Call of Duty: Vanguard

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Vanguard

Echt slecht ziet het er niet uit, maar echt enthousiast ben ik ook niet.
Ik hoop gewoon dat het niet weer als lone wolf hele bataljons van Duitsers omleggen is zoals in deze gameplay.
 
Zojuist Alpha gedownload. Na 5 minuten ermee gestopt.

Wat een belachelijke gamemode hebben ze in die Alpha gestoken seg... Rondlopen en wachten tot het spel begint en dan eventjes een 2v2 spelen.

Was het nu echt zo moeilijk om gewoon TDM er in te stoppen?
 
Zojuist Alpha gedownload. Na 5 minuten ermee gestopt.

Wat een belachelijke gamemode hebben ze in die Alpha gestoken seg... Rondlopen en wachten tot het spel begint en dan eventjes een 2v2 spelen.

Was het nu echt zo moeilijk om gewoon TDM er in te stoppen?
was dat bij de vorige alpha ook niet?
In de beta maar grotere modus dacht ik…
 
was dat bij de vorige alpha ook niet?
In de beta maar grotere modus dacht ik…
De vorige alpha heb ik niet gespeeld. De beta wel en ik herinner mij nog dat in de beta van Cold War de gamemodes geroteerd werden. Dus nu zullen ze dat waarschijnlijk ook wel doen.

Op zich niet zo'n groot probleem, alleen dat ik de gamemode die er nu in zit verschrikkelijk saai vind :). In een cirkel rondlopen en wachten tot de timer op 0 staat, dan eventjes een 2v2 spelen, en daarna opnieuw. Daarmee dat ik het maar 5 minuutjes gespeeld heb.
 
Alpha vond ik maar niets. Blijft natuurlijk een alpha build.
Voor WW games heb ik mij met BF1 en V enorm geamuseerd moet ik zeggen.
Had stiekem op Old skool cod gehoopt
 
Idd kan je niet veel van zeggen,leuk om nog eens een ww setting te spelen,ook benieuwd hoe ze de wapens naar warzone gaan brengen.
Wel fun meegehad voor een paar uur.

 
Ik vind het er enorm saai uitzien.. je zit meer in een 'menu' of in een 'waiting' moment dan dat ge effectief speelt.
 
Die speelt toch met een type visier dat nog niet gebruikt werd in WW2 (behalve in vliegtuigen etc.)? :wtf:
 
Komt hier nog een beta van ?
Volgens PushSquare:

From 10th to 13th September, PlayStation users who have pre-ordered Call of Duty: Vanguard will be able to play the beta test.
Then, between 16th and 20th September, all PS5 and PS4 users can join the fun when the beta opens up.
 
Terug
Bovenaan