Biden zal vermoedelijk met fel taalgebruik beschuldigingen van zwakte en seniliteit van zich willen afschudden.

Ondertussen heeft de Biden administratie het voorstel tot ceasefire van de VN veiligheidsraad voor de 3de keer (!) getorpedeerd met een veto.

En Biden wil liever ook niet dat Israël haar illegaal gekoloniseerde gebieden opgeeft.

Blij dat ik niet moet gaan stemmen ginder.
 
Biden zal vermoedelijk met fel taalgebruik beschuldigingen van zwakte en seniliteit van zich willen afschudden.

Ondertussen heeft de Biden administratie het voorstel tot ceasefire van de VN veiligheidsraad voor de 3de keer (!) getorpedeerd met een veto.

En Biden wil liever ook niet dat Israël haar illegaal gekoloniseerde gebieden opgeeft.

Blij dat ik niet moet gaan stemmen ginder.
En ik ben het dan weer, voor één keer, eens met Biden.

Niet toegeven aan terrorisme. Lijkt me toch een goede zaak.
En dat "illegaal gekoloniseerd" is voor discussie vatbaar. Dat is uw kijk op de issue.

Verder: uitkijken naar volgende week: South Carolina. Lijkt me stilaan een zekerheid dat het dan over en uit is met Haley.
Kan er uitgekeken worden naar de definitieve TWEESTRIJD waar iedereen het stilaan over eens is.
 
Denk ik niet. Zo lang ze geld blijft ophalen, blijft die in de race. En dat doet ze.
Zij wil plan B zijn in geval Trump niet mag opkomen, dood valt, of whatever.
akkoord dat is haar goed recht.
Maar niet mag opkomen? ik heb dat proces wat gevolgd van het hoog gerechtshof, en de advocaat val Colorado maakte daar een erg zwakke beurt. Trumps advocaten daarentegen brachten het er veel sterker van af.
No way dat het hooggerechtshof Colorado gaat volgen.

Het RICO proces in Georgia staat ook op losse schroeven door Laetitita james en haar "relaties"... dus kans dat deze ook zal afgevoerd worden is niet onbestaande.

En dood vallen? die man is nog zo kwiek als een jong veulen. Alles kan natuurlijk, maar ik zie het niet gebeuren.

Maar goed, na volgende week zullen de kaarten wel gelegd zijn denk ik.
 
akkoord dat is haar goed recht.
Maar niet mag opkomen? ik heb dat proces wat gevolgd van het hoog gerechtshof, en de advocaat val Colorado maakte daar een erg zwakke beurt. Trumps advocaten daarentegen brachten het er veel sterker van af.
No way dat het hooggerechtshof Colorado gaat volgen.

Het RICO proces in Georgia staat ook op losse schroeven door Laetitita james en haar "relaties"... dus kans dat deze ook zal afgevoerd worden is niet onbestaande.

En dood vallen? die man is nog zo kwiek als een jong veulen. Alles kan natuurlijk, maar ik zie het niet gebeuren.

Maar goed, na volgende week zullen de kaarten wel gelegd zijn denk ik.
Trump een kwiek veulen? Het is een 77 jarige obese man die vaak verwarde uitspraken doet en hulp nodig heeft om van een podium te komen.
(Een glas water drinken is ook al een uitdaging).
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
En ik ben het dan weer, voor één keer, eens met Biden.

Niet toegeven aan terrorisme. Lijkt me toch een goede zaak.
En dat "illegaal gekoloniseerd" is voor discussie vatbaar. Dat is uw kijk op de issue.

Verder: uitkijken naar volgende week: South Carolina. Lijkt me stilaan een zekerheid dat het dan over en uit is met Haley.
Kan er uitgekeken worden naar de definitieve TWEESTRIJD waar iedereen het stilaan over eens is.
At present, based on the result of numerous UN resolutions that cite Article 49 of the Geneva Convention, the consensus view of the international community is that Israeli settlements are illegal and constitute a violation of international law. According to Tim Franks from the BBC, as of 2008 every government in the world, except Israel, considered the settlements to be illegal. In November 2019, the United States said that it no longer views them as inconsistent with international law.


Denk dus niet dat ik alleen sta met mijn mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
akkoord dat is haar goed recht.
Maar niet mag opkomen? ik heb dat proces wat gevolgd van het hoog gerechtshof, en de advocaat val Colorado maakte daar een erg zwakke beurt. Trumps advocaten daarentegen brachten het er veel sterker van af.
No way dat het hooggerechtshof Colorado gaat volgen.

Het RICO proces in Georgia staat ook op losse schroeven door Laetitita james en haar "relaties"... dus kans dat deze ook zal afgevoerd worden is niet onbestaande.

En dood vallen? die man is nog zo kwiek als een jong veulen. Alles kan natuurlijk, maar ik zie het niet gebeuren.

Maar goed, na volgende week zullen de kaarten wel gelegd zijn denk ik.
Oei, je voelt precies ineens de behoefte om Trump te verdedigen. Hij zal u dankbaar zijn (not)
Ik moet hem absoluut niet, maar daar gaat het hier niet om.
Dat zijn allemaal zeer realistische mogelijkheden en daar moet je rekening mee houden bij een presidentverkiezing.
Haar plan is om de 1e vervanger te zijn. Is het een goed plan? Ik denk van niet, maar tegen Trump kan ze duidelijk niet op in de Republikeinse voorverkiezingen. Dus dit is wat ze probeert.
Trump hier en daar aanvallen, maar de base ook niet vervreemden door dan te zeggen dat ze hem een pardon zou geven als zij president wordt.

Edit: lap, hij is al banned. Het gaat snel tegenwoordig.
 

Om een of andere reden stoor ik me aan de foutieve vertalingen in de pers.
Het correcte NL woord voor crazy S.O.B. is "gestoorde hoerenzoon". Niet "dwaze klootzak" (VRT) of "gestoorde klootzak" (Standaard) of "rotzak" (HLN).

Los daarvan vind ik het ook weinig klasse uitstralen als een president met scheldwoorden begint (zelfs al gaat het over uw vijand).
Met "zelfs al gaat het over uw vijand" stel je de situatie wel niet echt correct voor. Het gaat hier niet over twee mensen die gewoon wat onenigheid hebben -- Putin is een dictator en een door en door slecht mens dat duizenden mensen de dood heeft ingejaagd. Ik vind dit framen als "scheldwoorden" ook niet correct. Scheldwoorden zijn woorden die je gebruikt om iemand te kwetsen, hier gaat het gewoon om objectieve feiten. En ik vind het net heel goed dat dat benoemd wordt. Ik zou het juist heel kwalijk vinden als een president of premier weigert de feiten te benoemen zoals ze zijn om de "banden tussen landen niet te beschadigen" of meer van dat soort onzin.
 
Met "zelfs al gaat het over uw vijand" stel je de situatie wel niet echt correct voor. Het gaat hier niet over twee mensen die gewoon wat onenigheid hebben -- Putin is een dictator en een door en door slecht mens dat duizenden mensen de dood heeft ingejaagd. Ik vind dit framen als "scheldwoorden" ook niet correct. Scheldwoorden zijn woorden die je gebruikt om iemand te kwetsen, hier gaat het gewoon om objectieve feiten. En ik vind het net heel goed dat dat benoemd wordt. Ik zou het juist heel kwalijk vinden als een president of premier weigert de feiten te benoemen zoals ze zijn om de "banden tussen landen niet te beschadigen" of meer van dat soort onzin.

Dan zijn we toch niet akkoord. Maar het is ook heel Amerikaans natuurlijk om veel scheldwoorden te gebruiken.
Ik zie bv. een Alexander De Croo niet openbaar op een receptie zeggen dat Poetin een dolgedraaide hoerenzoon is.

Jij zegt het hier eigenlijk net op een correcte manier: "Putin is een dictator en een door en door slecht mens dat duizenden mensen de dood heeft ingejaagd". Veel beter toch?
 
Dan zijn we toch niet akkoord. Maar het is ook heel Amerikaans natuurlijk om veel scheldwoorden te gebruiken.
Ik zie bv. een Alexander De Croo niet openbaar op een receptie zeggen dat Poetin een dolgedraaide hoerenzoon is.
Goh, zoals hier al aangehaald denk ik dat woordkeuze iets is dat wel in detail zal afgewogen worden (door een heel team). Ik weet niet of scheldwoorden zo Amerikaans zijn (cunt of fuck zou een schandaal zijn vermoed ik), maar sterk en besluitvaardig moeten overkomen zal wel een serieus argument zijn.

Ik denk dat moest in onze Belgische cultuur een De Croo zoiets zeggen mensen daar nogal meewarrig op zouden reageren. Wat niet is kan nog komen natuurlijk, de normen van het fatsoen zijn al opgeschoven.
Jij zegt het hier eigenlijk net op een correcte manier: "Putin is een dictator en een door en door slecht mens dat duizenden mensen de dood heeft ingejaagd". Veel beter toch?
Ik vind "een mens die" correcter :unsure:
 
Dan zijn we toch niet akkoord. Maar het is ook heel Amerikaans natuurlijk om veel scheldwoorden te gebruiken.
Ik zie bv. een Alexander De Croo niet openbaar op een receptie zeggen dat Poetin een dolgedraaide hoerenzoon is.

Jij zegt het hier eigenlijk net op een correcte manier: "Putin is een dictator en een door en door slecht mens dat duizenden mensen de dood heeft ingejaagd". Veel beter toch?
Ik zou eigenlijk liever ook dergelijke statements horen van bijvoorbeeld Alexander De Croo. Let op, ik vind fatsoen en dergelijke over het algemeen ook heel belangrijk hoor, maar wel altijd ondergeschikt aan het rechtuit benoemen van de waarheid. Dus ja, uit die feiten over Putin volgt voor mij dat omschrijvingen als "son of a bitch" of "klootzak" gewoon feitelijke weergaven zijn van wie hij is.

Nu, ik kan er nog inkomen dat je mijn formulering verkiest boven die van Biden, maar anderzijds was er ook al kritiek toen Biden Putin een hele tijd geleden omschreef als een dictator, wat ook feitelijk correct was en dat was toch zeker niet onfatsoenlijk, zou ik denken?
 
akkoord dat is haar goed recht.
Maar niet mag opkomen? ik heb dat proces wat gevolgd van het hoog gerechtshof, en de advocaat val Colorado maakte daar een erg zwakke beurt. Trumps advocaten daarentegen brachten het er veel sterker van af.
No way dat het hooggerechtshof Colorado gaat volgen.
Kans is idd klein , maar bestaat wel daarom ook dat ze in de race blijft.

Het RICO proces in Georgia staat ook op losse schroeven door Laetitita james en haar "relaties"... dus kans dat deze ook zal afgevoerd worden is niet onbestaande.

En dood vallen? die man is nog zo kwiek als een jong veulen. Alles kan natuurlijk, maar ik zie het niet gebeuren.

Maar goed, na volgende week zullen de kaarten wel gelegd zijn denk ik.
EN trump is allesbehalve kwiek, die is zwaar overgewicht heeft moeite met stappen en is gewoon zoals elke 80 jarige met overgewicht een risicogeval.

Grappig is het wel, twee aftakelende 80 jarigen tegen elkaar die allebei al ver over hun hoogtepunt zijn .
 
Ik zou eigenlijk liever ook dergelijke statements horen van bijvoorbeeld Alexander De Croo. Let op, ik vind fatsoen en dergelijke over het algemeen ook heel belangrijk hoor, maar wel altijd ondergeschikt aan het rechtuit benoemen van de waarheid. Dus ja, uit die feiten over Putin volgt voor mij dat omschrijvingen als "son of a bitch" of "klootzak" gewoon feitelijke weergaven zijn van wie hij is.

Nu, ik kan er nog inkomen dat je mijn formulering verkiest boven die van Biden, maar anderzijds was er ook al kritiek toen Biden Putin een hele tijd geleden omschreef als een dictator, wat ook feitelijk correct was en dat was toch zeker niet onfatsoenlijk, zou ik denken?

Het gaat me eerder over wat Biden hoopt te bereiken met dat soort uitspraken. Niks positief, behalve misschien voor zichzelf met het oog op de verkiezingen. Op dat vlak is het eigenlijk een vorm van populisme ("kijk eens, ik durf te zeggen wat de gewone man op straat denkt").

Ik verwacht een hoger niveau van de president van de VS, maar bon, iedereen weet wie zijn tegenstander is, dus het is ergens logisch dat het niveau daalt :unsure:
 
Het gaat me eerder over wat Biden hoopt te bereiken met dat soort uitspraken. Niks positief, behalve misschien voor zichzelf met het oog op de verkiezingen. Op dat vlak is het eigenlijk een vorm van populisme ("kijk eens, ik durf te zeggen wat de gewone man op straat denkt").

Ik verwacht een hoger niveau van de president van de VS, maar bon, iedereen weet wie zijn tegenstander is, dus het is ergens logisch dat het niveau daalt :unsure:
Stemmen zou ik denken, hij weet dat trump heel pro russisch/poetin is en dus nooit dergelijke uitspraken zal doen en veel VS burgers denken er hetzelfde over.
 

Om een of andere reden stoor ik me aan de foutieve vertalingen in de pers.
Het correcte NL woord voor crazy S.O.B. is "gestoorde hoerenzoon". Niet "dwaze klootzak" (VRT) of "gestoorde klootzak" (Standaard) of "rotzak" (HLN).

Los daarvan vind ik het ook weinig klasse uitstralen als een president met scheldwoorden begint (zelfs al gaat het over uw vijand).
"Son of a bitch" hoor je vaak in Amerikaanse vloektaal, maar "hoerenzoon" hoor je amper in onze taal en is ook een zeer letterlijke vertaling. Ik zou het eerder als "smeerlap" vertalen.
 
Het gaat me eerder over wat Biden hoopt te bereiken met dat soort uitspraken. Niks positief, behalve misschien voor zichzelf met het oog op de verkiezingen. Op dat vlak is het eigenlijk een vorm van populisme ("kijk eens, ik durf te zeggen wat de gewone man op straat denkt").

Ik verwacht een hoger niveau van de president van de VS, maar bon, iedereen weet wie zijn tegenstander is, dus het is ergens logisch dat het niveau daalt :unsure:
Dat is natuurlijk de meest cynische verklaring waarom hij het deed. En misschien klopt die wel, maar ik ben daar zelf in ieder geval niet zo van overtuigd. Die keer dat Biden Putin een "war criminal" noemde, bijvoorbeeld: toen had hij eerst ontkennend geantwoord op de vraag van een journalist of Putin een war criminal is, om zich dan iets later te bedenken en dat alsnog te zeggen. Zijn medewerkers waren er daarna ook snel bij om die uitspraak te minimaliseren, wat aangeeft dat dat niet gepland was. Dat lijkt me dan eerder iets dat gezegd wordt vanuit een standpunt van empathie dan om puur electoraal gewin.

Ik vind dat verder ook helemaal niet vergelijkbaar met wat Trump doet. Trump valt mensen aan omdat hij ze persoonlijk niet mag of omdat hij denkt er iets bij te winnen. Zijn uitspraken over mensen zijn zelden tot nooit gebaseerd op echte feiten, wat dus wel het geval is bij die uitspraak over Putin.
 
Volgens Fox News gaat de stem van de zwarte bevolking naar Trump gaan, want zwarten houden van sneakers.

Da’s toch niet meer te vatten? Even een hele bevolkingsgroep blatant schofferen op nationale televisie. Hoe erg kan het nog worden Amerika?

Btw, bij het indienen van bepaalde documenten ivm de frauderechtszaak in NY, heeft men gemerkt dat het adres van enkele van Trumps bedrijven veranderd was van NY naar Florida. Zomaar. Fraude plegen om de boete van zijn fraudeproces te verminderen.

Elke normale mens zat al lang in de gevangenis.
 
Terug
Bovenaan