Kan je aangeven waar ze precies zegt dat enkel 1 kant moet gemodereerd worden?het we lose control gedeelte, ik begrijp wel dat enige moderatie nodig is zeker en vast, maar niet enkel van 1kant zoals Hillary het wenst
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je aangeven waar ze precies zegt dat enkel 1 kant moet gemodereerd worden?het we lose control gedeelte, ik begrijp wel dat enige moderatie nodig is zeker en vast, maar niet enkel van 1kant zoals Hillary het wenst
Hillary is zelfs geen senator meer, is als politiek mandataris op pensioen. Dus eigenlijk geen enkele relevantie.Dus als een Republikeinse senator het hiermee eens zou zijn, wil je ook niet meer dat Trump verkozen wordt? Want Hillary is toch niet de presidentskandidaat, dus snap zelfs niet wat dit ter zake doet.
Ik vermoed dat 'lose total control' wel bedoeld zal zijn als 'totally lose control', wat een andere lading heeft. In de betekenis van: "nu hebben we ten minste nog een beetje overzicht op wat die sociale media doen, als we section 230 implementeren hebben we al helemaal niks te zeggen over de haatspraak op die platformen". Da's iets helemaal anders dan zeggen dat we "onze totale controle niet willen opgeven".HRC staat helaas niet bekend om haar verstandige taalkeuzes. Basket of Deplorables bijvoorbeeld.
Ik word werkelijk zot van dat soort tendentieuze clickbait-koppen hé. Nérgens in dat artikel komt in de citaten van Clinton "free speech" naar boven. Ze heeft het puur over het feit dat sociale media meer moeten doen om de content op hun platformen te modereren/monitoren omdat de wetgeving momenteel een bescherming biedt waar sociale media niet verantwoordelijk zijn voor wat users erop posten (o.a. desinformatie, valse AI-foto's, ...). Bijgevolg laten ze dus ook maar begaan.en toch hoop ik dat de crimineel het zal halen alleen al voor dit:
en toch hoop ik dat de crimineel het zal halen alleen al voor dit:
We should be, in my view, repealing something called Section 230, which gave, you know, platforms on the internet immunity because they were thought to be just pass-throughs, that they shouldn’t be judged for the content that is posted,” Clinton said.
Trump’s executive order intends to limit a federal regulation known as Section 230, which gives companies like Facebook and Twitter immunity against being sued over the content that appears on their sites from users.
www.forbes.com
Het is een artikel van de New York Post, gekend voor misleidende artikels en soms outright desinformatie.Ik word werkelijk zot van dat soort tendentieuze clickbait-koppen hé. Nérgens in dat artikel komt in de citaten van Clinton "free speech" naar boven.

Ik meen mij te herinneren ergens gelezen te hebben dat crisissen (natuurramp, oorlog, economie, ...) mensen meer aanmoedigen om rechtser te stemmen, dus ik vermoed dat dit vooral voor het kamp van Trump positief zal uitdraaien. Die verhaaltjes over democraten die orkanen maken met een grote weermachine en ze afschieten op rode staten, krijgen we er gratis bij.Benieuwd wat de invloed gaat zijn van de orkanen die de VS aandoen/aangedaan hebben. In 2012 was Sandy zo'n beetje de 'redding' voor Obama als ik het goed voorheb. Krachtdadig optreden in de nasleep van die verwoestende storm zorgde ervoor dat de bevolking mee was.
Nu zagen we Trump uiteraard snel snel naar Georgia en SC trekken na Helene, 'begaan' met de getroffen bevolking daar, maar toch vooral voor de PR denk ik![]()
Beide kandidaten gebruiken het natuurlijk voor PR. Maar uit het pro-Trump kamp hoor je wel veel meer gekke theorieën over het klimaat.
“Hurricane Helene was an ATTACK caused by Weather Manipulation,” claimed a video shared by Michael Flynn, a former national security advisor to Trump.
“Yes they can control the weather,” Marjorie Taylor Greene, a far-right congresswoman, wrote on X last week. “It’s ridiculous for anyone to lie and say it can’t be done.” (Bron)

Violent threats have also become common, with posts across TikTok, Facebook and X (formerly known as Twitter), alleging that Fema workers should be beaten or “arrested or shot or hung on sight”
Steun voor de fossil oil lobby + Democraten demonizeren, twee vliegen in een klap!MAGA: “Climate change isn’t real.”
Also MAGA: “Democrats control the weather.”
Hoe dom kunde zijn eigenlijk.
En dat soort onzin wordt dan verspreid door een lid van het congress, Marjorie Taylor Greene.