Milathis
Well-known member
Moet zeker lukkenKan je dat ook op ander adres laten bezorgen als jij dat vb koopt voor mij ?

Kan even het adres aanpassen.
Grts
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet zeker lukkenKan je dat ook op ander adres laten bezorgen als jij dat vb koopt voor mij ?

oke cava spreken we verder af in pm ?Moet zeker lukken
Kan even het adres aanpassen.
Grts
blog.playstation.com
Hey sorry ff uit het oog verloren , indien nog nodig wil ik deze wel bestellen voor uoke cava spreken we verder af in pm ?

Die crossplay hoe werkt dat juist kan je dan ook een party opstarten met vrienden van PS5 als je de Xbox versie hebt?Na 2 jaar krijg ik er ook wel eens zin in, aangezien crossplay erin is kan ik met maten van PS spelen.
Aparte voice chat zoals xbox en ps gaat niet, je kan wel party maken mekaar joinen en in de lobby spreken.Die crossplay hoe werkt dat juist kan je dan ook een party opstarten met vrienden van PS5 als je de Xbox versie hebt?
Twijfel welke versie te halen daarmee, meeste vrienden zitten op PS5 maar geneigd om te Xbox versie te kopen.
is iet meer nodig heb hem goedkoper gevondenHey sorry ff uit het oog verloren , indien nog nodig wil ik deze wel bestellen voor u
Geef al je gegevens maar door via pm grts

Oh waar?is iet meer nodig heb hem goedkoper gevonden![]()

69€ bij dreamland, en ik moet daar toch passeren vrijdag. die bol select gaan we zelf eens activeren toch bedankt voor het aanbodOh waar?![]()

Als de sbmm erin kickt paar matchen later zal je niet zoveel meer top 3 staan.We gaan deze keer voor de eerste keer the battle pass eens kopen van in het begin se.
Bij Cold War heb ik hem bij seizoen 2 pas gekocht gekocht.
De beta's waren in ieder geval leuk en heb nog nooit zo'n hoge scores gehad met een COD als nu
Was altijd eerste of top 3... ik wist even niet wat er gebeurde![]()
57,49€ bij Bol (PS5 versie) via select75€ is goedkoopste dat ik kan vinden op release![]()
En gisteren wast nog 67€. dat is dus echt een prijzen oorlog57,49€ bij Bol (PS5 versie) via select