Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ook al Grace

Maar blijkbaar zijn er minder mensen die daar een probleem van maken.
Terwijl er bij Leroy eigenlijk niet echt iets gebeurd was, is dit toch wel duidelijk zwaar grensoverschrijdend gedrag
Tis een vrouw die het doet dus woke Twitter en weet ik nog wat voor debiele shit gaat er niks op zeggen......

Ik las het ook net. Helemaal eerlijk vind ik het niet, maar wel een leuke plottwist. Ik heb niet zoveel met de 3 genomineerden, dus het boeit me niet zo.

Vroeg me al af of ze daar iets van zouden zeggen.

Dit is inderdaad daadwerkelijk grensoverschrijdend gedrag, maar om een of andere reden word hier op social media veel minder commotie over gemaakt.
Dat is omdat de jacht op de blanke man geopend is door dat wokevolk.

Waarom onzin?

Wat is daar niet eerlijk aan?

De eerlijkheid zit hem er bij mij vooral in dat het gewoon de laatste 3 hadden moeten zijn die genomineerd werden. Ik snap niet waarom Little Brother daar plots over mocht beslissen. Als Little Brother in het verleden die 'macht' had, was dat gewoon omdat er ergens een gelijkstand was. Nu was het gewoon duidelijk wie er de laatste 3 waren en was er eigenlijk geen keuze nodig.

Die liveshow... Wat zijn die gesprekken met familie toch altijd tenenkrommend :unsure: Was blij dat ze dat er dit jaar hadden uitgehaald, maar plots stonden ze er weer. Had ook wel verwacht dat Dimi er zou zijn, had hij dat niet beloofd aan Vera?
Straf dat Nawel meer mag blijven. Toch indrukwekkend telkens.

Ben wel benieuwd naar die viewers-week. Ik vraag me af waarom ze het nomineren door het publiek dan niet gewoon voor deze week hebben gehouden? Zou veel logischer zijn...

Gewoon hopen dat er eens twee ipv drie genomineerd zijn, in dat geval maakt Nawel al een pak minder kans aangezien al haar tegenstanders dan volop op de andere genomineerde zullen stemmen, terwijl dat nu telkens verdeeld werd over meerdere bewoners. Want alhoewel ze (dankzij haar TikTok) wellicht de nodige fans heeft, is de groep die absoluut geen fan van haar is, toch nog steeds groter (wat ook blijkt uit de peilingen enz die er al geweest zijn, anders zou ze ook niet genomineerd zijn geweest deze week)

Salar zijn gezicht toen ze bekend maakten wie er mocht blijven, dat had hij duidelijk niet verwacht.

Al heb ik nu wel mijn bedenkingen bij dat stemmen, de redactie van bb moet toch zeker geweten hebben dat Nawel zou blijven, anders hadden ze heel dat feestje met haar vrienden en familie voor niets voorbereid.

Salar zijn gezicht toen ze bekend maakten wie er mocht blijven, dat had hij duidelijk niet verwacht.

Al heb ik nu wel mijn bedenkingen bij dat stemmen, de redactie van bb moet toch zeker geweten hebben dat Nawel zou blijven, anders hadden ze heel dat feestje met haar vrienden en familie voor niets voorbereid.

Mss dat vrienden en familie de voorbereidingen gedaan hebben? En het dus gewoon "op eigen risico" was dat ze naar Amsterdam gingen, wetende dat het niet zeker was dat ze ging blijven?

Dat er door de productie bepaalde dingen gestuurd worden, dat wil ik nog wel geloven. Maar dat er gesjoemeld wordt met stemmen daar geloof ik niet in. Zulke zaken staan onder toezicht van een gerechtsdeurwaarder, en bovendien lijdt ge als productiehuis/zender toch immense imagoschade als zoiets zou uitkomen.

Wat vind ik die Grace overdreven irritant met haar geschreeuw heel de tijd. :rolleyes: Ik zet al eens de livestream op op dooie momenten als ik niets anders te doen heb, maar als zij in beeld komt in combinatie met haar achterlijk geschreeuw heb ik al goesting om verder te zappen.

Ik zou helemaal zot worden als ik daarmee in dat huis zou zitten.

Ik irriteer me er vooral aan hoe die " beschermd" word door big brother . Perfect voorbeeld van hoe iemand met sommige beelden populair kan gemaakt worden of niet .

En over nawel , hoeveel mensen zeiden vorig jaar niet rond dag 50 dat jill nooit kon winnen ?

En over nawel , hoeveel mensen zeiden vorig jaar niet rond dag 50 dat jill nooit kon winnen ?
Zonder enorm veel manipulatie van de productie en volgens mij ook simpelweg frauduleuze stemmingen was dat ook nooit gelukt.

Het feit dat Salar een maatje kon redden in een week met twee vertrekkers is ook weer ridicuul. Iedereen volgt maar met een half oog door dat gezever denk ik.

Zonder enorm veel manipulatie van de productie en volgens mij ook simpelweg frauduleuze stemmingen was dat ook nooit gelukt.

Het feit dat Salar een maatje kon redden in een week met twee vertrekkers is ook weer ridicuul. Iedereen volgt maar met een half oog door dat gezever denk ik.
Of Nawel is gewoonweg top? Aleja onze "sfeermaker" staat toch ook maar laatste ze 🤭 Salar zou nog een verdiende winnaar zijn. Tobias is enkel een mooi gezicht, niets meer

Deze middag werd er een nominatiespel gespeeld. De winnaar immuun, de laatste in het spel meteen genomineerd:

Nawel voor de verandering nog eens genomineerd.

Salar of Tobias immuun, er is nog geen uitsluitsel over wie gewonnen had, blijkbaar is er dus nog een VAR-momentje nodig :D

*Edit* Uiteindelijk heeft Salar gewonnen en is dus opnieuw immuun deze week.

Laatst bewerkt:
Of Nawel is gewoonweg top? Aleja onze "sfeermaker" staat toch ook maar laatste ze 🤭 Salar zou nog een verdiende winnaar zijn. Tobias is enkel een mooi gezicht, niets meer
Had het over vorig jaar met Jill, ik ben toen afgehaakt gewoon.

Dit jaar zijn er weinig sympathieke mensen. Ik kijk alleen maar als het hier thuis op staat en dan doe ik wat anders. Zo grijs… Grace, Salar, Julio… De enige iet of wat fijne mensen. De sfeermaker is gewoon een onuitstaanbare leraar.

Maar als ge in dat huis zit is misschien het irritantste dir Nouchine die de boel bij elkaar roept met de woordenschat van een 11-jarige.

Op Play4 zijn ze ook serieus aan het flippen.
De laatste weken is de herhaling van de dagelijkse aflevering elke week een stukje later.
Ze zijn begonnen rond 21h30 à 22h de eerste weken en dan is het wekelijks altijd wat later geworden.
Deze week is het gewoon na middernacht. Kwestie van zeker geen te hoge kijkcijfers te hebben of wat??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan