Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke code? Zou op mijngezondheid.be moeten staan als je een positieve pcr test hebt afgelegd.zo een quarantaine attest, hoe ziet dat eruit? Normaal gezien zou je dat zelf aan kunnen vragen, maar ik heb die bepaalde code niet
Ja, maar om dat certificaat te kunnen aanvragen, moet je een 16 cijferige code ingeven , en die zou je ontvangen hebben per sms. Maar die heb ik dus niet gekregen.Welke code? Zou op mijngezondheid.be moeten staan als je een positieve pcr test hebt afgelegd.
Dat was de testcode waarschijnlijk, als de huisarts je test heeft afgenomen, kan je die code via hem/haar krijgen.Ja, maar om dat certificaat te kunnen aanvragen, moet je een 16 cijferige code ingeven , en die zou je ontvangen hebben per sms. Maar die heb ik dus niet gekregen.
Niet per se. Mijn zus en haar man zijn nog steeds niet positief en de kinderen zijn ondertussen uit isolatie (laatste test volgt nog volgende week).Ik zal deze week op change vote moeten klikken
Zoontje positief getest.
DAt wil niets zeggen, mijn schoonzus testte ook positief , haar man en kinderen bleven corona-vrij.Ik zal deze week op change vote moeten klikken
Zoontje positief getest.
Kheb het in whatsapp oek al gezegd.Ik zal deze week op change vote moeten klikken
Zoontje positief getest.
Hier 4-5 dagen, wel een puffer gekregen om me te helpen. Heel kortademig, maar zuurstof saturatie was nog steeds perfect. Was een ontsteking van de luchtpijp en niet de longen.Hoe lang duren symptomen eigenlijk? Hoesten en proesten, geen smaak en geur, daar kan ik mee leven, het is de kortademigheid die me angst in boezemt.

Zet uwe kleine op uw schoot en laat ‘m een uur in uw gezicht kuchen, voor de zekerheid.Ik hoop stiekem dat ik het vlaggen heb, dan heb ik een G(enezen) certificaat voor oostenrijk aangezien boosterprik er niet direct inzit voor mijn leeftijdscategorie.![]()

Elk apart want er wordt, afhankelijk van het testcentrum, 3 tot 5 Minuten gerekend voor een test. Ander testcentrum is ook een optie heBen hier es aan het kijken om een pcr test te gaan doen met mijn verkregen code.
Dag 1 is al niet mogelijk, eerstvolgende slots: woensdag om 8u 's avonds.
En moet ik dan voor elk individueel gezinslid een slot boeken? of mag ik met mijn code daar toekomen met 4 man?

Elk apart want er wordt, afhankelijk van het testcentrum, 3 tot 5 Minuten gerekend voor een test. Ander testcentrum is ook een optie he
Elk gezinslid moet een eigen code hebben ook.
Boeken voor den oudsten en eventueel zelf informeren:ha ok, ik heb maar 1 code ontvangen, voor onzen oudsten.
Dus niks doen voorlopig?
Huisarts zei:" als je de trap nog op raakt: you're safe!" Moet je Halfweg de trap stoppen om naar adem te snakken? Bel de dokter.Ik begin hoe langer hoe banger te worden. Ik heb steeds meer problemen met doorademen, en een saturatiemeter heb ik niet? Die waren volledig uitverkocht, en komen pas morgen binnen.
En zelfs dat geeft geen zekerheid op besmetting.Zet uwe kleine op uw schoot en laat ‘m een uur in uw gezicht kuchen, voor de zekerheid.![]()