Belgische Stadionprojecten

Zo'n stadion midden in een woonwijk is ook gewoon belachelijk natuurlijk.

Al snap ik de frustratie wel. De kans dat het protest komt van mensen die er al woonden voor JB gebouwd werd is klein en je weet idd dat als je vlak aan een voetbalstadion gaat wonen dat er om de 2 weken wel overlast is. Meestal zorgt dat ook wel voor een lagere prijs van de woning.

Het blijft vreemd dat er nergens "plaats" is buiten het centrum om het stadion neer te poten.
 
Misschien hebben ze bij Club al nieuwe technologieën waarop de mensen door dimensionale poorten vanuit hun living gezapt worden tot in het stadion. Nee ik kijk niet te veel Star Wars :biglaugh:
Shame of you geen star wars kijken of 😁
Het klinkt idd allemaal niet logisch, als ik daar naar toe gaan parkeer ik mij in een wijk zeker 2km van het stadion. En daar staan al buurtbewoners die smeken om niet in hun voortuin te parkeren wat te begrijpen is.
 
Geluidshinder zou serieus minder zijn dan nu, lichthinder zou serieus minder zijn dan nu en veel minder trafiek te voet door alle woonwijken heen => minder last dan nu.
 
Zo'n stadion midden in een woonwijk is in Belgie ook gewoon belachelijk natuurlijk.
Fixed
In het buitenland kan het wel, maar daar is het minder dicht bevolkt en is het openbaar vervoer veel beter geregeld zodat niet iedereen met de auto tot dicht bij het stadion moet komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Zo'n stadion midden in een woonwijk is ook gewoon belachelijk natuurlijk.

Al snap ik de frustratie wel. De kans dat het protest komt van mensen die er al woonden voor JB gebouwd werd is klein en je weet idd dat als je vlak aan een voetbalstadion gaat wonen dat er om de 2 weken wel overlast is. Meestal zorgt dat ook wel voor een lagere prijs van de woning.

Het blijft vreemd dat er nergens "plaats" is buiten het centrum om het stadion neer te poten.
Plaatsen genoeg. Zoals nabij Loppem, tussen de E40 en de E 403.
Of op dat terrein op de Blankenbergse Steenweg. Of...

Alleen zijn er telkens pipo's die gaan klagen (zoals Loppem) over bv de middenstand die failliet zou gaan omdat dat stadion ook een shopping center ging bevatten. Of pipo's die een stukje grond kopen nabij het terrein waar het nieuwe stadion zou gaan komen, en dat dan niet willen verkopen om Verhaeghe ne kloot af te trekken, he Plastieken Paul.

Dusja, er is wel plaats buiten woonwijken, maar er zijn ALTIJD wel enkelingen die stokken in de wielen kunnen steken.
 
Alle 16 namen zijn gelekt en die mensen zijn nu de paria van de buurt. Mooi zo.
Die namen zijn niet gelekt, die zijn publiek te raadplegen. Een van de redenen waarom er vaak meer klagers zijn dan mensen die echt een zaak aanspannen, omdat ze schrik hebben van ziekelijke reacties zoals die van jou. Wat een beschamende post zeg.
 
Plaatsen genoeg. Zoals nabij Loppem, tussen de E40 en de E 403.
Of op dat terrein op de Blankenbergse Steenweg. Of...

Alleen zijn er telkens pipo's die gaan klagen (zoals Loppem) over bv de middenstand die failliet zou gaan omdat dat stadion ook een shopping center ging bevatten. Of pipo's die een stukje grond kopen nabij het terrein waar het nieuwe stadion zou gaan komen, en dat dan niet willen verkopen om Verhaeghe ne kloot af te trekken, he Plastieken Paul.

Dusja, er is wel plaats buiten woonwijken, maar er zijn ALTIJD wel enkelingen die stokken in de wielen kunnen steken.
Vandaar "plaats" tussen "" ;)

Ik weet ook dat er plek genoeg is maar dat het altijd wel iets is. En hoewel ik perfect begrip heb voor de buurtbewoners in het centrum die echt geen 10.000 auto's meer willen is mijn begrip een pak minder voor tegenstanders voor die andere plaatsen.
 
De maskers vallen af precies, jawadde, ge moogt er trots op zijn
Ipv nu die mensen te viseren had Bartje Verhaege misschien beter eerst zijn eergevoel opzij gezet en Pol Ghysens te vriend gehouden
#my2cents
Los van de reactie van Solleke die ik niet goedkeur, maar jouw reactie is ook serieus simplistisch zonder ook maar enige onderbouwing hé.

Allé, als Bart Verhaeghe (waarom je hem Bartje moet noemen beats me, om denigrerend te doen wellicht?) vriendjes was gebleven met Gheysens was alles koek en ei en stond het stadion er al? En dat ligt aan Bart Vehaeghe, want Paul Gheysens wou dolgraag met hem op familiereis gaan als grote vrienden? Gij weet meer blijkbaar...

Iedereen in de zakenwereld weet dat Gheysens over lijken gaat, dus zo simpel als "Paul ik wil uw vriendje zijn" zal het echt niet geweest zijn.
 
Wel grappig dat ze nu reviews beginnen te geven op die Toon van de verzekeringen die bij het VTM Nieuws is geweest als bewoner die dat stadion niet wou. Die heeft dus op Google zijn zaak staan. Eerst allemaal Club-fans (?) die hem 1 ster geven. Daarna supporters van andere ploegen die allemaal 5 sterren geven. Dit vond ik een mooie:

Super service! Kreeg zelf een truitje van Anderlecht als geschenk! Zeer zeker aan te raden
 
Terug
Bovenaan