Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hangt er allemaal af van hoe lang het duurt, hoe diep de gevolgen ervan zijn en hoe erg geen beleid eigenlijk is tov een minder goed beleid.Want het land zoals het nu is is nog niet de dieperik in, en niet volledig geblokkeerd door het Waalse dictaat (de enige reden waarom er nog wat "beweging" is, is omdat er languit voor het Waals dictaat gelegen wordt)? Awel, men mag van mij gans den boel blokkeren, erger als Vivaldi gaat het toch niet worden.
Politiek in belgie is binnenkort toch IMF.![]()
Besluit: dat de helft van alle sociale bewoners (zoals de titel de lezers wil doen geloven) fraudeurs zijn, klopt natuurlijk niet.Korte inhoud:
x
Hij zei 95 à 99% identiek hetzelfde enkele jaren geleden. (Bij de vorige verkiezingspraat)Ah, de goeie oude arrogantie van De Wever... Dat was weer even geleden.
Wablief?De Wever zal zijn carrière trekken tot het einde, maar niks betekend hebben.
Eigenlijk een triest persoon. Wat roepen en tieren , maar verder?
Als grootste Vlaamse partij bij elke belangrijke federale beslissing buiten spel gezet worden is waarschijnlijk zijn grootste verwezenlijking.Wablief?
Nog maar simpel hoe hij weegt op de politiek is al een verwezenlijking op zich.
Ook dat hij al lang burgemeesters van het economisch hart van Vlaanderen is en dat hij daar zwaar weegt is toch niet iets waar je zomaar rond kan.
Welke belangrijke federale beslissingen zijn er de laatste 10 jaar dan genomen? En nee, geld uitdelen aan alles en iedereen noem ik geen belangrijke beslissing.Als grootste Vlaamse partij bij elke belangrijke federale beslissing buiten spel gezet worden is waarschijnlijk zijn grootste verwezenlijking.
Klopt, maar meer uitgeven dan je eigenlijk kan uitgeven wel.Welke belangrijke federale beslissingen zijn er de laatste 10 jaar dan genomen? En nee, geld uitdelen aan alles en iedereen noem ik geen belangrijke beslissing.
Wablief?
Nog maar simpel hoe hij weegt op de politiek is al een verwezenlijking op zich.
Ook dat hij al lang burgemeesters van het economisch hart van Vlaanderen is en dat hij daar zwaar weegt is toch niet iets waar je zomaar rond kan.
.6de staatshervorming (!!) onder Di Rupo waar de PS heeft gedaan waar de N-VA enkel van kan dromen. Daar zijn ze nog zuur over.Welke belangrijke federale beslissingen zijn er de laatste 10 jaar dan genomen? En nee, geld uitdelen aan alles en iedereen noem ik geen belangrijke beslissing.
Federaal? Dat is niet de focus van de N-VA, dat is geen geheim.Welke belangrijke federale beslissingen zijn er de laatste 10 jaar dan genomen? En nee, geld uitdelen aan alles en iedereen noem ik geen belangrijke beslissing.
Ik dacht niet dat iemand deze uitspraak nog niet-ironisch zou maken.Maar het is vooral wat Vlaanderen doet, doet hee beter. En dat is ook wel zo.
Dus het federaal energiebeleid is beter dan die van Vlaanderen?Ik dacht niet dat iemand deze uitspraak nog niet-ironinisch zou maken.
Het is niet omdat op één domein en in één of enkele dossiers een regionaal minister bekwaam lijkt, dat "wat we zelf doen, doen we beter" plots klopt hoor. Ander nomineer ik Kenia als nog beter in beleid voeren wegens het verbieden van plastiek zakjes.Dus het federaal energiebeleid is beter dan die van Vlaanderen?
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.Federaal? Dat is niet de focus van de N-VA, dat is geen geheim.
Je moet federaal wegen om iets te kunnen bereiken, en dat doen ze. Met hun federale vertegenwoordigers wegen ze op elk debat, wegen ze op elke beslissing. Met een Francken aan kop.
Ze hebben al meermaals gewicht in de schaal gegooid en al meermaals de doorslag gegeven in een beslissing.
Maar het is vooral wat Vlaanderen doet, doet het beter. En dat is ook wel zo.
Het parcours is niet zonder hobbels, de beslissingen niet altijd populair maar wel doeltreffend.
Stel u maar eens voor dat een minister voor energie gewoon die gascentrales in Vilvoorde had vergund, dan waren we nu wel mooi in de aap gelogeerd want dan stak de schup nu in de grond en ging 100% zeker elke kerncentrale in 2025 van het net af, zonder twijfel.
Het is makkelijk bashen op de N-VA, maar het alternatief wat de federaal zien, dat is pas om van te huilen.
De Croo weegt op de politiek en heeft iets bereikt ja. Het failliet van België, dat staat dan op zijn conto. Moet je fier op zijn als liberaal.
Federaal? Dat is niet de focus van de N-VA, dat is geen geheim.
Je moet federaal wegen om iets te kunnen bereiken, en dat doen ze. Met hun federale vertegenwoordigers wegen ze op elk debat, wegen ze op elke beslissing. Met een Francken aan kop.
Ze hebben al meermaals gewicht in de schaal gegooid en al meermaals de doorslag gegeven in een beslissing.
Maar het is vooral wat Vlaanderen doet, doet het beter. En dat is ook wel zo.
Het parcours is niet zonder hobbels, de beslissingen niet altijd populair maar wel doeltreffend.
Stel u maar eens voor dat een minister voor energie gewoon die gascentrales in Vilvoorde had vergund, dan waren we nu wel mooi in de aap gelogeerd want dan stak de schup nu in de grond en ging 100% zeker elke kerncentrale in 2025 van het net af, zonder twijfel.
Het is makkelijk bashen op de N-VA, maar het alternatief wat de federaal zien, dat is pas om van te huilen.
De Croo weegt op de politiek en heeft iets bereikt ja. Het failliet van België, dat staat dan op zijn conto. Moet je fier op zijn als liberaal.