Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week donderdag positief getest, tot nu toe echt helemaal nergens last van. Als ik geen test had laten afnemen, had ik tot op vandaag zelfs niet geweten dat ik het vlaggen had. Nu maar hopen dat het zo blijft.

Ja, maar om dat certificaat te kunnen aanvragen, moet je een 16 cijferige code ingeven , en die zou je ontvangen hebben per sms. Maar die heb ik dus niet gekregen.
Dat was de testcode waarschijnlijk, als de huisarts je test heeft afgenomen, kan je die code via hem/haar krijgen.
Want ook voor testing in een testcentrum moet je die code ontvangen hebben

Hoe lang duren symptomen eigenlijk? Hoesten en proesten, geen smaak en geur, daar kan ik mee leven, het is de kortademigheid die me angst in boezemt.

Ik hoop stiekem dat ik het vlaggen heb, dan heb ik een G(enezen) certificaat voor oostenrijk aangezien boosterprik er niet direct inzit voor mijn leeftijdscategorie. :oops:

Hoe lang duren symptomen eigenlijk? Hoesten en proesten, geen smaak en geur, daar kan ik mee leven, het is de kortademigheid die me angst in boezemt.
Hier 4-5 dagen, wel een puffer gekregen om me te helpen. Heel kortademig, maar zuurstof saturatie was nog steeds perfect. Was een ontsteking van de luchtpijp en niet de longen.

Mijn collega met zware symptomen 3-4 dagen de kortademigheid, andere collega's zijn niet verder geraakt dan een snotvalling 😁

Ben hier es aan het kijken om een pcr test te gaan doen met mijn verkregen code.

Dag 1 is al niet mogelijk, eerstvolgende slots: woensdag om 8u 's avonds.

En moet ik dan voor elk individueel gezinslid een slot boeken? of mag ik met mijn code daar toekomen met 4 man?

Ik hoop stiekem dat ik het vlaggen heb, dan heb ik een G(enezen) certificaat voor oostenrijk aangezien boosterprik er niet direct inzit voor mijn leeftijdscategorie. :oops:
Zet uwe kleine op uw schoot en laat ‘m een uur in uw gezicht kuchen, voor de zekerheid. :unsure:

Ben hier es aan het kijken om een pcr test te gaan doen met mijn verkregen code.

Dag 1 is al niet mogelijk, eerstvolgende slots: woensdag om 8u 's avonds.

En moet ik dan voor elk individueel gezinslid een slot boeken? of mag ik met mijn code daar toekomen met 4 man?
Elk apart want er wordt, afhankelijk van het testcentrum, 3 tot 5 Minuten gerekend voor een test. Ander testcentrum is ook een optie he 😉

Elk gezinslid moet een eigen code hebben ook.

Elk apart want er wordt, afhankelijk van het testcentrum, 3 tot 5 Minuten gerekend voor een test. Ander testcentrum is ook een optie he 😉

Elk gezinslid moet een eigen code hebben ook.

ha ok, ik heb maar 1 code ontvangen, voor onzen oudsten.

Dus niks doen voorlopig?

Ik begin hoe langer hoe banger te worden. Ik heb steeds meer problemen met doorademen, en een saturatiemeter heb ik niet? Die waren volledig uitverkocht, en komen pas morgen binnen.

Ik begin hoe langer hoe banger te worden. Ik heb steeds meer problemen met doorademen, en een saturatiemeter heb ik niet? Die waren volledig uitverkocht, en komen pas morgen binnen.
Huisarts zei:" als je de trap nog op raakt: you're safe!" Moet je Halfweg de trap stoppen om naar adem te snakken? Bel de dokter.
Ik raakte wel de trap nog op, maar moest dan wel 5 minuten bekomen op bed.

Een anekdote telt niet als tegenbewijs voor je laatste zin.
Zet uwe kleine op uw schoot en laat ‘m een uur in uw gezicht kuchen, voor de zekerheid. :unsure:
En zelfs dat geeft geen zekerheid op besmetting.
Iemand die ik ken zijn dochtertje was dit voorjaar besmet en had een "hoge viruslading", ze was dus zeer besmettelijk.
Hij heeft heeft haar in zijn gezicht laten ademen en weet ik wat allemaal, toch werd hij niet besmet. En dat zelfs zonder vaccinatie!

Ja ja, dat coronavirus is zeer besmettelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan