?
nadien dus nog slechts 1 gratis test over? indien nodig....
De deltavariant van het coronavirus heeft een R0 waarde van 7-9 (zonder vaccinatie). Van de gekende ziekten zijn alleen mazelen en waterpokken besmettelijker ( R0=15 en R0=9)En zelfs dat geeft geen zekerheid op besmetting.
Iemand die ik ken zijn dochtertje was dit voorjaar besmet en had een "hoge viruslading", ze was dus zeer besmettelijk.
Hij heeft heeft haar in zijn gezicht laten ademen en weet ik wat allemaal, toch werd hij niet besmet. En dat zelfs zonder vaccinatie!
Ja ja, dat coronavirus is zeer besmettelijk.

Allez jong...nu dus wachten geblazen
bijna zeker dat ik geen corona heb hoor, loop al 4 weken te hoesten door mijn reisje naar madrid met 1 november, te weinig warme kledij mee, en daar dus verkoudheid opgelopen, en niet goed verzorgd wellicht....
maar ja, das nu het nieuwe normaal zeker. dokter wil je niet meer behandelen, alvorens PCR test. alles lijkt corona te zijn dag van vandaag![]()
12 uur smaak kwijt ja ; big deal.Allez jong...
Het is volgens u een verkoudheid maar zeker geen corona. Want ja alles is zogezegd corona tegenwoordig en dat is het nieuwe normaal en blahblahblah.
Kheb nog nooit gehoord van een verkoudheid waarbij men zijn smaak verliest.
Euh, ja? Dat is geen normaal symptoom voor een griep of verkoudheid hoor.12 uur smaak kwijt ja ; big deal.
Dat eerste deel wel, dat tweede slaat toch nergens op? Er zijn er meer dan genoeg die langer dan tien dagen ziek zijn van Corona. Die tien dagen quarantaine zijn enkel als je symptomen tegen dan weg zijn of als je er geen hebt.en corona moet je normaal 10 dagen in quarantaine, en zou je zelf moeten genezen zijn met milde symptomen.
Voor hetzelfde geld heb je helemaal geen Corona, maar het kan echt wel perfect dat een hoest (of andere symptomen) die je krijgt van Corona langer dan tien dagen of een maand duurt.hewel, ik zit al een maand met die hoest, ewel dan moet ik wel heel "zware corona" hebben hoor volgens jouw.
en voel me dus totaal niet ziek. enkel hoest.
Misschien kunnen we best de artsen hun werk laten doen en op hun vertrouwen in plaats van aan zelfdiagnose te doen? Dat deed zelfs jouw grote voorbeeld toen hij besmet bleek te zijn.is gewoon een zuivere bronchitis , maar ja artsen zijn overwerkt, en ze zijn bang van besmette mensen... en ergens snap ik dat wel.
Hoe warm of koud je gekleed bent heeft niks te maken met een verkoudheid oplopen, trouwens.te weinig warme kledij mee, en daar dus verkoudheid opgelopen