Blind Gekocht

In Gent staan blijkbaar kerktorens waar je geen mentaliteit in kwijt krijgt...

Niet iedereen wil in een stad gaan wonen he.
Als uw boerengat nu toevallig in de regio ligt waar je in gaat zoeken vind ik het eerlijk gezegd een pluspunt dat je niet altijd in u auto moet stappen als je eens iets gaat drinken met vrienden.

Uiteraard moet niet iedereen in de stad wonen. Maar je kunt ook in de buurt van uw chiro-dorpje wonen terwijl je nog redelijk bent met uw zoekgebied. Hier was dat duidelijk niet het geval.

Ik vind het gewoon grappig hoe die kerel al heel beperkend is in zijn zoekregio en zijn vriendin omwille van diezelfde reden daar nog een schepje bovenop doet.

Ik denk dat er nog 2-3 afleveringen zijn. Er is de dubbele woonst en het huis in Westrem.

De sponsor Engie is al blij want er is een huis met zonnepanelen.

k voel me altijd ongemakkelijk in haar plek worden als ik die silke bezig zie/hoor. Juist of die pist in haar broek van de zenuwen als ze iets moet zeggen

Hebben die nu serieus de soundtrack van Debby Does Dallas gebruikt in hun programma?

Ik weet dat uiteraard ook alleen maar omdat ik fan ben van soundtracks :unsure: :unsure:

Toch ook een van de betere momenten gisteren"Nu hebben we eindelijk iets samen hé" en dan zijn vrouw "We hebben ook een kind hé"

Ik zou wel eens de berekening van die terugverdientijd van die zonnepanelen willen zien. 7400€ voor 12(?) zonnepanelen en batterij, dat lijkt me al straf. En dan terugverdientijd op 9 jaar. Dat is 822€ per jaar, zoveel betalen veel gezinnen nog niet aan elektriciteit?

Ik zou wel eens de berekening van die terugverdientijd van die zonnepanelen willen zien. 7400€ voor 12(?) zonnepanelen en batterij, dat lijkt me al straf. En dan terugverdientijd op 9 jaar. Dat is 822€ per jaar, zoveel betalen veel gezinnen nog niet aan elektriciteit?
En de steun van regering vervalt en er staan taksen op dus een beetje vergiftigd geschenk , ik zou ze niet moeten hebben.

Tzijn mss groenen? Ze begon te wenen bij het zien van die panelen... Zou wel eens willen weten wat voor werk die doen.

En die van Wetteren.. sjah, zou het toch ook niet willen vlak naast een kerk eerlijk gezegd :rofl:

Jawel toch? Ik betaal nu 60€ per maand, alleen.
Da's al 760€ per jaar he. Dus dan zit je er niet ver af he, tenzij ik nu echt 100+ euro ga terug krijgen...

Terug
Bovenaan