BeyondGaming Loopt: stand 2024 (UPDATE APRIL)

Loopsessie.png


16 km - 5:31 - HR 157 (sorry net te kort voor de 10 miles ;))
Dit is de snelste / beste sessie van dit jaar

Noteer dan maar
10 miles = 1:28:34 + 31 sec (5:31/km) = 1:29:05 als ik 100 meter langer had gelopen :tongue:

Na een korte pauze zit ik bijna opnieuw op het niveau van eind november (HM - 5:29 - HR 157)
Ik ben er nog niet, maar in tegenstelling tot december waar ik er een feestmaand van gemaakt heb, train ik nu gewoon verder.
 
Laatst bewerkt:
Marathon: 2u44min48sec

 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Marathon: 2u44min48sec

Net onder de 2u45. Ben ik verkeerd of mag je nu automatisch deelnemen in Berlijn? :)
Anyways, proficiat! :tongue:
 
10 miles Antwerpen: 1:29:52 (Een klein minuutje trager dan op training maar wel een 2x zo zwaar parkoers)

Opzoeken via borstnummer 36597

10-miles.png


Mogelijks gaan ze het nog updaten met mijn echte naam - maar omdat ik last minute was opgetrommeld is het in eerste instantie naamloos.
Ik kan ook alleen maar mijn eindtijd zien (voorlopig) en geen tussentijden.

Nu goed, de eindtijd is het belangrijkste
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Als iemand weet hoe je uw persoonlijke records van enkel dit jaar kunt bekijken in Garmin, let me know aub :) (Indien dat überhaupt kan)
10k = training, HM = wedstrijd

V3jQSaq.png
 
Als iemand weet hoe je uw persoonlijke records van enkel dit jaar kunt bekijken in Garmin, let me know aub :) (Indien dat überhaupt kan)
10k = training, HM = wedstrijd

V3jQSaq.png
Ik denk niet dat het kan. Maar op Strava kun je met de PB Viewer wel sorteren op afstand, en dan zie je er telkens de datum bij staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zane

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan