Belgische Stadionprojecten

Zolang ze het kunnen opruimen en de rest kunnen vastzetten zal er wel geen probleem zijn voor zondag. Enkel paar extra rijen die nat gaan worden als het regent
 
Waar lees je dat?


De topaffiche van komende zondag tegen Club Brugge, zou volgens Antwerp niet in het gedrang komen. “Een stuk van het dak op tribune 1 kwam vanwege de hevige wind los en deels op het veld terecht. Momenteel is alles onder controle en voorzien we als club geen verdere hinder”, zegt Antwerp in een korte reactie.
Op VTM Nieuws werd daar gewag van gemaakt.
 
Club en Cercle hebben een akkoord met de stad brugge dus die trekken hun klacht in. Is toch alweer een hindernis minder op weg naar ooit een nieuw stadion.
 
Wat een bende parasieten toch, 350 000 huur per jaar, een zak geld voor oefenvelden, Club die een hele hoop werk moet doen om hun hoesjes (want stel je voor en blauw zitje) en spandoeken moet ophangen. Hopelijk maar een jaartje, of sneller nog de verdoemenis in.
 
Club en Cercle hebben een akkoord met de stad brugge dus die trekken hun klacht in. Is toch alweer een hindernis minder op weg naar ooit een nieuw stadion.

Nu aan de anderen om te beginnen zagen.
 
En uiteraard is er geen kat geïnteresseerd om een oubollig voetbalstadion dat enkel dient voor 5 interlands en een atletiekwedstrijd per jaar te gaan renoveren.

Hoe onverwacht zeg.

Wanneer gaan ze toegeven dat een groot stadion in Brussel enkel rendabel is als er zich ook een vaste club in huisvest die dat stadion kan exploiteren?
 
Ge zou voor minder a la Gantoise n stadion neerpoten dankzij corrupte sujetten, het is verdorie de enigste manier om in België een stadion neer te poten. Omgevingsvergunning voor het nieuwe stadion van Club is vernietigd.

Kutland.
 
Bij ons sleept de afbraak en opbouw van de nieuwe T2 ook al eeuwenlang aan. Dat zicht van een halfleeg stadion blijft toch deprimerend.
 
De omgevingsvergunning is aangevochten door 16!!!!! Buurtbewoners. Dus 16 man in een ganse wijk kan dus een project van zo'n groot belang gewoon 1,5j vertraging bezorgen. Fucking kutland.
 
Toch allemaal makkelijk gezegd als het niet in de eigen achtertuin is natuurlijk.

De situatie is nu al niet plezant, veroorzaakt nu op sommige matchdagen al grote hinder ver buiten het stadion ... ik heb er wel begrip voor dat die mensen zo'n uitbreiding niet zien zitten.

Enfin, het is klote voor Club hé en ik hoop dat ze snel een oplossing vinden. Maar laat ons eerlijk zijn, een stadion voor meer dan 40k toeschouwers op die plek ... Ik weet dat het uit pure miserie is dat ze die piste bewandelen, maar dat maakt het niet plots een goed idee.
 
De overlast zou net minder worden dan het nu is. Plus een hele hoop recreatieve infrastructuur erbij. Als ze absoluut niks overlast willen moeten ze maar verhuizen, JB staat er al sinds 1975, dan moeten de buurtbewoners niet surprised pikachu gaan doen... Het gaat om 16 mensen aub, ik denk dat Club die alle 16 met plezier 300k geeft om op te rotten en te verhuizen en hun plannen gewoon zouden kunnen doorgaan...
 
De overlast zou net minder worden dan het nu is. Plus een hele hoop recreatieve infrastructuur erbij. Als ze absoluut niks overlast willen moeten ze maar verhuizen, JB staat er al sinds 1975, dan moeten de buurtbewoners niet surprised pikachu gaan doen... Het gaat om 16 mensen aub, ik denk dat Club die alle 16 met plezier 300k geeft om op te rotten en te verhuizen en hun plannen gewoon zouden kunnen doorgaan...
De tegenstudie trekt dat serieus in twijfel. Het is mede op basis daarvan dat de Raad de vergunning heeft geschrapt. En als je twee seconden logisch nadenkt, zie je toch ook in dat die maatregelen die stad en club willen nemen niet voldoende gaan zijn om de overlast zelfs maar te beperken tot wat het nu is.

En dat het maar om 16 mensen gaat ... er zijn veel meer klachten binnengekomen dan de 16 wiens klacht nu behandeld is geweest hé. Sowieso zijn er altijd meer mensen met bezorgdheden dan zij die effectief ten strijde trekken. Het heeft geen zin om die mensen te gaan demoniseren. Jij hebt er zelf geen last van, dus dat blijft toch altijd zeer goedkope kritiek.
 
De tegenstudie trekt dat serieus in twijfel. Het is mede op basis daarvan dat de Raad de vergunning heeft geschrapt. En als je twee seconden logisch nadenkt, zie je toch ook in dat die maatregelen die stad en club willen nemen niet voldoende gaan zijn om de overlast zelfs maar te beperken tot wat het nu is.

En dat het maar om 16 mensen gaat ... er zijn veel meer klachten binnengekomen dan de 16 wiens klacht nu behandeld is geweest hé. Sowieso zijn er altijd meer mensen met bezorgdheden dan zij die effectief ten strijde trekken. Het heeft geen zin om die mensen te gaan demoniseren. Jij hebt er zelf geen last van, dus dat blijft toch altijd zeer goedkope kritiek.
Ik kan me eigenlijk ook niet echt inbeelden dat de overlast veel minder zou worden als er nog 10 a 15k meer mensen gaan langs komen. Op dat vlak snap ik het wel. Maar het is hallucinant hoe zelf 1 buurtbewoner dit zou kunnen tegenhouden, want dat is België
 
Van zodra de piste op de Blankenbergse steenweg moest verlaten worden was dit project ten dode opgeschreven vrees ik.
 
De overlast zou net minder worden dan het nu is. Plus een hele hoop recreatieve infrastructuur erbij. Als ze absoluut niks overlast willen moeten ze maar verhuizen, JB staat er al sinds 1975, dan moeten de buurtbewoners niet surprised pikachu gaan doen... Het gaat om 16 mensen aub, ik denk dat Club die alle 16 met plezier 300k geeft om op te rotten en te verhuizen en hun plannen gewoon zouden kunnen doorgaan...
Hoe kan er minder overlast zijn als er 10.000 mensen bij komen? Dat klinkt nu eens allesbehalve logisch.
 
Hoe kan er minder overlast zijn als er 10.000 mensen bij komen? Dat klinkt nu eens allesbehalve logisch.
Misschien hebben ze bij Club al nieuwe technologieën waarop de mensen door dimensionale poorten vanuit hun living gezapt worden tot in het stadion. Nee ik kijk niet te veel Star Wars :biglaugh:
 
omdat nu alle auto’s in de buurten rond het stadion staat waardoor je amper nog kan kruisen met de auto en er genoeg zijn die fout parkeren of hinderlijk staan. Daarna moet heel die meute nog door die woonwijken wandelen naar het stadion met genoeg afval en pissers. In het nieuwe plan gaan die wijken daar minder last van hebben aangezien je daar niet meer gaat mogen staan, nu is er gewoon geen alternatief.

Ook zijn de 16 klagers zeker niet allemaal bewoners van die wijken.

Van zodra de piste op de Blankenbergse steenweg moest verlaten worden was dit project ten dode opgeschreven vrees ik.
Jup. Voor een reden die nu niet meer geldig is
 
Terug
Bovenaan