Ze is ondertussen ook al de 40 gepasseerd natuurlijk. Geen idee hoe de jongere garde daar tegen aankijkt.
Ik was al begonnen met typen en dan zegt mijn madam gewoon stopt maar man je bent halverwege de dertig.
Confronterend :/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze is ondertussen ook al de 40 gepasseerd natuurlijk. Geen idee hoe de jongere garde daar tegen aankijkt.
In Gent staan blijkbaar kerktorens waar je geen mentaliteit in kwijt krijgt...
Niet iedereen wil in een stad gaan wonen he.
Als uw boerengat nu toevallig in de regio ligt waar je in gaat zoeken vind ik het eerlijk gezegd een pluspunt dat je niet altijd in u auto moet stappen als je eens iets gaat drinken met vrienden.
Kobe en Ruben Van klucht komen toch beiden van dezelfde facteur? Die hebben beiden die zelfde egocentrische kantjes en het tonen van gevoel/enthousiasme die ik niet geloof.
Voorlaatste.Is dat de laatste aflevering vnv? (moet nog kijken)
OK merci, lijken mij meer afleveringen of vorige seizoen of lijkt dat alleen maar?Voorlaatste.

Mijn god dat ene koppel... wat een vreselijke seuten![]()
onder de kerk...Toch een beetje vloeken in de kerk dit
En de steun van regering vervalt en er staan taksen op dus een beetje vergiftigd geschenk , ik zou ze niet moeten hebben.Ik zou wel eens de berekening van die terugverdientijd van die zonnepanelen willen zien. 7400€ voor 12(?) zonnepanelen en batterij, dat lijkt me al straf. En dan terugverdientijd op 9 jaar. Dat is 822€ per jaar, zoveel betalen veel gezinnen nog niet aan elektriciteit?
Serieuze Sammy Tanghe vibes bij die manMijn god dat ene koppel... wat een vreselijke seuten![]()

Tzijn mss groenen? Ze begon te wenen bij het zien van die panelen... Zou wel eens willen weten wat voor werk die doen.Ik zou wel eens de berekening van die terugverdientijd van die zonnepanelen willen zien. 7400€ voor 12(?) zonnepanelen en batterij, dat lijkt me al straf. En dan terugverdientijd op 9 jaar. Dat is 822€ per jaar, zoveel betalen veel gezinnen nog niet aan elektriciteit?

Jawel toch? Ik betaal nu 60€ per maand, alleen.Ik zou wel eens de berekening van die terugverdientijd van die zonnepanelen willen zien. 7400€ voor 12(?) zonnepanelen en batterij, dat lijkt me al straf. En dan terugverdientijd op 9 jaar. Dat is 822€ per jaar, zoveel betalen veel gezinnen nog niet aan elektriciteit?