Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij dat Amy er al uit ligt. Amai wat voor dramaqueen is dat. Geen wonder dat ze single is. Het is qua looks nochtans een knappe.

Blij dat Amy er al uit ligt. Amai wat voor dramaqueen is dat. Geen wonder dat ze single is. Het is qua looks nochtans een knappe.
Alleen die opgespoten lippen moeten die meisjes laten. Die zijn in 99 procent van de gevallen veel knapper dan die botox.

Laatst bewerkt:
Die Hanne lijkt enorm veel op die architecte van dat verbouwprogramma ''Huis gemaakt'', maar verder geen tv-verleden lijkt me.
En amai, na een week alles te hebben ingehaald ben ik blij dat die bipolaire huilebalk eruit is.
Big brother heeft me wel 2 nieuwe woorden geleerd die ongetwijfeld daar 't vaakst voorkomen: snipen en viben

Het valt mij wel op dat de stream vooral de groep aan de kant van de keuken volgt en de andere groep veel minder laat zien.
Dat is dan het nadeel van maar 1 stream te hebben ipv 2 zoals in Nederland.

Het veldje bij de opdracht om de bal over de muur te gooien was wel erg klein.
Als je binnen de lijnen wou gooien werd hij (bijna?) altijd gevangen.
Ook hadden ze daar de regel mogen gebruiken dat aanraken = binnen, als je hem toch nog laat vallen.

En was dat gesprek met Salar in de DBK voor of na het spel? Ik zou denken na het spel omdat ze niet weten welk spel ze spelen voordien, maar lijkt me gek om dan te zeggen dat je dat een hele dag kan volhouden als het bij de eerste al mislukt.

Dat was volgens mij ook 1 van de grootste iritaties bij zowel de kijkers als de deelnemers zelf, ze zeiden achteraf dat ze soms uren gewoon niets zaten te doen, omdat er ook niets te doen was.
In dat opzicht hebben ze bij de productie wel geluisterd en verbeterd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan