Cadeau-thread: welk geweldig goed of abominabel slecht cadeau kreeg jij voor Kerstmis?

Hier ook een alcoholgerelateerd cadeau dit jaar:
Heb thuis een relatief uitgebreide collectie gin/whisky/rum/... waar ik occasioneel ook wel eens een cocktail mee maak (negroni, manhattan, old fashioned,...).

De schoonouders zagen duidelijk een goedbedoelde opportuniteit en dachten dat dit de ideale aanvulling was voor mijn bar...

Geen echt drama, maar geen idee wat ik hier nu mee moet. Veel te zoet voor mij, doorgeven lijkt mij ook niet echt een optie (zou niet weten aan wie, geen tienermeiden in de vriendenkring), en het serveren als ze op bezoek zijn is ook geen optie (hij heeft een serieus alcoholprobleem, maar das nog een heel ander verhaal...). Paar jaar laten 'rijpen' achterin de kast dus waarschijnlijk en dan subtiel wegdoen wegens 'over datum' :unsure:
Eens een "Preutelekker" maken ;)

Ik ben ook niet voor heel zoete dingen, maar die is wel lekker..

Donkere rum (2 delen)
Safari (2 delen)
Vodka (1 deel)
Multivruchtensap (2 delen)
 
Eens een "Preutelekker" maken ;)

Ik ben ook niet voor heel zoete dingen, maar die is wel lekker..

Donkere rum (2 delen)
Safari (2 delen)
Vodka (1 deel)
Multivruchtensap (2 delen)
Meh, klinkt als variant op Troela, wat vroeger op de gemiddelde chirofuif doorging voor cocktail.

Ben hier meer fan van cocktails die de alcohol als smaakmaker gebruiken, in plaats te maskeren met zoete troep. Soit, bij cadeaus is het ook de gedachte die telt, en het is al beter dat wat ik vroeger kreeg (een notaboekje met fluffy paarsen vilten cover bv, om 'op het werk te gebruiken' :unsure: )
 
Een collega heeft een maglock battery pack gekregen voor zijn gsm. Maar hij heeft Android, dus geen maglock.

Kheb het dan maar overgenomen voor een prijsje :)
 
Trouwens cadeautip voor iemand die graag kookt: een écht goed mes,

Heb ik dit jaar (na zelf te hinten) ook gekregen. Niet dat ik zo’n hobbykok ben, maar zoiets gaat mee voor het leven, dus zal nog genoeg van pas komen.
Normaal vraag ik outdoor-spullen, maar ik begin wat overcompleet te raken.

Elk jaar krijg ik ook cadeaus van bedrijven waar we mee samenwerken. Dat is altijd, zonder uitzondering, champagne of wijn. En ik drink nooit wijn, en hoogstens een glas champagne een paar keer per jaar. Ik kijk uit naar veranderende zeden waardoor ik eens wat anders ga krijgen.
 
Heb ik dit jaar (na zelf te hinten) ook gekregen. Niet dat ik zo’n hobbykok ben, maar zoiets gaat mee voor het leven, dus zal nog genoeg van pas komen.
Normaal vraag ik outdoor-spullen, maar ik begin wat overcompleet te raken.

Elk jaar krijg ik ook cadeaus van bedrijven waar we mee samenwerken. Dat is altijd, zonder uitzondering, champagne of wijn. En ik drink nooit wijn, en hoogstens een glas champagne een paar keer per jaar. Ik kijk uit naar veranderende zeden waardoor ik eens wat anders ga krijgen.
@eS Ik zie een opportuniteit om van uw cadeau af te geraken. :unsure:
 
Terug
Bovenaan