Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ghoja, Als ge overduidelijk symptomen hebt van corona, waarom dan nog laten testen? 't Is niet dat TRUMP daardoor een hele nieuwe cluster zal blootleggen? (tenzij hij natuurlijk afgelopen dagen met 100-en mensen in nauw contact is geweest, maar dan zal hij zelf ook wel de noodzakelijkheid inzien)
De test is eerder een middel om contact tracing op't juiste spoor te zetten (in't beste geval), dan wel om iets aan uw ziekte te doen he.
Omdat die cijfers belangrijk zijn om de evolutie van het virus te kunnen opvolgen. Omdat indien hij positief is er contact tracing moet opgestart worden (hoe effectief die werkt laat ik in het midden).

Ghoja, Als ge overduidelijk symptomen hebt van corona, waarom dan nog laten testen? 't Is niet dat TRUMP daardoor een hele nieuwe cluster zal blootleggen? (tenzij hij natuurlijk afgelopen dagen met 100-en mensen in nauw contact is geweest, maar dan zal hij zelf ook wel de noodzakelijkheid inzien)
De test is eerder een middel om contact tracing op't juiste spoor te zetten (in't beste geval), dan wel om iets aan uw ziekte te doen he.
My point exactly, ik ga zo weinig mogelijk naar de dokter. enkel bij noodgevallen. ja ik ben nog van de ouwe stempel.

want hoe meer je in die wachtzalen zit, hoe meer ge andere zaken kunt opdoen, en anderen misschien kunt besmetten.

ik ga gewoon thuis uitzieken, net zoals ze bij mijn moeder hebben voorgeschreven. heb daar geen dokter voor nodig.

Er heeft hier gewoon niemand vertrouwen in jouw inschattingsvermogen om te doen wat best is voor de maatschappij.

en als er nu 1 zijn mening mij totaal niet interesseert, is het de uwe wel.
quasi op elke post ik hier plaats, ben je er als de kippen bij me te quoten.
my number 1 follower lol.

en als er nu 1 zijn mening mij totaal niet interesseert, is het de uwe wel.
quasi op elke post ik hier plaats, ben je er als de kippen bij me te quoten.
my number 1 follower lol.
Goh, ik denk van jou veelal hetzelfde eigenlijk. Ik kan me ook wel een discussie voor de geest halen waar je dan verschijnt om wat tegenstrijdige onzin te verkopen, gewoon om contrair te doen. Het verschil is dat ik hier een pak meer post dan jij, wat het logischer maakt dat ik reageer op zaken.

Maar goed, enige zelfkritiek had ik niet verwacht.

finaal een test laten doen is goed voor volgende zaken.
-Contacttracing,
-De besmettingsstatistiek correct houden
-Mss een herstelcertificaat op je covidpass.

Het laatste puntje doet me wel denken? Wordt dat meegenomen in de boostervaccinatiecampagne?
Mensen die covid positief getest zijn?

bon , sinds gisterenavond dus geen smaak meer ook, koffie en soep proef ik niet meer...

vraag me af of ik nu wel naar een dokter moet?
mn moeder een half jaar terug ook corona gehad, dokter kon niets doen, ga maar naar huis mevrouwke, ziek het wat uit....

ik heb 2 pfizer shots deze zomer gehad, dus ik zou nog moeten beter beschermd zijn. dus gewoon thuis uitzieken zeker.

ik ga het zelf wel zeggen wat ik ga doen.
en ik kan perfect zelf 10 dagen in quarantaine gaan. we moeten toch van thuis uit werken.

My point exactly, ik ga zo weinig mogelijk naar de dokter. enkel bij noodgevallen. ja ik ben nog van de ouwe stempel.

want hoe meer je in die wachtzalen zit, hoe meer ge andere zaken kunt opdoen, en anderen misschien kunt besmetten.

ik ga gewoon thuis uitzieken, net zoals ze bij mijn moeder hebben voorgeschreven. heb daar geen dokter voor nodig.

Waarom kom je het hier eigenlijk in uw eerste post zelf vragen? Vraag hier dan niks en geef dan ook niet op anderen af als ze op uw vraag antwoorden.

Waarom kom je het hier eigenlijk in uw eerste post zelf vragen? Vraag hier dan niks en geef dan ook niet op anderen af als ze op uw vraag antwoorden.
Ik vraag aanbevelingen. Maar niemand moet mij zeggen wat ik Moet doen.
Die eind beslissing ligt bij mij.

Wat je hier eigenlijk vraagt/zoekt zijn bevestigingen van anderen die ook zeggen 'nee het is onnozel om nu een test te laten doen als je het zelf al weet'. Ik geef in feite exact dezelfde 'aanbeveling' als @Carrion maar op hem geef je af 'ik zal zelf wel beslissen wat ik moet doen'.

Enfin. Uiteraard ligt de beslissing bij u. Einde discussie voor mij. Veel beterschap gewenst.

ja maar en dan??

ze kunnen er toch niets aan doen? waarom zou ik dan al dat gedoe doen. om gewoon in de statistiek opgenomen te worden?
ik voel me ook niet doodziek ofzo, enkel harde harde hoest buien, dat ik haast mijn longen uit hoest bij wijze van spreken. Maar dat zal ook wel over gaan.
geen idee wat dan? misschien wou je gewoon zekerheid of je wel corona hebt, want als je het niet hebt moet je ook niet nodeloos in quarantaine gaaan eh.

Nee, jij zoekt geen aanbeveling. Zoals altijd post je iets met het gedacht dat iedereen u gelijk gaat geven om dan volledig het tegenovergestelde te zien gebeuren. Net zoals tijdens uw geweldige crusade tegen de jobstudent bij de Pizza Hut.

geen idee wat dan? misschien wou je gewoon zekerheid of je wel corona hebt, want als je het niet hebt moet je ook niet nodeloos in quarantaine gaaan eh.
Is corona he. Heb nog nooit eerder mijn smaak verloren van een gewone verkoudheid. En we zijn nu toch verplicht van 4 dagen thuis te werken... Wat maakt het dan uit als ik de 5e dag ook thuis werk. Ik speel op zeker.

Ik vind het wel straf dat ik nog zo ziek ben, als gezonde 38jarige zonder enige kwaaltjes of wat dan ook, na 2 shots Pfizer amper 3 Maand geleden.
Ik heb dus al die tijd onterecht veilig gevoeld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is corona he. Heb nog nooit eerder mijn smaak verloren van een gewone verkoudheid. En we zijn nu toch verplicht van 4 dagen thuis te werken... Wat maakt het dan uit als ik de 5e dag ook thuis werk. Ik speel op zeker.

Ik vind het wel straf dat ik nog zo ziek ben, als gezonde 38jarige zonder enige kwaaltjes of wat dan ook, na 2 shots Pfizer amper 3 Maand geleden.
Serieus? Onder welke steen heb jij gelegen?

ja en mijn ouders zijn beide risicopatiënten hebben nog ergens in maart hun prikken gehad, hebben een paar weken geleden corona gehad en buiten een lichte koorts & smaakverlies hebben ze geen last gehad....

Iedereen is anders eh

Serieus? Onder welke steen heb jij gelegen?
idd, ik ga nog moeten die anti vaxxers gelijk geven.

eerst kon ik die mensen echt nie begrijpen.... maar nu ik met mijn eigen lijf mee maak, ik heb dan nog "het beste vaccin" van allemaal gekregen, en ben nog nooit zo ziek geweest. en dat amper 3/4 maand na volledige vaccinatie.

idd, ik ga nog moeten die anti vaxxers gelijk geven.

eerst kon ik die mensen echt nie begrijpen.... maar nu ik met mijn eigen lijf mee maak, ik heb dan nog "het beste vaccin" van allemaal gekregen, en ben nog nooit zo ziek geweest. en dat amper 3/4 maand na volledige vaccinatie.
Maar misschien was je zonder vaccin wel in't ziekenhuis beland met ernstige symptomen?

Maar misschien was je zonder vaccin wel in't ziekenhuis beland met ernstige symptomen?
Dat was ook exact mijn uitgangspunt toen ik na 7 dagen de huisarts belde voor een huisbezoek omdat het eerder slechter dan beter dan me ging. God zij dank voor die extra bescherming!

Idem hier, dat was het eerste wat de huisarts in mijn geval onmiddellijk zei, dat ik van geluk mag spreken dat ik 2x gevaccineerd ben, want met mijn onderliggende gezondheidsproblemen, was ik gegarandeerd in het ziekenhuis terecht gekomen.

ja maar en dan??

ze kunnen er toch niets aan doen? waarom zou ik dan al dat gedoe doen. om gewoon in de statistiek opgenomen te worden?
ik voel me ook niet doodziek ofzo, enkel harde harde hoest buien, dat ik haast mijn longen uit hoest bij wijze van spreken. Maar dat zal ook wel over gaan.
Hahahahhaha, en daarom hou ik van het internet :rofl:

“Wat denken jullie dat ik moet doen?”
“Ik denk dat ik toch iets anders ga doen”
“Fuck you het is mijn leven en mijn beslissing moei u is niet”

Waarom doe je nu volledig tegendraads? Je komt inderdaad in de statistieken terecht, omdat dat een beeld geeft van de pandemie. Als er elke dag 10.000 mensen denken zoals jij dan zouden we er van uit gaan dat Corona weg is uit ons land.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan