Ik zou een haalbaar doel stellen als ik u was. Van Straddle een PVDA’er maken ofzo.Ik zal hier nog eens mijn diepste woonverlangens uitten!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou een haalbaar doel stellen als ik u was. Van Straddle een PVDA’er maken ofzo.Ik zal hier nog eens mijn diepste woonverlangens uitten!![]()

Tja, pech voor dat koppel. Dan moeten ze maar een verbrekingsvergoeding incasseren en houden ze maar minder budget over.
Ook wel erg wispelturig en geen goede communicatie tussen het koppel zelf ook. Die hun gedachten veranderen ook van minuut tot minuut.Tja, pech voor dat koppel. Dan moeten ze maar een verbrekingsvergoeding incasseren en houden ze maar minder budget over.
"We hebben nog eens nagedacht over waar we willen wonen".

Vele vergeten inderdaad dat het tv is.. Tuurlijk is et veel in scène gezet. Alsof ieder koppel altijd met 2 de deur opendoet (en dan nog beiden thuis zijn). Maar wel altijd verrast zijn natuurlijk dat Kobe voor hun deur staat.Play4 cast dan ook bewust mensen met moeilijke eisen. Een instapklaar huis kopen voor 300k in een dure regio, in Antwerpen-centrum voor een normale prijs een huis vinden met een tuin, die tweewoonst voor een ganse familie waar je nu al een paar afleveringen niets meer van hoort omdat ze nog altijd met die renovatie bezig zijn ... Als je enkel koppels cast die realistische verwachtingen hebben krijg je saaie TV.
Soms vraag ik me af of die "bommekes" die Kobe dropt niet nagespeeld zijn. Bea zal al langer hebben geweten van dat een huis dat al snel terug te koop stond. Dat wordt allemaal doorgesproken door de productie om het schokgehalte te vergroten en de kijkers geïnteresseerd en geboeid te houden.
In 1 van de vorige afleveringen deden ze "verbaasd" met 2 de deur open en de camera stond al mee aan de binnenkant van de woningAlsof ieder koppel altijd met 2 de deur opendoet (en dan nog beiden thuis zijn). Maar wel altijd verrast zijn natuurlijk dat Kobe voor hun deur staat.

De grootste ongeloofwaardigheid is natuurlijk dat de mannen van de koppels niet teleurgesteld kijken omdat het Kobe is ipv Dina..In 1 van de vorige afleveringen deden ze "verbaasd" met 2 de deur open en de camera stond al mee aan de binnenkant van de woning![]()
Is idd een aderlating. Maar ik ben een trouwe fan van Dina, dus wsl niet geheel objectief.De grootste ongeloofwaardigheid is natuurlijk dat de mannen van de koppels niet teleurgesteld kijken omdat het Kobe is ipv Dina..
Welke man niet?Is idd een aderlating. Maar ik ben een trouwe fan van Dina, dus wsl niet geheel objectief.

Ze is ondertussen ook al de 40 gepasseerd natuurlijk. Geen idee hoe de jongere garde daar tegen aankijkt.Welke man niet?![]()
![]()
Haar kleding daarentegen is de 80 gepasseerd.Ze is ondertussen ook al de 40 gepasseerd natuurlijk. Geen idee hoe de jongere garde daar tegen aankijkt.
dat kan ook omdat ze waarschijnlijk aan't filmen waren (interviews) en Kobe niet verwachtte heIn 1 van de vorige afleveringen deden ze "verbaasd" met 2 de deur open en de camera stond al mee aan de binnenkant van de woning![]()

Eigenlijk heeft dat koppel hun intern relatieprobleem geprojecteerd op Bea zodat zij het nu mag oplossen. Sterkte Bea! Man, ik heb soms compassie met dat mens. :')dat kan ook omdat ze waarschijnlijk aan't filmen waren (interviews) en Kobe niet verwachtte he![]()
In Gent staan blijkbaar kerktorens waar je geen mentaliteit in kwijt krijgt...Haha, schitterend.
- Die kerel die per se in zijn eigen streek wil blijven wonen omdat hij per se te voet naar al zijn vriendjes van de chiro wil kunnen wandelen. Het is nog raar dat hij niet ineens in het clublokaal van zijn chiro gaat kamperen. Kerktorenmentaliteit 2.0 die kerel.
- Waarop zijn vriendin (die van Gent afkomstig is) zoiets heeft van: "euh ok, als jij per se in uw boerengat wil blijven wonen, mij niet gelaten maar dan wil ik ook mijn eisen stellen over wààr precies in dat boerengat". En kiest dus wellicht de mooiste/duurste plekjes, ter compensatie dat zij Gent moet verlaten. Volledig terecht overigens.
Resultaat: de locatie blijft niet eens beperkt tot één gemeente maar wordt zelfs nog verder vernauwd tot enkele deelgemeentes van dat boerengat.Eigenlijk heeft dat koppel hun intern relatieprobleem geprojecteerd op Bea zodat zij het nu mag oplossen. Sterkte Bea! Man, ik heb soms compassie met dat mens. :')