Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiegelende folie langs buiten aanbrengen?Ik heb wel graag uitkijk?
Aan de ramen die uitkijken op mijn tuin? Waar ik overigens ook geen inkijk in wilspiegelende folie langs buiten aanbrengen?

Het nadeel van spiegelfolie is dan weer wel dat wanneer het donker is, ge binnen kunt zien.spiegelende folie langs buiten aanbrengen?
Ja dus? Men kan niet meer inkijken van buiten en jij kan wel gewoon van binnen naar buiten kijken.Aan de ramen die uitkijken op mijn tuin? Waar ik overigens ook geen inkijk in wil![]()
Als het donker is wil je wsl niet meer naar buiten kijken en kan je gewoon overgordijnen of iets dergelijks hangen en die dan sluiten.Het nadeel van spiegelfolie is dan weer wel dat wanneer het donker is, ge binnen kunt zien.
Ik wil wel vanuit mijn tuin naar binnen kunnen kijken.

Waarom wil je trouwens binnen kunnen zien wanneer je zelf buiten staat? Je kan dan toch gewoon eerst naar binnen gaan?Ik zei dat het een moeilijke ging zijn voor de Bea's van deze wereld he![]()
Heb jij kinderen? En zelfs dan nog eigenlijk. Ik vind dat nu niet zo'n rare verwachting.Waarom wil je trouwens binnen kunnen zien wanneer je zelf buiten staat? Je kan dan toch gewoon eerst naar binnen gaan?
Dat zou kunnen werken, maar dan heb ik te weinig lichtinval in mijn huidige huisEnige zinnige wat ik kan bedenken is dat je een afdak plaatst waardoor de inkijk vanaf schuin boven verhinderd worden (ervan uitgaand dat de achterburen hoger zitten dan jij)
.
Ja ik heb kinderen. Maar dan nog, als ze klein genoeg zijn dat ze toezicht nodig hebben dan moet je ze niet alleen binnen laten. Heb je voor de rest ook die behoefte om de kinderen te kunnen zien vanuit de tuin als ze boven zitten?Heb jij kinderen? En zelfs dan nog eigenlijk. Ik vind dat nu niet zo'n rare verwachting.
Afdak in melkglas.Dat zou kunnen werken, maar dan heb ik te weinig lichtinval in mijn huidige huis.
Duo rolgordijnen?Heb jij kinderen? En zelfs dan nog eigenlijk. Ik vind dat nu niet zo'n rare verwachting.
Dat zou kunnen werken, maar dan heb ik te weinig lichtinval in mijn huidige huis.
Nu, wat we zoeken is niet onvindbaar hoor. We hebben al een paar keer er net naast gegrepen, maar ooit is het aan ons![]()
je wil geen inkijk van buiten, maar je wil wel van buiten naar binnen kunnen kijken.Heb jij kinderen? En zelfs dan nog eigenlijk. Ik vind dat nu niet zo'n rare verwachting.
Ik wil geen inkijk van de buren. We hebben geen voortuin. En onze achterburen zijn allemaal bel-etages.je wil geen inkijk van buiten, maar je wil wel van buiten naar binnen kunnen kijken.
snap je het probleem hier een beetje?
misschien is een hogere omheining een oplossing voor de tuin? of voor de voortuin?

Wel verkopen met 60k winst en een ajuin pellen voor de traantjes.Lijkt mij een perfecte kandidaat voor blind gekocht, om daarna binnen een week te verkopen want hij wil eigenlijk toch nie binnen kunnen kijken vanuit zijn tuin