Play4 Blind Gekocht

Met Gert Late Night een tijd geleden was het net hetzelfde. Ook een deel vergeten uitzenden :S
Klopt daar precies iets niet bij Play4
 
Lol, bij da koppel uit Zwevegem zag je toen die kerel de koers aan het kijken was, schoon het microfoonapparaat vanachter zijn broek hangen door het raam.
En dan opent zijn vriendin de deur toen Kobe aanbelde met de zin: "Wat een verrassing!" met een fake lachje :unsure:
 
Late Night is ook niet live, werd opgenomen rond 17u in de namiddag.
[Gehoord op joe, Sven Ornelis was er eens de gast en die vertelde dat].
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn die huizen exact even groot.
De tijd dat iedereen 300m2 woonopp had ligt achter ons.

En bij die 300 had je overal scheve plafonds waar je u overal moest bukken
Dit. Wij hebben zo een 120 m² nieuwbouw, vergelijkbaar met dat pand, met een kleuter, wel grotere tuin, en dat voelt heel ruim aan.
 
Lol, bij da koppel uit Zwevegem zag je toen die kerel de koers aan het kijken was, schoon het microfoonapparaat vanachter zijn broek hangen door het raam.
En dan opent zijn vriendin de deur toen Kobe aanbelde met de zin: "Wat een verrassing!" met een fake lachje :unsure:
Ook gezien. Hartelijk gelachen
 
Lol, bij da koppel uit Zwevegem zag je toen die kerel de koers aan het kijken was, schoon het microfoonapparaat vanachter zijn broek hangen door het raam.
En dan opent zijn vriendin de deur toen Kobe aanbelde met de zin: "Wat een verrassing!" met een fake lachje :unsure:

Het is en blijft natuurlijk maar tv he, tuurlijk is dat niet zo spontaan als het er uit ziet. Zelfs in het nieuws hebt ge dat tegenwoordig toch al vaak genoeg:

"Mensen kopen massaal veel barbecuevlees", waarna ge ziet hoe iemand vlees bestelt bij een traiteur.
"Massaal veel annulaties in reissector", waarna ge een telefoongesprek ziet in een reisbureau.
Telkens met acteerniveau dat hooguit te vergelijken valt met een rollenspel vanop school vroeger.
 
Uw voorbeelden hebben niets te maken met dat microfoontje, waar ze echt acteren bij het spotaan opendoen van de deur alsof het allemaal niet 2 weken geleden gepland was.
 
Uw voorbeelden hebben niets te maken met dat microfoontje, waar ze echt acteren bij het spotaan opendoen van de deur alsof het allemaal niet 2 weken geleden gepland was.
Vooral grappig als ze zo de deur open doen van: amai wat een verassing!!
(terwijl de cameraploeg van binnenuit aan het filmen is :ROFLMAO: )
 
Kan allemaal wel goed zijn enzo (al leek een goedkope auto van 5k kopen me een makkelijkere oplossing), maar
1) waarom licht je de programmamakers niet in? Is maar net zo vriendelijk. Pleit niet in hun voordeel dat het zonder enige communicatie te koop stond.
2) waarom laat je het dan op z'n minst niet door Bea haar kantoor verkopen? Die had bij de verkoop van hun eerste huis meer opgebracht dan ze verwacht hadden en zou maar net zo vriendelijk zijn. Pleit niet in hun voordeel. Lijkt alsof ze het onder de radar wouden doen.

En dan neig ik toch naar...even snel de winst gepakt. Mogelijks wel degelijk ingegeven door een familiale situatie.
Niet vergeten...ook geen makelaarskost moeten betalen voor de eerste verkoop.
1) je weet toch niet hoe de communicatie is verlopen? Kan toch perfect wat gedramatiseerd zijn. Te toevallig dat Kobe al kuierend in Antwerpen zijn oog er op laten vallen, al scrollend op zijn tablet.
2) Van welke regio is Bea? Het is wat onnozel om een aankoopmakelaar (!) te kiezen die voor elk huisbezoek pak 50 km moet rijden. Los van de commissie die misschien duurder is ofzo. Genoeg redenen om iemand anders te kiezen. Of misschien hebben ze het wel gevraagd, had ze geen tijd/zin? Je weet niet wat er achter de schermen gebeurt he.
 
Eerst ons Dina afpakken, dan Kobe Ilsen buitengooien en nu den deze :help:

Jani Kazaltzis gaat het nieuwe seizoen van ‘Blind Gekocht’ presenteren: “Bij de verbouwing van mijn huis heb ik anderhalf jaar in het stof gewoond ”

 
Terug
Bovenaan