Call of Duty: Vanguard

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Vanguard

Ik ga men pre order annuleren en Insurgency Sandstorm in de plaats pakken. Is mss moeilijk te vergelijken gezien dat een tactical shooter is maar toch ….
 
En wat zijn de bevindingen?
Ik vond hem wel leuk spelen. OK, niet alles is perfect te noemen, maar ze luisteren zeer aandachtig naar de community en hebben op basis hiervan al paar dingen aangepast. Ik ben benieuwd wat ze nog voor elkaar krijgen tegen 5 november. Maar deze haal ik absoluut wel in huis :) De destructie is mss een gimmick, maar ik vind het wel een leuke toevoeging aan de game.

ps; Je kan, als ik me niet vergis, de PS versie al preloaden voor de open beta :)
 
Ik vond hem wel leuk spelen. OK, niet alles is perfect te noemen, maar ze luisteren zeer aandachtig naar de community en hebben op basis hiervan al paar dingen aangepast. Ik ben benieuwd wat ze nog voor elkaar krijgen tegen 5 november. Maar deze haal ik absoluut wel in huis :) De destructie is mss een gimmick, maar ik vind het wel een leuke toevoeging aan de game.

ps; Je kan, als ik me niet vergis, de PS versie al preloaden voor de open beta :)
ik speel donderdag de beta op pc :)
ik vroeg het gewoon omdat PS al een beta weekend gehad heeft :)

Van wat ik tot nu toe gezien heb van het spel, spreekt het mij totaal niet aan, had ook totaal geen zin in WW2 terug, maar zal het toch wel wat spelen :p
 
ik speel donderdag de beta op pc :)
ik vroeg het gewoon omdat PS al een beta weekend gehad heeft :)

Van wat ik tot nu toe gezien heb van het spel, spreekt het mij totaal niet aan, had ook totaal geen zin in WW2 terug, maar zal het toch wel wat spelen :p
Ja voila, dat had ik dus ook. Na WW2 komt een volgende komt Vanguard gewoon wat te snel wat mij betreft.
Cold War heb ik wel het eerste season redelijk gespeeld en die vond ik wel ok. Ben nu ook wel niet die hard COD speler zenne.
Maar tis zoals FIFA... ik zeg elk jaar opnieuw "Dit jaar koop ik de nieuwe niet" en elke keer ligt de nieuwe bij release naast de PS :) .
Deze keer toch eens skippen en Insurgency Sandstorm een kans geven en mss nadien Battlefield.
 
das toch gewoon de Alpha die ze een update gaan geven?
Ik had het anders gelezen. Alpha was deel 1, Beta is deel 2. Beta zal je dus moeten preloaden als je nog niet in het eerste weekend hebt gespeeld. Kan natuurlijk zijn dat ze die Beta applicatie gaan updaten. Maar zo heb ik het dus vernomen.
 
Ik had het anders gelezen. Alpha was deel 1, Beta is deel 2. Beta zal je dus moeten preloaden als je nog niet in het eerste weekend hebt gespeeld. Kan natuurlijk zijn dat ze die Beta applicatie gaan updaten. Maar zo heb ik het dus vernomen.
Ja zo bedoel ik het😅
 
Net 2 matches gespeeld in de open beta, eerste dat me opviel waren, zoals gewoonlijk, de slechte spawns. Ik heb enkel met de eerste loadout gespeeld, assault volgens mij? Maar er zat precies heel veel recoil op dat wapen en ik zag niks tijdens ADS omdat er zoveel rook uit dat wapen kwam. Map voting zit er ook weer niet in precies, spijtig, slechte eerste indruk.
 
Laatst bewerkt:
Speelt enorm loom. Voelt echt niet goed.
Die mini tank is ook maar niets kan bijna over niets rijden.
Is maar een beta maar had er meer van verwacht. Ga morgen nog een poging geven
 
Ik heb geen cod meer gespeeld sinds BO3 dus ik heb voor de leut eens de beta getest. Ik was al geen fan meer van de melkkoe en deze doet me zeker niet van gedacht veranderen.

Ik vind het gewoon echt beschaamtelijk hoe zoiets kan uitgebracht worden in 2021 als een AAA game. Ik vind dat zo marginaal slecht eruit zien. Hoe houterig die movement, hoe cluncky, hoe bagger slecht grafisch. Hoe bagger slecht het geluid. Niks verfijning. Het is een beta maar zoals het er nu uitziet gaat het sowieso releasen, maak je geen illusies 🤣

Ik speel vooral battlefield, en begrijp me niet verkeerd, daar telt ook meer en meer de winst die men maakt dan de kwaliteit die men aflevert (mss een bevestiging hiervan als 2042 uitkomt), maar vergeleken met dees, man man...

En ook die INSANE aim assist op controller. W T F!? Als ik die killcams bekijk hoe sommige op mij letterlijk target locken is gewoon mind boggling. Ok we gaan volledig cross platform, maar omdat jullie tegen pc spelers komen gaan we jullie aim assist gewoon zo OP maken dat het je private legale hack is 🤣 haha

En dan heel die PR machine der rond is nog grappiger. Dat ze actief bezig zijn met de feedback and "keep it coming" blablabla 🙄 Gast, dat spel is al 10j hetzelfde, heb je dan nog überhaupt feedback nodig??? Haha

Ik lig er ni wakker van in ieder geval, maar als bf2042 ook zo flopt ga ik toch beginnen wenen denk ik en het FPS genre stilaan begraven 😄
 

Lag blijkbaar toch niet aan mij, dat zullen ze toch snel mogen fixen want ik vind het redelijk onspeelbaar zo...
 
Is niet slecht,ziet er goed uit, speelt snel.
Begrijp niet dat ze op fb groepen Enzo overal lopen te verkondigen dat het er slecht uit ziet en sloom speelt en zoveel rook vh geweer afkomt, en dat het geluid slecht is dat is juist het zelfde als cold war.hoort ze duidelijk afkomen zowel via de surround als headset.
Heb de indruk dat het beter speelt dan cold war.
Kijken wat het geeft als hem uitkomt.

Enkel die killstreaks, vooral die honden 10 kills en ge knalt ze gewoon 1 voor 1 af.
 
Oke, ik moet mijn mening herzien.
Heb deze week met ne kameraad wat online gespeeld en wat heb ik me weer geamuseerd.
Tot mijn grote verbazing stond ik zelfs telkens in top 3 en regelmatig 1ste. Ik kon men eigen ogen niet geloven :)
We zullen de pre order maar laten staan dan :)
 
Is niet slecht,ziet er goed uit, speelt snel.
Begrijp niet dat ze op fb groepen Enzo overal lopen te verkondigen dat het er slecht uit ziet en sloom speelt en zoveel rook vh geweer afkomt, en dat het geluid slecht is dat is juist het zelfde als cold war.hoort ze duidelijk afkomen zowel via de surround als headset.
Heb de indruk dat het beter speelt dan cold war.
Kijken wat het geeft als hem uitkomt.

Enkel die killstreaks, vooral die honden 10 kills en ge knalt ze gewoon 1 voor 1 af.
Is de laatste jaren nu hip om COD overal af te breken.. Veel kindjes e over het internet.
Zoals hierboven vermeld is enkel die lag storend en zullen ze wel oplossen. Voor de rest een leuke FPS lijkt het zonder excessen.
 
Terug
Bovenaan