Het is dan ook dezelfde engine.Die animations zien er ook exact hetzelfde uit als warzone, bvb die sprint.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is dan ook dezelfde engine.Die animations zien er ook exact hetzelfde uit als warzone, bvb die sprint.

Heb de mijne gisteren ontvangen van GameMania. Deze moet je weer invullen op de COD-website. Nu is het wachten totdat deze een nieuwe code opsturen.Weet iemand per toeval wanneer Game Mania de Beta codes verstuurt? Heb de game in pre-order staan, maar op heden nog niets ontvangen..![]()
En mag ik vragen of je de game al volledig betaald hebt? Ik heb namelijk enkel een pre-order geplaatst voor afhaling op release, dus nog geen betaling gedaan. Op heden nog geen code ontvangen, maar hopelijk moet ik voor de code niet speciaal naar de winkel rijden. Also, vroeger durfde men ook 5€ aanrekenen voor een dergelijke code, wat uiteraard gewoon BS is.Heb de mijne gisteren ontvangen van GameMania. Deze moet je weer invullen op de COD-website. Nu is het wachten totdat deze een nieuwe code opsturen.
ik ben ook totaal niet hyped voor dit spel.
Precies fifa. Copy paste met een andere skin over
Zal het wel kopen om mee te kunnen spelen met paar vrienden.. maar denk dat BF toch meer zal opstaan (tenzij dat enorm flopt)

Ja heb hem online besteld met die 5€ korting en heb alles al betaald.En mag ik vragen of je de game al volledig betaald hebt? Ik heb namelijk enkel een pre-order geplaatst voor afhaling op release, dus nog geen betaling gedaan. Op heden nog geen code ontvangen, maar hopelijk moet ik voor de code niet speciaal naar de winkel rijden. Also, vroeger durfde men ook 5€ aanrekenen voor een dergelijke code, wat uiteraard gewoon BS is.
Zolang dat cross gen is gaat dat nooit een wauw gevoel zijn vrees ik, hopelijk laten ze vanaf volgend jaar de ps4/xbox one achterwege.Pfff ziet er toch niet waw uit. Graphics zijn nu toch ook niet top?
ondertussen al de code ontvangen na het kiezen bij release afhalen ?En mag ik vragen of je de game al volledig betaald hebt? Ik heb namelijk enkel een pre-order geplaatst voor afhaling op release, dus nog geen betaling gedaan. Op heden nog geen code ontvangen, maar hopelijk moet ik voor de code niet speciaal naar de winkel rijden. Also, vroeger durfde men ook 5€ aanrekenen voor een dergelijke code, wat uiteraard gewoon BS is.
Ik welNiemand hier op PS het eerste weekend getest?

En wat zijn de bevindingen?Ik wel![]()