Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onee, een grote verrassing in het huis: nieuwe bewoners.

Ja want dat hebben we afgelopen 20 jaar nog nooit geprobeerd: nieuwe bewoners introduceren.

Sercan die nu al denkt dat er op hem gestemd gaat worden omdat anderen geïntimideerd zouden zijn, Nouchine die zich nu al buitengesloten voelt en huilt, Kitty die overal aanwezig lijkt te zijn en alles wil controleren terwijl ze zeurt, Dimitri die daar aandacht loopt te vragen door zonder t-shirt rond te lopen met een rambo band.

Waar vinden ze die mensen toch steeds :laugh:

Tot nu toe vind ik vooral die Kitty een irritant mens. De andere bewoners lijken mij nog mee te vallen.
Waar ik me ook aan erger is dat de meeste bewoners de hele dag in hun kamerjas rond zitten te lopen

Tot nu toe vind ik vooral die Kitty een irritant mens. De andere bewoners lijken mij nog mee te vallen.
Waar ik me ook aan erger is dat de meeste bewoners de hele dag in hun kamerjas rond zitten te lopen

Zal ook wel te maken hebben met het feit dat ze amper kleding hebben natuurlijk.

Ik vind Kitty enerzijds ook wel irritant maar anderzijds mag ze er gerust nog een tijd inlijven aangezien zulke mensen wel voor het nodige drama kunnen zorgen.

Zelf vind ik Peter en Kristof de meeste aangename personen in het huis, al valt over het algemeen de rest ook goed mee. Maar bon, vorig jaar zat de sfeer (behalve het gedoe met Theo) ook goed de eerste dagen dus dat kan snel omslaan natuurlijk.

Het valt toch op dat die vrouwen van de minste scheet tranen krijgen. Ene jankte al na 2 dagen dat ze thuis mist. En Kitty snurkt. Daar gaat het dus al de hele week over.

Slaap gwn standaard in de zetel en doorheen de dag in bed, want het is niet dat ze veel doen.

Laatst bewerkt:
Ik vind de maatregelen die er tot nu toe genomen zijn om het 'zwaarder' te maken ook best wel meevallen. Ik zie elektrische tandenborstels, ontbijt met yoghurt, brood en fruitsla, er is koffie, ...
Zelfs het amper kledij hebben lijkt best mee te vallen. Ik zie toch regelmatig verschillende outfits. Eigenlijk enkel Kitty loopt de hele tijd in dat roze pak rond :sarcastic:

Ik heb vorig jaar bijna alles gezien van BB maar nu heb ik er precies maar weinig zin in om te kijken....
Mijn goesting is ook minder. Weinig kleurrijke figuren in de positieve zin. Die Kitty is echt enorm vervelend en dan heeft die ook nog eens dat spuuglelijke roze ding aan.

Ik vind de maatregelen die er tot nu toe genomen zijn om het 'zwaarder' te maken ook best wel meevallen. Ik zie elektrische tandenborstels, ontbijt met yoghurt, brood en fruitsla, er is koffie, ...
Zelfs het amper kledij hebben lijkt best mee te vallen. Ik zie toch regelmatig verschillende outfits. Eigenlijk enkel Kitty loopt de hele tijd in dat roze pak rond :sarcastic:

Ze wisselen onderling wel nog veel kledij uit omdat Grace en Peter wel hun koffer hebben. Kitty zal qua postuur wellicht wat uit de boot vallen. 😅
Mijn goesting is ook minder. Weinig kleurrijke figuren in de positieve zin. Die Kitty is echt enorm vervelend en dan heeft die ook nog eens dat spuuglelijke roze ding aan.
Ik vind het op zich een leuke groep en minder irritante figuren, maar ik mis wel de "klik" die ik zelf voelde met bewoners van vorig jaar zoals Nick, Naomi, Patje. Niemand die ik per se er uit wil maat ook niemand van wie ik het echt erg zou vinden als ze vertrekken . Als ik al een voorkeur moet uitspreken dan is het Peter maar dat zal wellicht het Limburggevoel zijn dat spreekt.
Wat vreten die daar toch uit met de audio.
Amateurisme ten top

Ja Wtf, heel het hoogtepunt van de uitzending even verkloten. Precies alsof het geluid geregeld wordt door een stagiaire die dan ook nog eens van thuis uit moet werken.

Ik wanneer er nog altijd niet genoeg drama is:

jerrel.jpg

Zonet zijn er (zoals verwacht in het huis, en ook op social media reeds uitgelekt) twee nieuwe bewoonsters het huis in gegaan:
Amy & Evelien.
In totaal nu dus 12 bewoners (6 Vlamingen en 6 Nederlanders)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan