Play4 Blind Gekocht

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Dit seizoen met Kobe Ilsen ipv Dina. :headshake:
De meeste deelnemers hebben gewoonweg onrealistische verwachtingen. Neem nu die vrouw; een huis met tuin in Antwerpen, binnen de Leien voor een budget van 400k. :laugh:

Wat me ook stoorde in de vorige reeks was het feit dat die interieurdesigner maar één of twee ruimtes afwerkt en dan doodleuk tegen het koppel zegt dat ze de rest maar moeten doen als er terug budget is. Zo kan ik het ook ze.

Geef mij dan maar de Nederlandse versie die ee een tijdje geleden hebben uitgezonden. Daar is elke aflevering een afgerond geheel en weten de experten tenminste meer waar ze mee bezig zijn.

En Bea lijkt wel een typetje van Sien Eggers ten tijde van In De Gloria te zijn. :unsure:
 
Die vrouw komt van een ontploft appartement zonder tuin naar huur appartement zonder tuin maar nu ineens doet ze moeilijk over een koer?

Ik zou persoonlijk content zijn met da huis, 't was zelf vrij nieuw en groot
 
Jammer dat het niet meer met Dina is, kan Kobe niet goed af.
En al die spanning dat ze "zogezegd" niets vinden is belachelijk. Je weet toch dat ze sowieso iets gaan vinden anders zouden ze het niet uitzenden denk ik.
 
Jammer dat het niet meer met Dina is, kan Kobe niet goed af.
En al die spanning dat ze "zogezegd" niets vinden is belachelijk. Je weet toch dat ze sowieso iets gaan vinden anders zouden ze het niet uitzenden denk ik.
"Iets" kan je altijd wel vinden, maar in welke mate dat aan de verwachtingen zal voldoen bij zoiets specifieks is toch iets anders ...

Moet zeggen dat ik dat wel een tof concept vind om wat samen te blijven als familie.

En dan nog liefst een beetje in de stijl van een herenhuis.

Dit dus eigenlijk. Was dat nu zo moeilijk Bie :unsure:?
Met notariskosten heb je daar echt 0 budget over, gezien alle bezoekdagen al vol zitten zal daar waarschijnlijk ook wel wat overboden worden. Bovendien heeft dat ook niet echt tuin en ligt het niet dicht bij een park. Vind wat ze nu gekocht hebben wel een goede compromis ...
 
Met notariskosten heb je daar echt 0 budget over, gezien alle bezoekdagen al vol zitten zal daar waarschijnlijk ook wel wat overboden worden. Bovendien heeft dat ook niet echt tuin en ligt het niet dicht bij een park. Vind wat ze nu gekocht hebben wel een goede compromis ...

Ik dacht dat notaris/aankoopkosten sowieso niet werden meegerekend hoor :). Ik vind het koertje hier trouwens een pak gezellig dan hetgeen ze nu heeft. Imo echt een hondslelijk huis daar aan park spoor noord, maar inderdaad wel een redelijk compromis.
 
Ik dacht dat notaris/aankoopkosten sowieso niet werden meegerekend hoor :). Ik vind het koertje hier trouwens een pak gezellig dan hetgeen ze nu heeft. Imo echt een hondslelijk huis daar aan park spoor noord, maar inderdaad wel een redelijk compromis.
Waarom hondslelijk? Dat zag er toch vrij "nieuw" uit? Of bedoelt ge de gevel?
 
Jammer dat het niet meer met Dina is, kan Kobe niet goed af.
En al die spanning dat ze "zogezegd" niets vinden is belachelijk. Je weet toch dat ze sowieso iets gaan vinden anders zouden ze het niet uitzenden denk ik.
Ze hebben voorgaande jaren toch al effectief niets gevonden binnen zoekcriteria en die dan aangepast (lees: verder weg)
 
Jammer dat het niet meer met Dina is, kan Kobe niet goed af.
En al die spanning dat ze "zogezegd" niets vinden is belachelijk. Je weet toch dat ze sowieso iets gaan vinden anders zouden ze het niet uitzenden denk ik.
In de Nederlandse versie zijn er al afleveringen geweest waarin ze niks vinden (en er dus ook niets gekocht wordt)
 
Bea zeg. Niets kan, niets gaat. Die is haar aan het indekken vooraf dat het gene naam heeft.
Bart (zo heet hij toch hé?) is een interieurarchitect. Een interieurarchitect die weer de gehele werf zal leiden.

Grappig programma, maar je moet goed zot zijn om eraan mee te doen.

Dat is goed om te investeren. Opknappen met gesponsorde keuken en badkamer. En terug verkopen.
 
Bea zeg. Niets kan, niets gaat. Die is haar aan het indekken vooraf dat het gene naam heeft.
Bart (zo heet hij toch hé?) is een interieurarchitect. Een interieurarchitect die weer de gehele werf zal leiden.

Grappig programma, maar je moet goed zot zijn om eraan mee te doen.

Dat is goed om te investeren. Opknappen met gesponsorde keuken en badkamer. En terug verkopen.
Denk dat er 2 dingen zijn.

1) Je zoekt een huis die boven je budget zit (bijvoorbeeld budget 400k en marktprijs 450k) maar de locatie en eisen van het huis is gemakkelijk te vinden op de woonmarkt = dan ga je tevreden zijn want door de sponsering zou je zelf die renovatiekost nooit kunnen halen.
2) Je vraagt het onmogelijke (prijs/locatie/extra's) = dan volg ik jouw redenering
 
Vind het wel een tof programma. Inderdaad jammer dat Dina er niet meer bij is. Zou er nu wel ook zelf nooit aan mee doen.
Wel grappig dat iedereen van die vreemde verwachtingen heeft.
 
Paar keer gekeken vorig seizoen maar al die interieurs zijn toch zo boring en steriel en zien er allemaal telkens hetzelfde uit. Telkens wat opgevuld met cheape tafelkes en andere prullaria die ofwel nix kosten omdat het rommel is ofwel waar ge net veel te veel betaald zogenaamd omdat het 'trendy' is (maar die op nix trekken). Komen precies allemaal van dezelfde winkel. Een beetje gelijk die interieurs van die appartementen bij Blind Getrouwd. Die interieurs zien er ook allemaal zo boring uit.

Nog nooit een interieur gezien dat eens wat deftig en gezellig eruit ziet.

Los daarvan is het wel nog leuk om daar naartoe te kijken :)
 
Paar keer gekeken vorig seizoen maar al die interieurs zijn toch zo boring en steriel en zien er allemaal telkens hetzelfde uit. Telkens wat opgevuld met cheape tafelkes en andere prullaria die ofwel nix kosten omdat het rommel is ofwel waar ge net veel te veel betaald zogenaamd omdat het 'trendy' is (maar die op nix trekken). Komen precies allemaal van dezelfde winkel. Een beetje gelijk die interieurs van die appartementen bij Blind Getrouwd. Die interieurs zien er ook allemaal zo boring uit.

Nog nooit een interieur gezien dat eens wat deftig en gezellig eruit ziet.

Los daarvan is het wel nog leuk om daar naartoe te kijken :)
Bij de eerste aflevering kwamen ze zelfs niet tot het bespreken van interieur en detailaccenten. De eisen waren zo specifiek en moeilijk te vinden..
 
Paar keer gekeken vorig seizoen maar al die interieurs zijn toch zo boring en steriel en zien er allemaal telkens hetzelfde uit. Telkens wat opgevuld met cheape tafelkes en andere prullaria die ofwel nix kosten omdat het rommel is ofwel waar ge net veel te veel betaald zogenaamd omdat het 'trendy' is (maar die op nix trekken). Komen precies allemaal van dezelfde winkel. Een beetje gelijk die interieurs van die appartementen bij Blind Getrouwd. Die interieurs zien er ook allemaal zo boring uit.

Nog nooit een interieur gezien dat eens wat deftig en gezellig eruit ziet.

Los daarvan is het wel nog leuk om daar naartoe te kijken :)
En dan Bart altijd met zijn zwarte lamellekes. Denk dat die dat in 9 van de 10 huizen vorig seizoen gehangen heeft. Voor degenen die dat nog nooit zelf gehad hebben: daar ligt constant stof op en als ge uw huis daar mee vol hangt, dat is een serieus werkske om dat proper te houden.
 
En dan nog liefst een beetje in de stijl van een herenhuis.

Dit dus eigenlijk. Was dat nu zo moeilijk Bie :unsure:?

Ja, zou toch ook liever dat hebben gehad, maar dan zou je waarschijnlijk nog enkele jaren moeten leven in iets dat oud is (lees: oude apparaten, elektriciteit, ...) etc.. daarmee wrs niet echt een optie. Nu, misschien wou ze wel zo leven, maar dat past niet in het programma ofc..

Waarom hondslelijk? Dat zag er toch vrij "nieuw" uit? Of bedoelt ge de gevel?

Ik denk dat hij vooral bedoelt dat je ziet dar er geen echte ‘ziel’ in het huis zit.. gewoon van de eerste beste project ontwikkelaar/bouwfirma. Maar met de juiste aankleding zal het uiteraard al helemaal anders tonen, en aankleding doet veel.
 
We zijn er het over eens dat de kandidaten meestal onmogelijke eisen hebben voor hun budget, maar tegelijkertijd geven sommige dan de experten toch de schuld. Die doen echt wel het maximum wat ze kunnen imo. Dat je de interieurs niet mooi vindt, tjah, zo'n smaken kunnen ver uit elkaar liggen.

Dit programma zit gewoon vol kandidaten die niets vinden maar hopen dat een makelaar ergens de gouden graal vindt. Zo werkt het dus niet. Er zijn trouwens toch al regelmatig situaties geweest waar ze niets vinden?
 
Laatst bewerkt:
Paar keer gekeken vorig seizoen maar al die interieurs zijn toch zo boring en steriel en zien er allemaal telkens hetzelfde uit.
verrassend wel, dat dezelfde kerel overal ongeveer dezelfde smaak heeft.
Telkens wat opgevuld met cheape tafelkes en andere prullaria die ofwel nix kosten omdat het rommel is ofwel waar ge net veel te veel betaald zogenaamd omdat het 'trendy' is (maar die op nix trekken). Komen precies allemaal van dezelfde winkel. Een beetje gelijk die interieurs van die appartementen bij Blind Getrouwd. Die interieurs zien er ook allemaal zo boring uit.
mja, het meeste budget zit altijd wel in de aankoop van het huis, en een groot deel van de rest zit dan in essentiële verbouwingen. en om eerlijk te zijn, ze doen daar met weinig middelen, en veel "goeikope brol" toch mooie dingen.
En dan nog liefst een beetje in de stijl van een herenhuis.

Dit dus eigenlijk. Was dat nu zo moeilijk Bie :unsure:?
op het moment dat het programma opgenomen is, misschien wel he.

ik vind dat die reacties toch ook wel gedramatiseerd worden hoor. die vrouw was imo toch heel blij met dat huis, vond gewoon die keuken raar, en zei nog eens dat ze toch liever die tuin had ipv die koer. en daar knappen ze dan helemaal op af, alsof ze er met tegenzin zou gaan wonen
 
Met een 240k renovatie budget, kunnen ze toch met gemak een verdiep op da plat dak zetten?

Kvind dat Kobe ook met de deur in huis valt. Eerst miserie dat ze niets vinden en 5 min daarna aanbellen aan de deur "hier uw sleutel".
 
Terug
Bovenaan