RidderBauknecht
Well-known member
Neen. Dat is categoriek fout. Ik kan het niet met harde bewijzen aantonen (want opnieuw: de media bericht daar niet over in dit land) en ik wil niet te hard in detail treden maar ik weet gewoon dat je fout zit. Denk jij nu trouwens echt dat er geen enkele extreemrechtse politicus is die een scheve schaats rijdt of wel eens de mist in gaat op dat vlak? Daarmee bedoel ik trouwens niet dat die kans hoger is bij rechtse politici of iets van dat. De reden dat je dat soort zaken niet leest (niet van extreem linkse politici en niet van extreem rechtse politici, en ook niet van iedereen die daar tussen zit) is omdat de media daar gewoonweg niet over bericht (tenzij het over enorm publieke zaken gaat als echtscheidingen of zwangerschappen enzovoorts, en dan nog gaat dat doorgaans enkel zo ver als dat de persoon in kwestie wilt dat het gaat) zo simpel is het.Moest het een extreemrechtse politicus geweest zijn, hadden de media allang het boekje geopend. Over Trump horen we dagelijks dit soort dingen, omdat de media graag wilt insinueren dat het een seksist is (wat hij ook is). Maar waar het om gaat is dat niet iedereen gelijk wordt behandeld. Mensen mogen gerust weten op wie ze stemmen, als je niet wilt dat uw privéleven aan de luide klok wordt gehangen, ga dan niet in de politiek of doe dit soort dingen niet.
Wat die vergelijking met Trump er bij komt doen weet ik ook niet. Da's een ander land, en in mijn post zeg ik nog net dat het goed is dat we dat soort zaken hier niet doen.

.