Play4 Blind Gekocht

Eerst ons Dina afpakken, dan Kobe Ilsen buitengooien en nu den deze :help:

Jani Kazaltzis gaat het nieuwe seizoen van ā€˜Blind Gekochtā€™ presenteren: ā€œBij de verbouwing van mijn huis heb ik anderhalf jaar in het stof gewoond ā€

Wat is de reden dat Kobe weg is? Hoewel ik het mij wel goed kan voorstellen waarom

Vond het een tof programma, maar nu met Jani gaat het zeker den dieperik in..
 
VRT heeft hem teruggeroepen en wil hem niet langer 'uitlenen', aangezien hij daar een nieuw programma moet gaan presenteren
 
Tis voor mij allemaal eender wie het presenteert maar gene jani en die voze operazangeres. Naam even kwijt

Edit: astrid stockman
 
Is nochtans wel een ideaal programma om van de James af te raken.

"Sinds de aflevering van Blind Gekocht waar men het huis met de waterput bezocht is er geen spoor meer van presentator James Cooke."
 
Ik vond het maar een zwakke aflevering. Ik had meer drama verwacht ipv een goed-nieuws-show van hoe goed de huizen wel niet zijn en hoeveel baby's iedereen wel niet gekregen heeft :laugh:

Ik kijk op zich wel uit naar het nieuwe seizoen, maar ga toch moeten wennen aan Jani... Ik denk dat de eerste homo mop over de knappe werkmannen al na 15 minuten langskwam...
 
Heb ook de indruk dat ze enkel maar degene die positief zijn, gaan tonen.
Ben curieus of dat koppel met hun Japans toilet eindelijk in hun 'wit blokske' woont. :laugh:
 
Ik kijk op zich wel uit naar het nieuwe seizoen, maar ga toch moeten wennen aan Jani... Ik denk dat de eerste homo mop over de knappe werkmannen al na 15 minuten langskwam...
Ach, met de verkregen wind van de wapperende handjes van Bart en Jani samen heb je evenveel energie als een klein windmolenpark, dus dat is mooi meegenomen. :unsure:
 
Ik kijk op zich wel uit naar het nieuwe seizoen, maar ga toch moeten wennen aan Jani... Ik denk dat de eerste homo mop over de knappe werkmannen al na 15 minuten langskwam...
Eerlijk gezegd moet ik regelmatig lachen met zijn uitspraken, 'k weet niet of hij geschikt is voor dit programma maar liever hij dan stijve Kobe
 
Terug
Bovenaan