Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt walgelijk en degoutant hoeveel debielen er op social media zitten en maar wat graag allerlei mensen de mensen afmaken van zodra er ook maar enigzins sprake ZOU zijn van iets wat niet door de beugel kan.... Om dan uiteindelijk zoals nu ook weer uit te komen op het feit dat het idd uit de context getrokken was.

Jammer ik had het graag willen weten.
Ja jammer, maar hier doen ze weer net hetzelfde als bij de nominaties, daarvan laten ze dit seizoen ook niet alles zien.
Dit laat natuurlijk wel ruimte zodat BB de boel kan manipuleren, waarmee ik niet wil zeggen dat dat ook effectief gebeurd.
Een huis binnengaan waar het vol camera's (tot in de douches toe) hangt en dan klagen dat iemand u es begluurt?

Die kerel is mss ne vadsigaard en profiteur. Maar om daar nu zo'n spel van te maken... Mensen zijn echt zo preuts en trutterig geworden. Ik mis de big brothers waar men gewoon nog naakt douchte, vogelde in de slaapkamers of het zwembad etc.
De dames hebben niet geklaagd he, de klachten kwamen van op sociale media en BB heeft daarop gereageerd door Leroy op het matje te roepen nog voor hij verder uitgezocht had wat nu juist het probleem was.
't is wel een speciaal geval de Leroy, als je die soms bezig ziet lijkt het toch echt of die meer spieren dan verstand heeft.
Dit seizoen douchen ze wel naakt in tegenstelling tot vorig seizoen, maar vroeger bij de eerste BB reeks hadden de douchecabines zelfs doorzichtig glas waardoor echt alles gewoon te zien was.
En dan hoor je dat dat nu niet meer kan omdat dergelijke zaken nu allemaal op het internet terecht komen en daar voor eeuwig op blijven staan, newsflash, toen ook al.
Met dank aan heel de metoo gekte... Mocht 1 van die vrouwen daar gestaan hebben in zijn plaats, met een man in de douche, er was niet 1% van het gedoe rond geweest.
Inderdaad ja.
Dat hebben we eerder dit seizoen ook al gezien, Dimitri liep in zijn bloot bovenlijf rond en het kot was te klein.
Vera, Nawel en Grace lopen in hun bh rond en daar werd helemaal geen spel van gemaakt.
Logisch zeker? Typen is namelijk nogal moeilijke met uwe lul in 1 hand he ...
Zoals deze beelden van afgelopen weekend waarbij Nouchine verschillende keren aan Salar z'n gat zat:

En niet te vergeten Grace en Nouchin die zaten te zingen "Onze punie is een waterval" met de nodige gebaren erbij.
Maar het probleem is toch vooral bij zo'n dingen dat er vaak niet wordt over gesproken ook al stoort het u. Had Leroy toestemming gekregen van hun om hun te begluren in de douche misschien? Want achteraf is het te laat om te zeggen dat hij het niet mag want ondertussen heeft hij het al gedaan. Bij zo'n zaken doe je het gewoon niet zonder toestemming. Heel dat huis staat vol camera's maar de douche's zijn wel redelijk afgeschermd en dat weten de deelnemers voor hun deelname en is ook voor sommigen belangrijk.
Maar er was geen spake van begluren, dat hebben de dames zelf bevestigd.
Yep en ja blijkbaar heeft hij uiteindelijk de meeste stemmen, maar dat betekent alleen dat er nog 1 iemand van die drie die niet getoond zijn op hem gestemd zou hebben. Dat zijn 3 stemmen op 11 mensen, echt veel ja.
Ze hebben heel da spel getoond en uitgelegd op tv en zelfs Nouchine zei dat hij niet keek 😂 woke twitter at it again 🤡
Inderdaad, zowel Grace als Nouchine verklaarden dat hij zoals hij daar stond ook helemaal niks kon zien, zoals ik ook al zei in een eerder bericht.
Echt walgelijk en degoutant hoeveel debielen er op social media zitten en maar wat graag allerlei mensen de mensen afmaken van zodra er ook maar enigzins sprake ZOU zijn van iets wat niet door de beugel kan.... Om dan uiteindelijk zoals nu ook weer uit te komen op het feit dat het idd uit de context getrokken was.
Het ergste is dat BB daar ook nog eens direct op reageert en Leroy op het matje roept, ipv eerste te controleren of dat allemaal wel klopt.

De manier waarop men het gisteren in beeld heeft gebracht, zegt imo ook wel veel.

Enerzijds vermelden dat Leroy er op aangesproken is geweest, want helemaal niéts doen was wellicht ook geen optie aangezien er veel heisa was op social media en het onderwerp (zeker op dit moment in Nederland) nu eenmaal zeer gevoelig ligt.
Anderzijds door de beelden van het gesprek van de bewoners te tonen, ook gewoon laten zien dat er in het huis niet zwaar aan getild werd.

De Karens op social media zijn nu dus wat gesust, maar ze hebben Leroy ook niet weggezet als een vieze vuile grote pervert.

Nawel
Peter
Salar
3de keer goede keer voor Nawel!
Hoewel Peter ook wel weg mag. In het begin vond ik hem wel een leuke aanvulling op al die jonge personen, maar de laatste periode zit hij toch vooral te stoken en mensen tegen elkaar op te zetten, heb ik de indruk...

3de keer goede keer voor Nawel!
Hoewel Peter ook wel weg mag. In het begin vond ik hem wel een leuke aanvulling op al die jonge personen, maar de laatste periode zit hij toch vooral te stoken en mensen tegen elkaar op te zetten, heb ik de indruk...
Overal is hij een vriend precies.
Geluid kon wel beter vandaag enkele keren. :thinking:

Peter is een beetje aan het doorslaan :wtf: Wat die allemaal uitkraamt de laatste dagen...

Wanneer hij weg gaat, wordt het een kindertuin.
Slecht praten over Grace omdat die fluistert in bed.
Vera is een domme kip.
Maar volgende week, ik zeg het u he, het gaat niet plezant worden he. De Hell Week gaat beginnen he. Ik doe mijn mond open. Dan kan er ruzie komen, interesseert me niks. En niemand doet z'n mond open.
Hij wil Tobias tegen Kristof zetten op de nominaties.
Wil geen brood meer bakken of koken sinds zijn nominatie.

Peter is een beetje aan het doorslaan :wtf: Wat die allemaal uitkraamt de laatste dagen...

Wanneer hij weg gaat, wordt het een kindertuin.
Slecht praten over Grace omdat die fluistert in bed.
Vera is een domme kip.
Maar volgende week, ik zeg het u he, het gaat niet plezant worden he. De Hell Week gaat beginnen he. Ik doe mijn mond open. Dan kan er ruzie komen, interesseert me niks. En niemand doet z'n mond open.
Hij wil Tobias tegen Kristof zetten op de nominaties.
Wil geen brood meer bakken of koken sinds zijn nominatie.
Ge bedoeld dat de bigbrother redactie aan het doorslaan is? Dat zijn immers teksten die Peter gewoon moet inlezen.

Laatst bewerkt:
Nawel is toch vooral geliefd omdat zij als enige tegengas durft te geven aan Kristof en zijn kliekje? Ik weet niet hoe ze in het begin was, aangezien ik het pas wat meer volg sinds de laatste twee weken, maar van wat ik gezien heb is ze toch vrij rechtuit. En ja, ik kan begrijpen dat dat verkeerd valt bij sommige mensen. Maar geef mij maar liever Nawel dan bv. een Vera die geen reet uitvoert.

Die Kristof moet ik ook niet. Achterbaks ventje die ook totaal geen inzicht heeft. Hij wou Peter er niet uit, maar gaat hem dan wel nomineren samen met z'n kompanen om zo Nawel er proberen uit te krijgen. :wtf: Ik heb geen idee wat je dan denkt, maar het is alleszins niet logisch. Nawel heeft al twee nominaties overleefd, vrij naïef dan om te denken dat Peter haar wel eruit krijgt.

Als ze echt Nawel eruit willen, dan moeten ze maar Tobias of Salar opofferen want al de rest gaat haar er zeker niet uitspelen. En hoe vaker ze genomineerd wordt, hoe sterker ze wordt.

Kunt ge ook even laten weten wat ge top vindt aan haar? Ben daar oprecht benieuwd naar.
Da's een sociaal, lief en vriendelijk meiske. Als ge daarmee bevriend zijt, dan krijgt ge daar massa's liefde van terug. Ze is oprecht en als er problemen zijn dan probeert ze dat uit te praten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan