Prime Clarksons Farm

Aamout

Well-known member
Iemand al naar dit programma aan het kijken. Lang geleden dat ik zo nog met de smiley aan het kijken was.

Cultivated wereldmens word ineens boer. Eerste wat hij koopt is een Lamborghini tractor, want Lamborghini. Veel te groot natuurlijk.

Caleb in het eerste aflevering is alvast de max!
 
Deze staat ook op mijn radar, binnenkort eens aan beginnen.

"Gecultiveerd" is nu niet meteen de eerste omschrijving die bij mij te binnen springt als ik de naam Jeremy Clarkson hoor, maar het zal wel leuke tv opleveren. :unsure:
 
Alles al bekeken en is zeer leuke tv. Hoop stiekem op meer. Wil ook meer van James May met zijn Our man in ... wat op de planning staat blijkbaar.
 
Het is met een bizarre saus erover, maar echt zalig, lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.

Caleb is ook echt wel goed. "You are an idiot, everybody will see this mess, don't put my name on this field"
 
Idd erg leuke serie. Niet verwacht aangezien landbouw mij niet zoveel zegt en ik nog nooit een serie van Clarkson de moeite vond om volgen.

Ik vraag mij wel af hoeveel van wat we zien in scene is gezet. Clarkson is reeds 61 jaar. Caleb moet toch het grootste deel van het werk gedaan hebben?

Wel enorm respect voor Caleb die wsl voor een habbekrats zich alle dagen als full time boer loopt af te peigeren.
 
3 episodes gezien.
Mooi gebracht maar zoiets kan je ook maar alleen op poten zetten als je er een smak geld tegen smijt, wat in zijn geval geen probleem is.
En het beste personage is zonder twijfel de onverstaanbare Gerald.
 
Eerder in Amazons geval geen probleem. Clarkson krijgt zijn vaste percentage van de winst.

Aangezien er een tweede seizoen komt, zal de winst dus zeer rijkelijk geweest zijn.

Volledige seizoen uitgekeken en imo bewijst dit toch echt wel dat de typische humor in The Grand Tour niet noodzakelijk afhangt van de chemie van het trio, maar eerder de charme (of gebrek aan charme) van Clarkson om de humor op poten te zetten.
 
Idd erg leuke serie. Niet verwacht aangezien landbouw mij niet zoveel zegt en ik nog nooit een serie van Clarkson de moeite vond om volgen.

Ik vraag mij wel af hoeveel van wat we zien in scene is gezet. Clarkson is reeds 61 jaar. Caleb moet toch het grootste deel van het werk gedaan hebben?

Wel enorm respect voor Caleb die wsl voor een habbekrats zich alle dagen als full time boer loopt af te peigeren.
Mijn opa heeft tot zijn 73ste op de boerderij gewerkt. Het kan dus.

Echt een topserie. Wat heb ik genoten van Clarkson, Kaleb en Gerald.
 
Eerder in Amazons geval geen probleem. Clarkson krijgt zijn vaste percentage van de winst.

Aangezien er een tweede seizoen komt, zal de winst dus zeer rijkelijk geweest zijn.

Volledige seizoen uitgekeken en imo bewijst dit toch echt wel dat de typische humor in The Grand Tour niet noodzakelijk afhangt van de chemie van het trio, maar eerder de charme (of gebrek aan charme) van Clarkson om de humor op poten te zetten.
Ik ga eerlijk zijn. May en Richard zijn overbodig in mijn ogen. Te samen zijn ze leuk in The Grand Tour omdat ze klungelen te samen maar het is Jeremy die het maakt.
Clarkson Farm = grappig om te zien
The escapists = belachelijk. Sorry maar Richard probeert echt kinderachtig dit op te zetten en het is echt cringen
James May cook on en Our man in Japan = 1 + 2 afleveringen gezien en goh, ik zie het omwille zijn pompeuze opmerkingen af en toe, maar denk dat er echt veel gewoon geeuwen en denken van man saaie mens.
 
Ik ga eerlijk zijn. May en Richard zijn overbodig in mijn ogen. Te samen zijn ze leuk in The Grand Tour omdat ze klungelen te samen maar het is Jeremy die het maakt.
Clarkson Farm = grappig om te zien
The escapists = belachelijk. Sorry maar Richard probeert echt kinderachtig dit op te zetten en het is echt cringen
James May cook on en Our man in Japan = 1 + 2 afleveringen gezien en goh, ik zie het omwille zijn pompeuze opmerkingen af en toe, maar denk dat er echt veel gewoon geeuwen en denken van man saaie mens.
James may toys (iets van wat jaren terug was wel aangenaam). De great escape is i derdaad wel wat cringy soms.
 
Terug
Bovenaan