Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je niet de Alpha ?Beta te downloaden in de store
was dat bij de vorige alpha ook niet?Zojuist Alpha gedownload. Na 5 minuten ermee gestopt.
Wat een belachelijke gamemode hebben ze in die Alpha gestoken seg... Rondlopen en wachten tot het spel begint en dan eventjes een 2v2 spelen.
Was het nu echt zo moeilijk om gewoon TDM er in te stoppen?
De vorige alpha heb ik niet gespeeld. De beta wel en ik herinner mij nog dat in de beta van Cold War de gamemodes geroteerd werden. Dus nu zullen ze dat waarschijnlijk ook wel doen.was dat bij de vorige alpha ook niet?
In de beta maar grotere modus dacht ik…
. In een cirkel rondlopen en wachten tot de timer op 0 staat, dan eventjes een 2v2 spelen, en daarna opnieuw. Daarmee dat ik het maar 5 minuutjes gespeeld heb.Het is voor zover ik het goed heb, de periode kort na 1945, en de oorlog nog niet geëindigd zou zijn.Die speelt toch met een type visier dat nog niet gebruikt werd in WW2 (behalve in vliegtuigen etc.)?![]()
Volgens PushSquare:Komt hier nog een beta van ?
Denk dat ge niet wil weten hoeveel Warzone hen opbrengt.Ik denk eerlijk gezegd dat dit gaat floppen,door warzone trappen ze eigenlijk altijd in hunne eigen winkel.
Idd fortniteachtige toestandenDenk dat ge niet wil weten hoeveel Warzone hen opbrengt.