BeyondGaming merchandise: behoeftepeiling + advies gevraagd

Zijn jullie geïnteresseerd in BeyondGaming merchandise en zoja, in welke artikelen?


  • Totaal aantal stemmers
    109
BG_Merch.png


Beste leden,

Ten tijde van onze voorganger was merchandise al een zeer hot topic en eentje waar veel vraag naar was.
Jammer genoeg is dit er niet gekomen, maar wij gaan er ons wel aan wagen.

Zelf hebben we er weinig ervaring mee, we moeten daar eerlijk in zijn, maar mogelijks zitten er tussen onze fantastische (😍) leden wel mensen met ervaring in merchandising.

Hebben jullie dus tips hoe we dit het beste aanpakken, bij welke (web)shops we het beste kunnen aankloppen om de aankoop te doen, of jullie weet hebben van kwaliteitsvolle winkels waar je niet meteen meer dan 100 artikels/exemplaren als stock moet aankopen,... Alle hulp is welkom.

Daarnaast willen we hier graag even een poll aankoppelen, gewoon om eens jullie behoeftes/wensen in te schatten. Van daaruit kunnen we ons al wat in een bepaalde richting begeven. Zijn er naast de gegeven opties in de poll nog artikelen waar jullie aan denken, dan horen we het ook graag.

De firma dankt u!
 
Laatst bewerkt:
Merch boeit me niet. Maar een koffietas met het logo derop. Nice & clean, dat zou ik nog overwegen.

En geen quotes ofzo... biedt zeker geen meerwaarde aan het breed publiek. Gewoon 'BG' and that's it.
 
Het enige dat ik zou gebruiken is een balpen, maar da's typische merch die je gratis uitdeelt bij events e.d. Op die manier heb ik hier dan ook al zodanig veel balpennen dat ik er al jaren geen meer moeten kopen heb.

Al de rest zou ik niet gebruiken, ik maak er een regel van om geen kledij te dragen waarbij je een wandelend reclamebord bent.

Een muismat zou ik wel kopen om jullie te steunen.
 
Persoonlijk heb ik liever dat jullie om geld komen vragen als het nodig is. Ik geef liever 30 euro zonder iets terug te krijgen, dan 30 euro voor een T-shirt wat ik dan in de kast zou leggen. Dat zou enkel maar meer belastend zijn voor het milieu, meer rommel hier thuis, en bovendien houden jullie er nog minder aan over.

Al is het uiteraard een goed idee om te polsen of er genoeg volk is die het wel zien zitten.
 
Persoonlijk heb ik liever dat jullie om geld komen vragen als het nodig is. Ik geef liever 30 euro zonder iets terug te krijgen, dan 30 euro voor een T-shirt wat ik dan in de kast zou leggen. Dat zou enkel maar meer belastend zijn voor het milieu, meer rommel hier thuis, en bovendien houden jullie er nog minder aan over.

Al is het uiteraard een goed idee om te polsen of er genoeg volk is die het wel zien zitten.
Als het zou zijn om geld te vragen omdat het nodig is, zouden we dat inderdaad helemaal anders aanpakken. Dit is geen inzamelronde of vraag voor donaties. Eerder een mogelijkheid om spullen te kopen waar iets van BG opstaat voor onze leden, als daar interesse voor is. Waarbij ze ons dan ook een beetje steunen. En natuurlijk een beetje meer visibiliteit.
 
Persoonlijk totaal geen interesse in.

Ik zou in het begin eventueel gewoon op bestelling werken. Bv dat je in de maand december een trui aanbiedt. In dat topic kunnen mensen deze bestellen en dan laat je die op het eind van de maand maken. Want om nu geld aan allerhande pre-made merch uit te geven lijkt me wat geldverspilling op dit moment. En dan kan je alle merch een unieke twist geven zodat elk merch item een soort limited edition is.
 
Gaat dat dan merch met enkel het BG logo zijn, of bv. ook memorabele uitspraken van op het forum?

Want een t-shirt met 'het is opgelost, zijn huis staat in brand' lijkt me wel nice om Guy de buurman een beetje te intimideren. 👌
Gewoon merch met bg logo zou ik niet kopen, met een leuke quote daarentegen wel.
 
Persoonlijk totaal geen interesse in.

Ik zou in het begin eventueel gewoon op bestelling werken. Bv dat je in de maand december een trui aanbiedt. In dat topic kunnen mensen deze bestellen en dan laat je die op het eind van de maand maken. Want om nu geld aan allerhande pre-made merch uit te geven lijkt me wat geldverspilling op dit moment. En dan kan je alle merch een unieke twist geven zodat elk merch item een soort limited edition is.
Er zou geen geld naar pre-made merch gaan.
Wij leveren gewoon de ontwerpen en hoeven geen stock aan te kopen.

We kunnen bv. 100 t-shirt ontwerpen maken en er 5 verkopen, dat zou dat hetzelfde opleveren als we 1 t-shirt dat 5x verkocht zou zijn.

Er komen geen kosten bij kijken voor ons.
 
Terug
Bovenaan