Finished Bordspeltoernooi: Ronde 1 - Wingspan

header-wingspan.jpg

Er zitten redelijk wat fervente boardgamers op BeyondGaming dus daarom organiseren we nu ons allereerste boardgame toernooi via Boardgamearena. Iedereen kan en mag meedoen en elke 3 maanden starten we een nieuwe ronde op. Dat betekent dus dat er voor dit jaar 4 rondes zullen zijn. Diegen die daarna het meeste punten heeft mag zich kronen tot BeyondGaming Boardgame Koning! Zijn jullie er klaar voor?

In de eerste ronde spelen we:

Wingspan​

Om mee te doen dien je een boardgamearena account te hebben. Per ronde zal je 5 spellen tegen verschillende spelers spelen. Het werkt turned-based. Dit betekent dat dat je wat bedenktijd hebt en het spel niet in 1 sessie moet uitspelen. Je hebt 7 dagen bedenktijd over al je beurten heen (dus enkel wanneer jij aan de beurt bent, gaat je tijd lopen). Wanneer je tijd op is, kan de tegenstander je uit het spel zetten en verlies je dat spel. Per win krijg je +1 punten.

Inschrijven kan hier.

Deadline om in te schrijven: 20 januari om 21:00
Daarna gaat het toernooi ook meteen van start op BGA. Hou de website in de gaten!
Het algemene wedstrijdreglement van BeyondGaming is ook van toepassing.
 
Laatst bewerkt:
Arf, eerste gewonnen met 1 punt. Tweede verloren met 1 puntje. GG Terghul , geen idee wie je bent hier op het forum maar GG!
 
Die bedenktijd is echt veel te lang....
Ik wacht nog altijd tot mijn tegenstander zijn vogels en doelen kiest....
 
Ugh, fout gemaakt in mijn 2e game. Helaas niet meer kunnen recoveren. Nog een redelijke score gehaald maar niet genoeg voor de win :tongue:
(74-84)
 
Grmbl. Had in ronde drie perongeluk de verkeerde vogel gespeeld omdat ik dacht in een ander spel te zitten. Zou zomaar kunnen dat dat mijn overwinning gekost heeft.
Maar was wel een leuk potje, uiteindelijk 3 puntjes verschil.
 
Potjandorie! gelijkspel en tie breaker op 1 f*ing voedseltokentje! Spannend potje wel waar ik best wel wat end-game points bij elkaar grabbelde, maar net 1 puntje te weinig :p.. (Of 1 voedseltokentje).

Soit, geleerd dat dat de tie breaker is :p
 
Terug
Bovenaan