Call of Duty: Vanguard

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Vanguard

ik ben ook totaal niet hyped voor dit spel.
Precies fifa. Copy paste met een andere skin over :p

Zal het wel kopen om mee te kunnen spelen met paar vrienden.. maar denk dat BF toch meer zal opstaan (tenzij dat enorm flopt)
 
Heb de mijne gisteren ontvangen van GameMania. Deze moet je weer invullen op de COD-website. Nu is het wachten totdat deze een nieuwe code opsturen.
En mag ik vragen of je de game al volledig betaald hebt? Ik heb namelijk enkel een pre-order geplaatst voor afhaling op release, dus nog geen betaling gedaan. Op heden nog geen code ontvangen, maar hopelijk moet ik voor de code niet speciaal naar de winkel rijden. Also, vroeger durfde men ook 5€ aanrekenen voor een dergelijke code, wat uiteraard gewoon BS is.
 
ik ben ook totaal niet hyped voor dit spel.
Precies fifa. Copy paste met een andere skin over :p

Zal het wel kopen om mee te kunnen spelen met paar vrienden.. maar denk dat BF toch meer zal opstaan (tenzij dat enorm flopt)

Goh ja, das al jaren zo en toch koop ik fifa ook elk jaar :p
 
En mag ik vragen of je de game al volledig betaald hebt? Ik heb namelijk enkel een pre-order geplaatst voor afhaling op release, dus nog geen betaling gedaan. Op heden nog geen code ontvangen, maar hopelijk moet ik voor de code niet speciaal naar de winkel rijden. Also, vroeger durfde men ook 5€ aanrekenen voor een dergelijke code, wat uiteraard gewoon BS is.
Ja heb hem online besteld met die 5€ korting en heb alles al betaald.
 
En mag ik vragen of je de game al volledig betaald hebt? Ik heb namelijk enkel een pre-order geplaatst voor afhaling op release, dus nog geen betaling gedaan. Op heden nog geen code ontvangen, maar hopelijk moet ik voor de code niet speciaal naar de winkel rijden. Also, vroeger durfde men ook 5€ aanrekenen voor een dergelijke code, wat uiteraard gewoon BS is.
ondertussen al de code ontvangen na het kiezen bij release afhalen ?
 
Terug
Bovenaan