Play4 Blind Gekocht

Volgend seizoen : 1 miljoen euro voor villa in buurt van Heusden zolder. Gaat de moeite zijn 😁
Dat zijn blijkbaar de eigenaars van een bekende binnenspeeltuin.
Triestig eigenlijk dat die meedoen aan zo een programma met zo'n budget in Limburg . Voor 1miljoen euro zet ge op 15min rijden van hun werk makkelijk een villa van 350m2 + poolhouse+zwembad.
 
Dat zijn blijkbaar de eigenaars van een bekende binnenspeeltuin.
Triestig eigenlijk dat die meedoen aan zo een programma met zo'n budget in Limburg . Voor 1miljoen euro zet ge op 15min rijden van hun werk makkelijk een villa van 350m2 + poolhouse+zwembad.
Toch net leuk dat zulke mensen ook meedoen? Zo hebben de programmamakers wat om handen en ik ben wel benieuwd naar wat daar dan wel niet uit de bus komt.
 
Toch net leuk dat zulke mensen ook meedoen? Zo hebben de programmamakers wat om handen en ik ben wel benieuwd naar wat daar dan wel niet uit de bus komt.
Dat zal uiteraard wel iets deftigs worden. Voor de programmamakers is zo'n koppel inderdaad nice.
Maar ik snap het niet. Met dat budget gaat ge toch geen 'krot' kopen en dan helemaal renoveren.

Ik woon op 10min van hun werk (dus dezelfde regio) en mijn moderne nieuwbouw van 260m2/10a is 600k waard. Met 1mio kunt ge hier altijd een dikke nieuwbouw villa+poolhouse+zwembad laten zetten.
 
Toch net leuk dat zulke mensen ook meedoen? Zo hebben de programmamakers wat om handen en ik ben wel benieuwd naar wat daar dan wel niet uit de bus komt.
ik denk dat de druk ook hoger ligt dan. die ene uit Harelbeke met een budget van 150k: die is al blij dat ze een deftig huis gekregen heeft.
bij een miljoen liggen de eisen toch net iets hoger, dan.
 
Dat zal uiteraard wel iets deftigs worden. Voor de programmamakers is zo'n koppel inderdaad nice.
Maar ik snap het niet. Met dat budget gaat ge toch geen 'krot' kopen en dan helemaal renoveren.

Ik woon op 10min van hun werk (dus dezelfde regio) en mijn moderne nieuwbouw van 260m2/10a is 600k waard. Met 1mio kunt ge hier altijd een dikke nieuwbouw villa+poolhouse+zwembad laten zetten.

Deftige bouwgrond op gegeerde plekken zijn beperkt hé.

Voor 1 miljoen kan je je kans wagen voor een (oudere) woning in de villa wijk van Boekt of Bolderberg. Ergens anders zou ik hier voor dat geld toch niet willen wonen. Op 10 minuten zijn ze dan in de Tarzan & Jane :)
 
Terug
Bovenaan