Finished Bordspeltoernooi: Ronde 1 - Wingspan

header-wingspan.jpg

Er zitten redelijk wat fervente boardgamers op BeyondGaming dus daarom organiseren we nu ons allereerste boardgame toernooi via Boardgamearena. Iedereen kan en mag meedoen en elke 3 maanden starten we een nieuwe ronde op. Dat betekent dus dat er voor dit jaar 4 rondes zullen zijn. Diegen die daarna het meeste punten heeft mag zich kronen tot BeyondGaming Boardgame Koning! Zijn jullie er klaar voor?

In de eerste ronde spelen we:

Wingspan​

Om mee te doen dien je een boardgamearena account te hebben. Per ronde zal je 5 spellen tegen verschillende spelers spelen. Het werkt turned-based. Dit betekent dat dat je wat bedenktijd hebt en het spel niet in 1 sessie moet uitspelen. Je hebt 7 dagen bedenktijd over al je beurten heen (dus enkel wanneer jij aan de beurt bent, gaat je tijd lopen). Wanneer je tijd op is, kan de tegenstander je uit het spel zetten en verlies je dat spel. Per win krijg je +1 punten.

Inschrijven kan hier.

Deadline om in te schrijven: 20 januari om 21:00
Daarna gaat het toernooi ook meteen van start op BGA. Hou de website in de gaten!
Het algemene wedstrijdreglement van BeyondGaming is ook van toepassing.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou héél graag meedoen, maar ik moet/mag 20 januari uit gaan eten met vrienden van m'n vriendin.
Kan ik alsnog meedoen? Ik kan desnoods na middernacht m'n eerste zetten ofzo wel doen.
 
Ik zou héél graag meedoen, maar ik moet/mag 20 januari uit gaan eten met vrienden van m'n vriendin.
Kan ik alsnog meedoen? Ik kan desnoods na middernacht m'n eerste zetten ofzo wel doen.
Je hebt 7 dagen om je beurten te spelen (het is turned-based, dus je moet je zet niet meteen). Als je er dagelijkse een keer of 2 naar kijkt is dat voldoende denk ik.
 
Hoe werkt dit?
Het spel of het toernooi?

Het toernooi:
Inschrijven kan gewoon via de link en dan start het toernooi automatisch op 20 januari op BGA. Dan speel je turned based (wat betekent dat je niet "live" moet spelen maar dat je gewoon je beurt doorheen de dag kan doen en dan moet wachten tot de tegenstander zijn beurt doet. Er is wel een tijdslimiet van 15 dagen (7 dagen bedenktijd per speler, over alle beurten heen, wanneer die overschreden wordt, heeft je tegenstander de mogelijkheid om je te kicken en verlies je). BGA genereert de matches automatisch (je speelt 5 matches, dus niet tegen iedereen, als er meer dan 5 mensen meedoen). Bij winst krijg je +2 in het klassement, bij verlies 0.
 
Jammer dat het telkens 1 tegen 1 is, niet zo'n fan van.
Snap ik, maar om echt in groepjes van 3 of 4 te spelen, heb je redelijk wat volk nodig. En ik moet die keuze al op voorhand maken en kan het achteraf niet meer aanpassen. Anders hadden we nog kunnen afwachten tot na de inschrijvingen.
 
Snap ik, maar om echt in groepjes van 3 of 4 te spelen, heb je redelijk wat volk nodig. En ik moet die keuze al op voorhand maken en kan het achteraf niet meer aanpassen. Anders hadden we nog kunnen afwachten tot na de inschrijvingen.
Ja klopt, is begrijpelijk hoor. Is geen kritiek naar u toe.
 
Spel klaagt dat ik geen 100 ELO heb vind dit ook nergens terug. :(

Ik heb strijkijzer toegevoegd als vriendje, mss helpt dit?

Edit: ineens is het niet meer nodig blijkbaar. 💀
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan