Cadeau-thread: welk geweldig goed of abominabel slecht cadeau kreeg jij voor Kerstmis?

Coolguy

Well-known member
Beste forumleden,

Om de ergernis- en glimlach van de dag threads de komende tijd de ontlasten kunnen we hier misschien zeggen welk geweldig goed of abominabel slecht cadeau je kreeg voor.

Waar ben je blij mee?
Welke teleurstelling gaat je nog jaren achtervolgen?

Of ik maak deze thread gewoon om te stoefen... :unsure:

Hier héél content met 2 boeken die ik heb gekregen:

urby.jpg
en
9789401405850_front.jpg


De eerste was heel onverwacht maar ben er echt blij mee! (kudos @ missus Coolguy)

Nu nog tijd vinden om deze te lezen 😅
 
Een cadeau met een geschiedenis achter.
Mijn grootvader had een prachtig bakspel (een essenhouten koffer, >40 jaar oud). We speelden er vroeger altijd mee, samen met onzen 'bompa'.
Die is na zijn overlijden dan bij mijn moeder terecht gekomen. Mijn moeder heeft nu dat bakspel aan mijn oudste broer geschonken (zijn petekind), en heeft de andere kinderen een vergelijkbare, eiken koffer gekocht, in de winkel waar dat origineel spel gekocht is.
Dat is natuurlijk het origineel, maar is ook erg mooi gemaakt en zal hier echt gekoesterd worden.
 
Geen cadeaus bij ons dit jaar, maar 'k had niets nodig en ben thuis net zoveel mogelijk naar de kringloop/containerpark aan het doen dus in feite is geen cadeau dus het cadeau :)
 
De stoel is het cadeau.
Dan trek ik mijn 🤣 in. Dus het kussen heb je uit vrije wil?

Ik heb groene fietskousen gekregen van mijn vrouw (en nog andere die wel bij mijn blauwe fiets passen). Ik denk dat het een hint is om te zeggen dat ik een groene gravel bike mag kopen.
 
Ik denk het ook, gewoon niet vragen, en kopen die handel, anders gaat ze beledigd zijn dat je haar subtiele hints niet begrijpt.
Deze lijkt me wel bij groene kousen te passen


dat zijn niet de goedkoopste gravel bikes, maar je wilt natuurlijk op een veilige fiets zitten, zodat je niet valt en die sokken beschadigt...
 
Van mijn ouders:
2 vinyl's van bands die ik niet volg of niet ken terwijl er wel duidelijk een lijstje was doorgegeven. Gelukkig kan
ik ze nog wisselen, maar het waren duidelijk favoriete bands van mijn ma :unsure:
Dan nog een scheurkalender van De Druivelaar maar dat geven ze elk jaar :laugh:

Van mijn zus:
Een nieuwe gaming muis

Van de vriendin:
Uitstapje naar brussel. Expo van Klimt gaan zien en daarna lunchen in een gezellig cafeetje.
Dan nog een reis spork in hout en een schetsboek.

Over het algemeen wel tevreden en veel moet ik eigenlijk niet hebben. 't Is het gedacht dat telt :tongue: Enkel mijn ma
kan nogal uit de lucht komen vallen met cadeau's. Ben al blij dat ik geen cadeau bonnen gekregen heb
want dat haat ik en dan vergeet ik die toch te gebruiken.

@KBR Das gewoon een 14e maand dus? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Meeste dingen had ik gevraagd die ik kon gebruiken:
- Een stylus, zodat ik met mijn handschoenen mijn gsm kan bedienen in de kou (y)
- Een blender
- 3 paar kousen

En nog
- Geld, fancy handzeep, theelichtjes met geur en versiering die beweegt of zo ( :unsure: ) en artisanale koekjes 😋
 
Van budget gewijzigd binnen de familie naar 30 euro.

Toch een hoop lekkere speciaalbieren en een boek wat op de wishlist stond gekregen.

Die niet-action-of-Aldi powerbank kopen we wel een andere keer.
 
Terug
Bovenaan