Call of Duty: Vanguard

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Vanguard

Is de laatste jaren nu hip om COD overal af te breken.. Veel kindjes e over het internet.
Zoals hierboven vermeld is enkel die lag storend en zullen ze wel oplossen. Voor de rest een leuke FPS lijkt het zonder excessen.
Ai ai zijn er mensen die hun mening en feedback geven tijdens een beta? Wat een bende kinderen idd, zullen nooit tevreden zijn...
 
Ai ai zijn er mensen die hun mening en feedback geven tijdens een beta? Wat een bende kinderen idd, zullen nooit tevreden zijn...
Meningen mogen maar niet het traditioneel gezwets om toch mr te kunnen klagen. Grappige is dat de meerderheid dan BF zit te verdedigen en er een copy/paste van de commentaren kan worden gebruikt.
Beide zijn 2 vermakelijke shooters maar heel jammer dat de beste eigenlijk nooit vernoemd worden ala sandstorm insurgency. Gewoon omdat dit bij het grote publiek geen AAA titel is. Maar wel 2x zo goed als de 2 dat ze gans de tijd tegen het licht houden.
 
Meningen mogen maar niet het traditioneel gezwets om toch mr te kunnen klagen. Grappige is dat de meerderheid dan BF zit te verdedigen en er een copy/paste van de commentaren kan worden gebruikt.
Beide zijn 2 vermakelijke shooters maar heel jammer dat de beste eigenlijk nooit vernoemd worden ala sandstorm insurgency. Gewoon omdat dit bij het grote publiek geen AAA titel is. Maar wel 2x zo goed als de 2 dat ze gans de tijd tegen het licht houden.
traditioneel gezwets?
is de eerste keer bij mijn weten dat men iets zegt over rook die uit guns komt ...
op vorige page staat een video waar je perfect ziet dat er rook uit de guns komt en dat je daardoor bijna niets ziet ... dus dit is niet zomaar gezwets, maar is dus perfect aantoonbaar ...
 
Meningen mogen maar niet het traditioneel gezwets om toch mr te kunnen klagen. Grappige is dat de meerderheid dan BF zit te verdedigen en er een copy/paste van de commentaren kan worden gebruikt.
Beide zijn 2 vermakelijke shooters maar heel jammer dat de beste eigenlijk nooit vernoemd worden ala sandstorm insurgency. Gewoon omdat dit bij het grote publiek geen AAA titel is. Maar wel 2x zo goed als de 2 dat ze gans de tijd tegen het licht houden.
Awel, de Vanguard bevalt me veel beter dan ik had gedacht maar ik kijk enorm uit naar Insurgency Sandstorm. Wel niet echt tevergelijken met COD denk ik gezien dit echt een tactictal shooter is. Is volgens mij een andere publiek van spelers.
 
Awel, de Vanguard bevalt me veel beter dan ik had gedacht maar ik kijk enorm uit naar Insurgency Sandstorm. Wel niet echt tevergelijken met COD denk ik gezien dit echt een tactictal shooter is. Is volgens mij een andere publiek van spelers.
Nee kan je niet vergelijken. Maar diegene die commentaren geeft zijn er allemaal die zo een spel zoeken als Sandstorm maar dan in COD. Je weet al lang wat voor type spel het is nu denk ik zo..
 
Deze paar matchen gespeeld, grafisch leek het mij toch mee te vallen. De setting spreekt mij wel niet zozeer aan ga deze wel eens oppikken voor de sp die speel ik elk jaar wel eens met plezier door. En over het algemeen speel ik amper nog MP games.
 

...en ook de zombie-mode kreeg vandaag een knappe trailer:

 
Terug
Bovenaan