Better Call Saul

Better Call Saul

die slotscène
met het begraven van Lalo en Howard, Mike die compassie heeft en die triestige soundtrack
prachtig :bow:

en wetende nu dat Jesse en Walt heel de tijd meth hebben zitten produceren met die lijken onder hun voeten:crazy:

Eerste twee afleveringen waren alvast fantastisch. Gezien de recente gebeurtenissen ben ik wel echt enorm benieuwd naar hoe de serie zich nog verder gaat ontplooien deze laatste afleveringen. Het niveau is gewoon zo hoog, kan alleen maar met een bang eindigen.

Eerste twee afleveringen waren alvast fantastisch. Gezien de recente gebeurtenissen ben ik wel echt enorm benieuwd naar hoe de serie zich nog verder gaat ontplooien deze laatste afleveringen. Het niveau is gewoon zo hoog, kan alleen maar met een bang eindigen.
Het meest jaw-dropping moment zal Howard / Lalo geweest zijn, denk ik. Wat valt er nog van 'grote' zaken te bespreken? Misschien dat ze Kim doden op de een of andere manier en Jimmy terug in het ongewisse wordt gelaten. Zou al de derde keer zijn, na een levende Lalo en in BB dat hij denkt dat de twee Mexicanen nog leven. Het enigste verrassende zou kunnen zijn wat er post-BB met Jimmy is gebeurd. We missen nog altijd een zwartwit-scene.

Net de twee afleveringen gezien en dat is toch een mooi stukje tv. Laat aflevering 3 van het tweede deel maar komen .

Agree. Ik vermoed trouwens dat daarom iedereen ook zo uitkijkt naar die laatste aflevering: wat gaan ze in hemelsnaam nog uit hun hoed toveren. Het is op zich al "gewaagd" om een heel verhaal af te sluiten terwijl er nog een handvol afleveringen te gaan zijn, ik gok dus dat die laatste afleveringen gewoon waanzinnig gaan zijn. Zeer hoge verwachtingen alleszins. Het einde van BB was ook al enorm goed, dus ik heb er vertrouwen in.

Ik dacht altijd dat de serie zou eindigen wanneer Walt en Jesse voor het eerst bij Saul komen, maar nu denk ik dat we nog een finale gaan krijgen die post breaking bad plaatsvindt en we het echte einde van Saul zijn verhaallijn nog gaan zien

En weten nog altijd niet hoe het afgelopen is met Gene, de Cinnabon manager (remember die zwart-wit flashbacks vorig seizoen, dat waren scenes die zich afspeelden na Breaking Bad).
Dus mss gaan we idd nog Walt & Jesse zien voorbijkomen, en mss ook nog over wat er na Breaking Bad allemaal gaat gebeuren. Gewoon om het volledige verhaal af te ronden(?)

wel jammer dat er een andere acteur de taxi driver speelde [kan nu niet op zijn naam komen]. De andere gaat blijkbaar verplichtingen bij een andere serie

Weet wel niet echt of dit een spoiler is

Terug
Bovenaan