Belgische Stadionprojecten

Cercle Brugge een lijvig bezwaarschrift ingediend tegen de omgevingsvergunning voor het nieuwe stadion van Club. En ik die hier dus kritiek krijg op mijn "overdreven haat" tegen Cercle. Awel, door zo'n stoten zie ik die rotclub dus het liefst falliet gaan zodat ze nergens meer kunnen parasiteren. Waardeloze misgunners zijn het ja.
Allee de sympathiekste Vereniging van Brugge 😆 van mij mogen die ook ergens gaan rotten in amateur reeksen ( falliet moeten ze nu ook nie gaan )
 
Als je eens mooi wilt lezen waarom de Club-supporters het redelijk hard op hun heupen krijgen van de kleine broer:
 
Er worden in de wandelgangen "minstens zestig" bezwaren verwacht. De tegenkanting kan nog uit verschillende hoeken komen. Onder meer de groene partijen zijn geen voorstander en het is ook de vraag of Cercle nog bezwaar zal indienen.
Zal weer plezant worden.
 
Zal weer plezant worden.
De vraag is hoeveel er daarvan gegrond en ontvankelijk zijn. Dacht dat van de 120 bezwaren hiervoor ingedient er maar een tweetal effectief ontvankelijk verklaard werden, al de rest was weerlegd door het MER en de bijhorende studies of was gewoon NIMBY-geklaag.
 
Zou toch een mooie stap zijn voor het belgisch voetbal algemeen, hoe wij bezoekende supporters moeten is echt niet meer van deze tijd.
Je zit in een vuile hoek half overdekt topclub onwaardig en het is niet dat een ticket op brugge weinig kost topclub's betalen al snel 30€ denk ik.
 
En daar is al het eerste protest...
Zouden die omwonenden nog van dezelfde mening zijn als er i.p.v. een stadion, een gevangenis zou komen?
Met een degelijke beveiliging, blijft het verkeer dan in ieder geval tot een minimum beperkt.
 
Ik woon daar niet dus objectief oordeel kan ik niet geven, maar Club heeft een plan uitgewerkt dat er minder verkeer zou zijn tov dat het nu is shuttle bussen, je zou niet meer mogen parkeren nabij het stadion.
De volledige Olympia site gaan ze her aanleggen met veel groen, + een stadion op maat voor cercle zou voor hen ook beter zijn dan nu elke week in een praktisch leeg stadion te spelen.
Het stadion zou ook enkel en alleen voor wedstrijden bedoel zijn, dus geen concerten etc enkel een fanshop en iets van catering zou erin verwerkt zijn.
 
Ik woon daar niet dus objectief oordeel kan ik niet geven, maar Club heeft een plan uitgewerkt dat er minder verkeer zou zijn tov dat het nu is shuttle bussen, je zou niet meer mogen parkeren nabij het stadion.
De volledige Olympia site gaan ze her aanleggen met veel groen, + een stadion op maat voor cercle zou voor hen ook beter zijn dan nu elke week in een praktisch leeg stadion te spelen.
Het stadion zou ook enkel en alleen voor wedstrijden bedoel zijn, dus geen concerten etc enkel een fanshop en iets van catering zou erin verwerkt zijn.
Achja objectief oordelen. Ik woon daar ook niet maar 't is toch wel vrij duidelijk allemaal hè?

Er is eerst een plan opgemaakt door Club en daar kwam dan het eerste protest op. Bon, Club pakt die puntjes aan en komt met een nieuw aangepast plan en er komt opnieuw protest. Dat slaat gewoon nergens op. Bende zuurpruimen noem ik het.

Plus hoelang wonen die mensen er al? Woonden ze voor JB er al of kwamen ze erna pas wonen? Indien het tweede moeten ze gewoon zwijgen. Je gaat toch ook niet wonen in Zaventem om dan over de vliegtuigen te klagen. :unsure:

Belachelijke cirque.
 
Terug
Bovenaan