Conflict Midden Oosten: Amerika/Israël & Iran

QZOWvo4_d.webp

Aldus de poëtische woorden van de president van de Verenigde Staten…
Lunatic level 1000+.
Dreigen met oorlogsmisdaden en beledigingen dat het geen naam heeft.
Dat gaat een wereldschouwspel worden als dat doorgaat.

Morgen kan een zwarte dag worden voor Iran (de bevolking) en een rode dag voor de wereldhandel.
Zoveel mensen op deze aardkloot en niemand kan die geschifte kerel stoppen?

Nochtans was de oorlog zo goed als gedaan, waren de onderhandelingen bijna rond en was het openen van de Straat niet jouw probleem?

Laatst bewerkt:
Hij typt sowieso niet zelf die berichten, maar hoe het exact werkt, dunno. Wsl neemt hij z'n incoherente rants op, en gaat dat dan naar wat medewerkers die er iets leesbaar van maken.

Lijkt me precies wat atypisch Trump met die fuckin’ and praisebe to Allah?

Lijkt me vrij duidelijk een zoveelste boertige steek. Hij doet zo alsof Allah aan zijn kant staat en dat die zal toelaten dat hij Iran in de hel verandert.

Hij typt sowieso niet zelf die berichten, maar hoe het exact werkt, dunno. Wsl neemt hij z'n incoherente rants op, en gaat dat dan naar wat medewerkers die er iets leesbaar van maken.
Ik denk dat hij die post zelf schrijft, gezien hoe vaak daar schrijffouten instaan.

Dit is eigenlijk gewoon gemiddeld boomer facebook niveau, hoor. Ik zie die stijl regelmatig passeren in de ge zijt van groep.
Helaas, ik zit niet op facebook. Oftewel interpreteer ik uw post totaal verkeerd? Maar dan zie ik gerda nu ook zoiets a la trump niet posten op ge zijt van groepjes?

De short orders zullen niet doorgegaan zijn? :unsure:
"Sir, unlike the American markets, the European markets are closed Monday."

Maar zou me verbazen dat het daarmee te maken heeft, mss dat hij morgen nog wat probeert de Amerikaanse beurs naar boven of beneden te praten om de beste posities te plaatsen voor dinsdag.

Het is heel dubbel, deze oorlog.
Heel wat mensen zijn voorstander van een ander regime in Iran.
Het is vandaag heel spijtig dat de VS in zijn huidige vorm en Israël zich gemoeid hebben op een brutale wijze.
Ik zou niet liever hebben dan dat de Iraanse bevolking betere tijden kan beleven, maar aan de andere kant geeft het trollen door Iran en de moeilijkheden dat de VS en Israël ondervinden me wel een soort "LOL" gevoel. Ik gun de VS (weeral, in zijn huidige vorm en door hun manier van doen) geen overwinning.
De piloten geven me ook een dubbel gevoel: "Sorry jongens, dat zijn de risico's van het vak." Maar toch wens ik dat ze overleven, er hangt nog ergens een bondgenoot-gevoel.
Bondgenoot gevoel? Besef je wat voor economische miserie er op ons afkomt omdat ze zich niks aantrokken van de gevolgen voor hun "bondgenoten", gewoon om zichzelf te verrijken.
Omdat je toch zo graag vergelijkt met de Russen: Ik hoop dat ze in de VS weigeraars niet neerknallen of in de frontlinie zetten.

Mnee tuurlijk niet, daarom dat ik veel minder medelijden heb met de amerikaanse soldaat dan de russische. De amerikaanse soldaten kiezen er voor om hier aan mee te doen. En "gewoon hun job doen" is gewoon zever eh.

Mnee tuurlijk niet, daarom dat ik veel minder medelijden heb met de amerikaanse soldaat dan de russische. De amerikaanse soldaten kiezen er voor om hier aan mee te doen. En "gewoon hun job doen" is gewoon zever eh.
Goh ge wilt niet weten hoeveel er in het leger zitten om citizenship te verkrijgen, studies te betalen, uit geldnood te geraken.
Ik wil deze tweet van een vooraanstaand amerikaans politicus nog even aanhalen.

tis genuanceerder.

Goh ge wilt niet weten hoeveel er in het leger zitten om citizenship te verkrijgen, studies te betalen, uit geldnood te geraken.
Ik wil deze tweet van een vooraanstaand amerikaans politicus nog even aanhalen.

tis genuanceerder.

Zijn dat nu al redenen om mensen te gaan opblazen aan de andere kant van de wereld? Om de typische vergelijking maar te maken, de collaborateurs in WWII deden het ook o.a voor meer rechten voor Vlaanderen dat maakt het nog altijd niet ok.

Ik vind dat we toch eens moeten stoppen met excuses te maken voor de mensen die al die miserie mogelijk maken, aan alle kanten.

Nochtans was de oorlog zo goed als gedaan, waren de onderhandelingen bijna rond en was het openen van de Straat niet jouw probleem?
Van een Reddit post:

Mar 3: "We won the war."

Mar 7: "We defeated Iran."

Mar 9: "We must attack Iran." "The war is ending almost completely, and very beautifully."

Mar 12: "We did win, but we haven't won completely yet."

Mar 13: "We won the war."

Mar 14: "Please help us."

Mar 15: "If you don't help us, I will certainly remember it."

Mar 16: "Actually, we don't need any help at all." "I was just testing to see who's listening to
me." "If NATO doesn't help, they will suffer something very bad."

Mar 17: "We neither need nor want NATO's help." "I don't need Congressional approval to
withdraw from NATO."

Mar 18: "Our allies must cooperate in reopening the Strait of Hormuz."

Mar 19: "US allies need to get a grip -step up and help open the Strait of Hormuz"

Mar 20: "NATO are cowards."

Mar 21: "We don't use it, we don't need to open it."

Mar 22: "This is the last time. I will give Iran 48 hours." "Iran is Dead"

Mar 23: "We are giving them more time."

Mar 24: "The war is nearing its end."

Mar 25: "We are still negotiating."

Mar 26: "Iran is begging for peace. They gave us a gift. We will give them more time."

Mar 27: "Talks with iran are going very well"

Mar 28: "War will be over soon"

Mar 29: "Maybe we take Kharg island, maybe we dont"

Mar 30: "Open the Strait or we will obliterate all energy infrastructure and oil wells"

Mar 31: "We dont need the strait, we got plenty of oil. Get it yourself UK."

Apr 1: "War will be over in two to three weeks"

Apr 4: "Iran has 48 hours or I'll reign down hell"

Apr 5: "Praise be to Allah! Open the fucking straight!"

Van een Reddit post:

Mar 3: "We won the war."

Mar 7: "We defeated Iran."

Mar 9: "We must attack Iran." "The war is ending almost completely, and very beautifully."

Mar 12: "We did win, but we haven't won completely yet."

Mar 13: "We won the war."

Mar 14: "Please help us."

Mar 15: "If you don't help us, I will certainly remember it."

Mar 16: "Actually, we don't need any help at all." "I was just testing to see who's listening to
me." "If NATO doesn't help, they will suffer something very bad."

Mar 17: "We neither need nor want NATO's help." "I don't need Congressional approval to
withdraw from NATO."

Mar 18: "Our allies must cooperate in reopening the Strait of Hormuz."
Mar 19: "US allies need to get a grip -step up and help open the Strait of Hormuz"

Mar 20: "NATO are cowards."

Mar 21: "We don't use it, we don't need to open it."

Mar 22: "This is the last time. I will give Iran 48 hours." "Iran is Dead"

Mar 23: "We are giving them more time."

Mar 24: "The war is nearing its end."

Mar 25: "We are still negotiating."

Mar 26: "Iran is begging for peace. They gave us a gift. We will give them more time."

Mar 27: "Talks with iran are going very well"

Mar 28: "War will be over soon"

Mar 29: "Maybe we take Kharg island, maybe we dont"

Mar 30: "Open the Strait or we will obliterate all energy infrastructure and oil wells"

Mar 31: "We dont need the strait, we got plenty of oil. Get it yourself UK."

Apr 1: "War will be over in two to three weeks"

Apr 4: "Iran has 48 hours or I'll reign down hell"

Apr 5: "Praise be to Allah! Open the fucking straight!"
Had Will Tura daar niet ooit een nummer over gemaakt?

Men wil het niet toegeven maar de dealmaker kan hier helemaal geen deal maken en heeft grandioos de bal misslagen in dit ganse verhaal.
Die is momenteel bezig Amerika naas Belgie te parkeren als het gaat om "uitspraken waar andere landen van terugdeinzen."

Zijn dat nu al redenen om mensen te gaan opblazen aan de andere kant van de wereld? Om de typische vergelijking maar te maken, de collaborateurs in WWII deden het ook o.a voor meer rechten voor Vlaanderen dat maakt het nog altijd niet ok.

Ik vind dat we toch eens moeten stoppen met excuses te maken voor de mensen die al die miserie mogelijk maken, aan alle kanten.
Niet echt maar eens je in het systeem zit zit je er natuurlijk wel in. Druk op het knopje of vergeet je citizenship maar of druk niet op het knopje en wordt veroordeeld tot de bedelstaf. Niemand is in het leger gegaan omdat x aantal jaar later een president iran gaat aanvallen.
Die oorlogsmachine die erachter zit zorgt er ook voor dat je maar een heel klein tandwieltje bent in het geheel.

Mega benieuwd naar zijn populariteit bij een eventuele poll in de VS 😅. Dit is gewoon een Rusland-Oekraïne verhaal. 1 op 1.
We zijn al de oorspronkelijke "deadline" voor het eind vd oorlog verstreken. En Iran speelt het spel nu echt schoon om het zo lang mogelijk te laten rekken. Laten we eerlijk zijn, ook zij hebben er alle baat bij dat Trump slecht overkomt bij zn bevolking.

Terug
Bovenaan