Is toch redelijk veel op het nieuws geweest. Het is inderdaad een hele trieste affaire. Ze zitten in het stadion ook allemaal met mutsen op om zich te verbergen. Dat ze daar eens iets aan doen. Ik zat daar middenin zondag en die mannen verbergen niet eens dat ze vuurwerk bij hebben. Die staan al een kwartier met die stokken te zwaaien voor ze aan zijn. Maar er wordt gewoon NIETS tegen ondernomen.Mag ik het raar vinden dat we hier amper praten over wat die hooligans deden in Molenbeek? Begrijp niet dat er niet meer aandacht gaat naar dat racistisch geweld. Ook in de media/politiek is het vrij stil.
Die beelden zijn vreselijk. Mensen die niets te maken hebben met voetbal die in elkaar gemept worden, zonder enige reden. Verwerpelijk gedrag dat hard moet aangepakt worden. Die beesten moeten toch strafrechtelijk vervolgd worden en nooit meer de binnenkant van een stadion kunnen zien?
Club mag zelf ook eens met een sterkte reactie komen ipv lame standaard tweets waarbij ze het gedrag veroordelen.
Ik hoor dat Anderlecht en de burgemeester de fans van Club Brugge alvast willen thuis houden in de volgende PO match. Kans is groot dat het net als tegen Standard een paar seizoenen zonder uitfans gaat worden.