Beste manier tegenwoordig om je huis te verkopen?

Kingsora

Member
Ik heb met mijn vriendin momenteel onze droomvilla op het oog, maar om het te kopen, moeten we eerlijkheidshalve echt een mooi bedrag voor ons huidig huis ophalen. Wij wonen zelf nu regio Wommelgem/Boechout. Een regio waar er duidelijk gigantisch veel vraag is, maar veel te weinig aanbod en de prijzen lopen hier eerlijkheidshalve de spuitgaten uit.

Wij wonen zelf nu in een zeer mooi afgewerkt, modern rijhuis met een ook een heel gezellig tuin die er best aantrekkelijk uitziet. Als we ons huis online zetten en ik de huidige markt bekijk, ben ik ervan overtuigd dat er ontzettend veel geïnteresseerden zullen bellen voor een afspraak. We zijn nu zelf al de laatste 2 maanden naar wellicht 20 huizen gaan kijken en alle verkopers doen hun verkoop op een andere manier. Wat is naar jullie mening en ervaring nu de beste manier om een huis te verkopen vandaag de dag en ook de best mogelijk prijs uit te halen?

Ik ga ten eerste al van uit dat ik een advertentie zet op Immoscoop en Immoweb (daar zijn ook verschillende prijscategoriëen in, maar maakt dat een verschil?) of is er nog een andere Immosite die ik niet mag missen?

De vraag is echter wat dan? Zetten we het online aan een zeer hoge prijs en hopen we op die ene 'zot' die al lange tijd hopeloos op zoek is en bedrag wil geven? Of gebruiken we Biddit of Soldandset (toen ik daar 1 keer aan mee deed, is een degelijk huis regio ranst plots van 470K vraagprijs uiteindelijk naar 550K gegaan omdat mensen tegen elkaar aan het opbieden waren). Of zet ik gewoon een degelijke, maar geen te hoge prijs en doe ik met gesloten enveloppe (een goede vriend van mij heeft zo zijn huis bekomen enkele maanden geleden, 330K vraagprijs, uiteindelijk via gesloten enveloppe 415k geboden)? Of hou ik het op een mooie, maar niet te hoge prijs en laten we zoveel mogelijk bezoekers op een week komen en zeggen we gewoon dat iedereen een week heeft om te bieden wat die wil: vraagprijs, onder vraagprijs, boven vraagprijs.

Er zijn tegenwoordig heel veel opties waarbij ik merk dat sommige door bepaalde methodes ook wel echt een heel mooie prijs krijgen in de huidige huizenmarkt. Maar wat raden jullie nu momenteel aan om te doen?
 
De tactiek die de laatste tijd voor veel huizen, zeker in gewilde regio's goed werkt: zet het online, organiseer 1 bezoekweekend op afspraak +- 1,5 maand nadat je het online hebt gezet. Zorg dat al je afspraken op elkaar volgen, zodat mensen zien dat er heel veel interesse is, vermeld dit ook reeds aan de telefoon, dat het weekend al heel erg vol zit. Na of tijdens dit weekend mag iedereen onder gesloten omslag een bod uitbrengen, zonder garantie van aanvaarding. Vermeld deze manier van werken ook duidelijk in je advertentie. Zet je prijs niet té hoog in om voldoende aandacht en volk te trekken.

Ik weet dat veel mensen deze manier van werken niet ok vinden, maar het is perfect legaal én de kans is groot dat het na 1 weekend verkocht is én dat mensen een serieus stuk overbieden om zeker de woning te hebben.
 
Plaats eens hier de foto s van uw
"zeer mooi afgewerkt, modern rijhuis met een ook een heel gezellig tuin die er best aantrekkelijk uitziet". Kunnen wij eens schatten en uw verwachtingen beoordelen.

Natuurlijk, zeker interessant. Als mensen hier eventueel willen zeggen wat naar jullie mening het waard is op basis van foto, kan me helpen. Heb nu even wat foto's gezocht die ik nog had. Het is hier momenteel zo'n rommel, dus fotograferen nu heeft weinig nut. Zijn niet beste foto's (zeker van de living niet maar geeft wel een interessant beeld weer. Living en keuken is trouwens één grote open ruimte van 50m2 en vanachter een schuifdeur die je volledig open kan zetten.

In de tuin ligt in plaats van het gras dat je nu ziet op de foto's trouwens peperduur vals gras, maar dat ziet er echter top uit, al zeg ik het zelf :)

Bewoonbare oppervlakte: 150m2
Tuin: 80m2
2 kamers, 1 badkamer, optie tot derde kamer, zolder kan je makkelijk ombouwen tot kamer van 9m2 moesten mensen dat interesseren.
1ste kamer (30m2), 2de kamer (19m2), geen foto's van die tweede kamer nu, maar afwerkingsgraad is hetzelfde als de kamer die je hieronder ziet
EPC: 220
Wommelgem

Locatie is trouwens ook in Wommelgem zelf heel goed, je woont in een heel rustige wijk, je kan altijd voor de deur parkeren, maar bent aan de andere kant ook vlakbij heel wat groen en vlakbij alle winkels, shopping centrum en autosnelweg.

Voor de mensen die regio Wommelgem niet kennen, dit zijn prijzen voor huizen die beetje groter zijn als het onze en ongetwijfeld ook wel iets meer waard zijn, maar ofwel is het huis daar iets minder afgewerkt vind ik persoonlijk of is de tuin een tikkeltje minder interessant. Gewoon om even een indicatie te geven voor prijzen die hier gevraagd worden:


SYwUBon.jpg



ok9EiHe.jpg


Fhu9zrY.jpg


sLoPAxZ.jpg

mSps2bo.jpg

E8sgLD8.jpg

qv322VV.jpg

K5HjQHR.jpg


8Qwlja1.jpg

H99ZNtY.jpg

reHm7YQ.jpg


De tactiek die de laatste tijd voor veel huizen, zeker in gewilde regio's goed werkt: zet het online, organiseer 1 bezoekweekend op afspraak +- 1,5 maand nadat je het online hebt gezet. Zorg dat al je afspraken op elkaar volgen, zodat mensen zien dat er heel veel interesse is, vermeld dit ook reeds aan de telefoon, dat het weekend al heel erg vol zit. Na of tijdens dit weekend mag iedereen onder gesloten omslag een bod uitbrengen, zonder garantie van aanvaarding. Vermeld deze manier van werken ook duidelijk in je advertentie. Zet je prijs niet té hoog in om voldoende aandacht en volk te trekken.

Ik weet dat veel mensen deze manier van werken niet ok vinden, maar het is perfect legaal én de kans is groot dat het na 1 weekend verkocht is én dat mensen een serieus stuk overbieden om zeker de woning te hebben.
Zeker een interessante optie. In dit geval is het dus niet dat mensen vraagprijs maximaal mogen bieden en dat ze achteraf gecontacteerd worden met de vraag of ze nog een hoger bod willen doen? Ze mogen gewoon eender welke prijs bieden die ze willen ga ik vanuit? Wat als er meerdere mensen bijvoorbeeld in dit geval vraagprijs bieden, maar niemand daarboven? Mag je dan dit aan deze mensen melden en vragen of ze eventueel een hoger bod willen doen? Of is dat niet legaal?

En ja ben zelf ook geen fan van deze manier van werken, maar ik kom zelf ook in dat systeem terecht als ik een huis zoek dus waarom het niet zelf toepassen denk ik dan?
 
Wat je veel ziet is dat er ook een website rond de verkoop wordt uitgebouwd.

willekeurig voorbeeld: www.brugsesteenweg465.Be

zeker eens checken, wat voorbereidingstijd om alles te verzamelen maar eenmaal dit op punt staat ben je klaar om je huis te verkopen (zonder tussenkomst makelaar). ZIe ook procedure, geen ruimte laten voor discussies achteraf en spelregels vooraf duidelijk maken.
 
Wauw, dat ziet er inderdaad uit op die foto's als een huis dat vlot zal verkopen!
Ik zou zeker ook een afspraak maken bij een notaris zodat je zeker alle correcte attesten hebt én informatie over wat je als particulier wél en niet mag doen. (vb verkoop via opbod mag niet als particulier).

Ik zou ook een onafhankelijk schatter uit de streek een schattingsverslag laten maken, zo heb je een goed idee van wat je minimaal hoort te krijgen en kan je expliciet je instelprijs verdedigen en dan bijvoorbeeld "bieden vanaf" adverteren.

De buzz van bezoekdagen helpt effectief hoor, terwijl de eerste geïnteresseerden nog werden rondgeleid (ze wisten dat er de eerste waren op de eerste kijkdag) ging de bel al omdat de volgende op afspraak er al was en ze hebben een uur later al een bod gedaan voor de vraagprijs omdat ze wisten dat er interesse voor was (ze hadden gevraagd of er veel bezoekers kwamen, had gezegd dat het de eerste kijkdag was (zaterdag) en dat dinsdag de tweede kijkdag werd georganiseerd.) wat ervoor zorgt dat mensen impulsiever reageren.
 
De tactiek die de laatste tijd voor veel huizen, zeker in gewilde regio's goed werkt: zet het online, organiseer 1 bezoekweekend op afspraak +- 1,5 maand nadat je het online hebt gezet. Zorg dat al je afspraken op elkaar volgen, zodat mensen zien dat er heel veel interesse is, vermeld dit ook reeds aan de telefoon, dat het weekend al heel erg vol zit. Na of tijdens dit weekend mag iedereen onder gesloten omslag een bod uitbrengen, zonder garantie van aanvaarding. Vermeld deze manier van werken ook duidelijk in je advertentie. Zet je prijs niet té hoog in om voldoende aandacht en volk te trekken.

Ik weet dat veel mensen deze manier van werken niet ok vinden, maar het is perfect legaal én de kans is groot dat het na 1 weekend verkocht is én dat mensen een serieus stuk overbieden om zeker de woning te hebben.
100% hoe wij het deden. Dat was dan wel een appartement in de klasse €250 000 - €300 000 in centrum Antwerpen, dus sowieso veel vraag. Anderhalve maand lijkt me lang, 2 à 3 weken is al voldoende.

* Enkel een advertentie op Immoweb (Immoscoop is door en voor makelaars, daar kan je niet eens op), Vlan en al die andere partijen is tijdverspilling. Ook "Geen immo" in de advertentie zetten :)
* Ik had ook nog een kleine website gemaakt waar mensen hun afspraak konden inplannen (en ook meteen zien hoe snel het volgeboekt werd) en ik had daar ook de nodige/nuttige documenten (EPC, keuring elektriciteit, voorbeeld onroerende voorheffing, originele bouwplannen, ...) geüpload zodat mensen ze al eens bekeken hadden. Let op dat een aantal van deze documenten verplicht moeten getoond worden, anders kan de koper het bod ongeldig maken.
* Twee dagen ingepland voor een bezoekmoment. Vrijdag en zaterdag bij ons, liefst plannen in een zonnigere periode. Twee vaste dagen maken dat je je huis perfect op orde kan zetten, dat is veel netter dan elke avond halfopgeruimd en half in het donker rond te leiden.
* Elke afspraak was 30 minuten, dat was ruim voldoende voor een appartement. Voor een huis kan je ook 30 minuten rekenen, maar dan wordt het soms krap. Als je met twee bent, kan de ander wel eens inspringen als een afspraak uitloopt. Het zullen wel zeer vermoeiende dagen zijn om telkens de rondleiding te doen. Omdat een aankoop na 30 minuten toch wat wringt, liet ik mensen toe om zondag nog een tweede bezoek te doen indien ze dat wensten.
* Biedingen waren in eerste ronde ten laatste zondagmiddag. Er was een richtprijs die we wel verwachtten te behalen. Indien meerdere mensen de richtprijs (of daarboven) hadden geboden, mochten ze nadien allen nog één keer bieden onder gesloten omslag. Dat bod was definitief en daaruit kozen wij de koper.

Resultaat? Op 20 afspraken 3 biedingen op richtprijs waarna het winnende bod 11% boven de richtprijs had geboden.

Een buur uit dezelfde blok verkocht op de traditionele manier (online op Immoweb, paar keer per week 's avonds een bezichtiging, een bod wanneer men wou) en zit er nu nog mee.
 
Wat je veel ziet is dat er ook een website rond de verkoop wordt uitgebouwd.

willekeurig voorbeeld: www.brugsesteenweg465.Be

zeker eens checken, wat voorbereidingstijd om alles te verzamelen maar eenmaal dit op punt staat ben je klaar om je huis te verkopen (zonder tussenkomst makelaar). ZIe ook procedure, geen ruimte laten voor discussies achteraf en spelregels vooraf duidelijk maken.
Ziet er inderdaad verdomd netjes uit en heel professioneel. Lijkt me ook goede verkoopstechniek
Wauw, dat ziet er inderdaad uit op die foto's als een huis dat vlot zal verkopen!
Ik zou zeker ook een afspraak maken bij een notaris zodat je zeker alle correcte attesten hebt én informatie over wat je als particulier wél en niet mag doen. (vb verkoop via opbod mag niet als particulier).

Ik zou ook een onafhankelijk schatter uit de streek een schattingsverslag laten maken, zo heb je een goed idee van wat je minimaal hoort te krijgen en kan je expliciet je instelprijs verdedigen en dan bijvoorbeeld "bieden vanaf" adverteren.

De buzz van bezoekdagen helpt effectief hoor, terwijl de eerste geïnteresseerden nog werden rondgeleid (ze wisten dat er de eerste waren op de eerste kijkdag) ging de bel al omdat de volgende op afspraak er al was en ze hebben een uur later al een bod gedaan voor de vraagprijs omdat ze wisten dat er interesse voor was (ze hadden gevraagd of er veel bezoekers kwamen, had gezegd dat het de eerste kijkdag was (zaterdag) en dat dinsdag de tweede kijkdag werd georganiseerd.) wat ervoor zorgt dat mensen impulsiever reageren.
De vraag is natuurlijk, wat schatten mensen het hier in. We hebben onafhankelijke schatter gebeld, maar kan pas in de loop naar het einde van de week komen. We wilden het eigenijk vandaag of morgen al online zetten om te kijken wat de buzz errond is. We hebben namelijk nieuw huis op het oog en daarin moeten we heel snel beslissen of we zijn het huidige kwijt, maar in dat geval is 30 of 40k meer of minder van cruciaal belang voor het wel of niet te kopen. Ik moet dus echt snel wat kunnen inschatten wat potentiële kopers willen geven. Als we het straks online zetten en we worden morgen 15 keer gebeld al dan is de kans al reëel dat we een mooi bod gaan krijgen hoop ik. Als dat 2 telefoontjes zijn dan zal ik me eerder al wat zorgen maken over de prijs.
100% hoe wij het deden. Dat was dan wel een appartement in de klasse €250 000 - €300 000 in centrum Antwerpen, dus sowieso veel vraag. Anderhalve maand lijkt me lang, 2 à 3 weken is al voldoende.

* Enkel een advertentie op Immoweb (Immoscoop is door en voor makelaars, daar kan je niet eens op), Vlan en al die andere partijen is tijdverspilling. Ook "Geen immo" in de advertentie zetten :)
* Ik had ook nog een kleine website gemaakt waar mensen hun afspraak konden inplannen (en ook meteen zien hoe snel het volgeboekt werd) en ik had daar ook de nodige/nuttige documenten (EPC, keuring elektriciteit, voorbeeld onroerende voorheffing, originele bouwplannen, ...) geüpload zodat mensen ze al eens bekeken hadden. Let op dat een aantal van deze documenten verplicht moeten getoond worden, anders kan de koper het bod ongeldig maken.
* Twee dagen ingepland voor een bezoekmoment. Vrijdag en zaterdag bij ons, liefst plannen in een zonnigere periode. Twee vaste dagen maken dat je je huis perfect op orde kan zetten, dat is veel netter dan elke avond halfopgeruimd en half in het donker rond te leiden.
* Elke afspraak was 30 minuten, dat was ruim voldoende voor een appartement. Voor een huis kan je ook 30 minuten rekenen, maar dan wordt het soms krap. Als je met twee bent, kan de ander wel eens inspringen als een afspraak uitloopt. Het zullen wel zeer vermoeiende dagen zijn om telkens de rondleiding te doen. Omdat een aankoop na 30 minuten toch wat wringt, liet ik mensen toe om zondag nog een tweede bezoek te doen indien ze dat wensten.
* Biedingen waren in eerste ronde ten laatste zondagmiddag. Er was een richtprijs die we wel verwachtten te behalen. Indien meerdere mensen de richtprijs (of daarboven) hadden geboden, mochten ze nadien allen nog één keer bieden onder gesloten omslag. Dat bod was definitief en daaruit kozen wij de koper.

Resultaat? Op 20 afspraken 3 biedingen op richtprijs waarna het winnende bod 11% boven de richtprijs had geboden.

Een buur uit dezelfde blok verkocht op de traditionele manier (online op Immoweb, paar keer per week 's avonds een bezichtiging, een bod wanneer men wou) en zit er nu nog mee.
Immoscoop kan je tegenwoordig ook opzetten als particulier indien ik me niet vergis.

* Biedingen waren in eerste ronde ten laatste zondagmiddag. Er was een richtprijs die we wel verwachtten te behalen. Indien meerdere mensen de richtprijs (of daarboven) hadden geboden, mochten ze nadien allen nog één keer bieden onder gesloten omslag. Dat bod was definitief en daaruit kozen wij de koper.

Ik ben vooral benieuwd naar hoe jij dit verkocht naar potentiële kopers toe? Zette je dat op voorhand in de advertentie dat het met gesloten enveloppe was en dat ze hoger mogen bieden als de vraagprijs? Of hoe brach je dat bij mensen aan want ik ga ervan uit dat niet iedereen altijd dolgelukkig is om dat te horen?
 
Ik ben vooral benieuwd naar hoe jij dit verkocht naar potentiële kopers toe? Zette je dat op voorhand in de advertentie dat het met gesloten enveloppe was en dat ze hoger mogen bieden als de vraagprijs? Of hoe brach je dat bij mensen aan want ik ga ervan uit dat niet iedereen altijd dolgelukkig is om dat te horen?
Stond niet in de advertentie, maar wel op onze mini-website. Heel duidelijk afgebakend met een standaardformulier voor biedingen erbij (wel/niet opschortende voorwaarde, geldigheidsduur bod, ...). Als ik me goed herinner:

* Indien u een bod wenst uit te brengen, kan dit voor zondag xx/x 16:00. Dit kan zowel via email als in de brievenbus. U kan hiervoor dit standaardformulier gebruiken of zelf opstellen.
* Indien meerdere partijen de richtprijs (of hoger) hebben geboden, zullen wij deze partijen contacteren op maandagochtend. Elke partij krijgt dan nog één kans om onder gesloten omslag een finaal bod in te dienen. Op basis daarvan kiezen wij de koper die we woensdagochtend op de hoogte zullen brengen.

We hadden zelf ook al een lange zoektocht achter de rug voor een nieuw huis, en dat was eigenlijk de standaardprocedure die we daar zagen. Ik heb daar dan ook geen enkele negatieve opmerking over gekregen, het systeem was best transparant voor iedereen.
 
Stond niet in de advertentie, maar wel op onze mini-website. Heel duidelijk afgebakend met een standaardformulier voor biedingen erbij (wel/niet opschortende voorwaarde, geldigheidsduur bod, ...). Als ik me goed herinner:

* Indien u een bod wenst uit te brengen, kan dit voor zondag xx/x 16:00. Dit kan zowel via email als in de brievenbus. U kan hiervoor dit standaardformulier gebruiken of zelf opstellen.
* Indien meerdere partijen de richtprijs (of hoger) hebben geboden, zullen wij deze partijen contacteren op maandagochtend. Elke partij krijgt dan nog één kans om onder gesloten omslag een finaal bod in te dienen. Op basis daarvan kiezen wij de koper die we woensdagochtend op de hoogte zullen brengen.

We hadden zelf ook al een lange zoektocht achter de rug voor een nieuw huis, en dat was eigenlijk de standaardprocedure die we daar zagen. Ik heb daar dan ook geen enkele negatieve opmerking over gekregen, het systeem was best transparant voor iedereen.
Ok, ik heb nu niet even de tijd om nog een mini website in elkaar te knutselen, maar vind wat jij zegt wel een heel goed en uitgewerkt idee met veel transparantie.

Heb je toevallig nog dat document ergens in in één van je mail-inboxen toevallig liggen? En indien ja, zou ik die eens mogen zien dat ik me daar misschien op kan baseren. Zodat ik wettelijk geen dingen doe die eigenlijk fout zijn. Zou me gigantisch helpen want denk dat ik het dan ook zo zal doen (als ik mijn vraagprijs heb bepaald :) )
 
100% hoe wij het deden. Dat was dan wel een appartement in de klasse €250 000 - €300 000 in centrum Antwerpen, dus sowieso veel vraag. Anderhalve maand lijkt me lang, 2 à 3 weken is al voldoende.

* Enkel een advertentie op Immoweb (Immoscoop is door en voor makelaars, daar kan je niet eens op), Vlan en al die andere partijen is tijdverspilling. Ook "Geen immo" in de advertentie zetten :)
* Ik had ook nog een kleine website gemaakt waar mensen hun afspraak konden inplannen (en ook meteen zien hoe snel het volgeboekt werd) en ik had daar ook de nodige/nuttige documenten (EPC, keuring elektriciteit, voorbeeld onroerende voorheffing, originele bouwplannen, ...) geüpload zodat mensen ze al eens bekeken hadden. Let op dat een aantal van deze documenten verplicht moeten getoond worden, anders kan de koper het bod ongeldig maken.
* Twee dagen ingepland voor een bezoekmoment. Vrijdag en zaterdag bij ons, liefst plannen in een zonnigere periode. Twee vaste dagen maken dat je je huis perfect op orde kan zetten, dat is veel netter dan elke avond halfopgeruimd en half in het donker rond te leiden.
* Elke afspraak was 30 minuten, dat was ruim voldoende voor een appartement. Voor een huis kan je ook 30 minuten rekenen, maar dan wordt het soms krap. Als je met twee bent, kan de ander wel eens inspringen als een afspraak uitloopt. Het zullen wel zeer vermoeiende dagen zijn om telkens de rondleiding te doen. Omdat een aankoop na 30 minuten toch wat wringt, liet ik mensen toe om zondag nog een tweede bezoek te doen indien ze dat wensten.
* Biedingen waren in eerste ronde ten laatste zondagmiddag. Er was een richtprijs die we wel verwachtten te behalen. Indien meerdere mensen de richtprijs (of daarboven) hadden geboden, mochten ze nadien allen nog één keer bieden onder gesloten omslag. Dat bod was definitief en daaruit kozen wij de koper.

Resultaat? Op 20 afspraken 3 biedingen op richtprijs waarna het winnende bod 11% boven de richtprijs had geboden.

Een buur uit dezelfde blok verkocht op de traditionele manier (online op Immoweb, paar keer per week 's avonds een bezichtiging, een bod wanneer men wou) en zit er nu nog mee.
Wat had je gebruikt voor die afspraken?
 
We hebben namelijk nieuw huis op het oog en daarin moeten we heel snel beslissen of we zijn het huidige kwijt, maar in dat geval is 30 of 40k meer of minder van cruciaal belang voor het wel of niet te kopen.
Pas op: Als het een twijfelgeval is of je die 30 of 40k uit uw huis zal halen, en als je geen realistisch backup plan hebt (eventueel als extra lening ergens), zou ik NOOT bieden op dat nieuw huis. Je weet immers nooit wat er zal gebeuren bij de verkoop van uw huis. Er zijn genoeg verhalen van mensen die de koop moeten annuleren (en boete betalen) omdat ze niet krijgen voor hun eigen huis wat ze dachten.

Voor de rest vind ik het een mooi huis en heel interessant topic (y).
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Pas op: Als het een twijfelgeval is of je die 30 of 40k uit uw huis zal halen, en als je geen realistisch backup plan hebt (eventueel als extra lening ergens), zou ik NOOT bieden op dat nieuw huis. Je weet immers nooit wat er zal gebeuren bij de verkoop van uw huis. Er zijn genoeg verhalen van mensen die de koop moeten annuleren (en boete betalen) omdat ze niet krijgen voor hun eigen huis wat ze dachten.

Voor de rest vind ik het een mooi huis en heel interessant topic (y).
Dat besef ik maar al te goed. Vandaar dat we gisteren ons huis al online hebben gezet en eens kijken wat dat geeft. Hebben nog niet een officieel bod voor het nieuwe huis gegaan. Zodra we het gevoel hebben dat we zeker de vraagprijs of meer krijgen, gaan we ervoor.
 
En bod aanvaard op het nieuwe huis ook?
Neen helaas. We hadden vraagprijs geboden en een ander koppel ook, maar die hadden blijkbaar een uur vroeger gestuurd. Heel pijnlijk en die van ons heeft daar heel veel traantjes voor gelaten.

In theorie zitten we dus nu zonder huis, maar nieuwe kopers huren nog. Dus ze zijn gelukkig wel heel flexibel en wij moeten hopen dat we in de komende maanden eens op iets stoten nu wel :rofl:
Hoe heb je het nu juist gedaan?
Iedereen op één week tijd laten komen en gezegd dat ze tot zondag hadden om een bod te doen. Indien vraagprijs meerdere keren werd geboden, mochten ze nog één laatste keer een bod doen onder gesloten enveloppe.
 
Terug
Bovenaan