Call of Duty: Vanguard

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Vanguard

51634397129_3966c2f0ac_h.jpg


 
Kijk er toch wel naar uit, cold war amper 5uurkes online gespeeld. Die snelle matchkes doet het hem altijd voor mij BF duurt voor mij te lang.
 
Na 2 jaar krijg ik er ook wel eens zin in, aangezien crossplay erin is kan ik met maten van PS spelen.
 
Na 2 jaar krijg ik er ook wel eens zin in, aangezien crossplay erin is kan ik met maten van PS spelen.
Die crossplay hoe werkt dat juist kan je dan ook een party opstarten met vrienden van PS5 als je de Xbox versie hebt?

Twijfel welke versie te halen daarmee, meeste vrienden zitten op PS5 maar geneigd om te Xbox versie te kopen.
 
Die crossplay hoe werkt dat juist kan je dan ook een party opstarten met vrienden van PS5 als je de Xbox versie hebt?

Twijfel welke versie te halen daarmee, meeste vrienden zitten op PS5 maar geneigd om te Xbox versie te kopen.
Aparte voice chat zoals xbox en ps gaat niet, je kan wel party maken mekaar joinen en in de lobby spreken.
Ook in game kan je dan spreken, maar de kwaliteit is meestal wel brak.
Had veel liever discord gezien op beide consoles, daar is de voice kwaliteit wel stukken beter.

Dus als je vrienden op ps zitten, zou ik persoonlijk dan ps versie nemen voor de voice kwaliteit.
Party chat van ps is stukken beter dan in game, tenzij dit al aangepast is.
 
We gaan deze keer voor de eerste keer the battle pass eens kopen van in het begin se.
Bij Cold War heb ik hem bij seizoen 2 pas gekocht gekocht.
De beta's waren in ieder geval leuk en heb nog nooit zo'n hoge scores gehad met een COD als nu :)
Was altijd eerste of top 3... ik wist even niet wat er gebeurde :)
 
We gaan deze keer voor de eerste keer the battle pass eens kopen van in het begin se.
Bij Cold War heb ik hem bij seizoen 2 pas gekocht gekocht.
De beta's waren in ieder geval leuk en heb nog nooit zo'n hoge scores gehad met een COD als nu :)
Was altijd eerste of top 3... ik wist even niet wat er gebeurde :)
Als de sbmm erin kickt paar matchen later zal je niet zoveel meer top 3 staan.
Is het enige dat ik al jaren aan erger bij cod is die sbmm.
 
Ja dan kan het goed zijn dat het gedaan is met Top 3 :) .
Alhoewel dat ik vroeger al bij de noobs ook onderaan stond. Dus ben er sowiso op vooruit gegaan.
En bij de Cold War was het ook meestal Top 3 of 4. Dus mss ben ik stiekem beetje beter geworden :)
 
Pre-load voor pc is nu beschikbaar.
Speelbaar vanaf 05/11 om 05:00.
49,40GB is de grootte van de pre-load bij mij.
 
Terug
Bovenaan