Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien waren penalties beter geweest want het ging vrij gelijk opgaand .Anderlecht idd stappen gezet. Speelden best goed. Maar qua kansen toch goed verdeeld en de afgekeurde goal was imo gewoon geldig als ik het stilstaand beeld bekijk. Dus het had beide kanten uit kunnen gaan en geen van beide winnaars zou in se onterecht geweest zijn.
Uiteraard. Maar de manier waarop de ploeg zich gisteren manifesteerde heb ik onder Mazzu niet 1 keer gezien hoor.Zwaluw, lente, en de winter is pas begonnen!
Anderlecht was meer dan degelijk. Onder de rust had ik even een discussie met andere fans en de helft vond Anderlecht de betere ploeg. Ik ook.We verliezen nu wel, maar het was toch een hoopvolle prestatie tegen de beste ploeg uit de heenronde. Benieuwd naar de komende wedstrijden, en of we de weg naar boven in het competitieklassement kunnen inzetten.
Mss kunnen ze nu de real deal binnenhalen, BobbyVoor de wk-stop begon ik me al een paar weken echt te storen aan ons voetbal. Maar goed, ik gaf Carl nog het voordeel van de twijfel.
Na vnvd is het voor gewoon op. Identiek hetzelfde gebrei als voorheen, geen druk naar voor, niets gewoon. Precies rode duivels 2.0, allé eerder 0.5 ofzo.
En dan komen we, al met al nog redelijk verdiend voor, dan gaat Mignolet flateren en gaan we compleet kansloos de boot in. Wissels hielpen totaal niet, inspiratie nul, dan houdt het op hé, zo simpel is het, jammer Carl, maar dit is het einde voor mij.

Wordt wel moeilijk om dan al die Neerpedeboys op te stellenMss kunnen ze nu de real deal binnenhalen, Bobby![]()
Anderlecht was meer dan degelijk. Onder de rust had ik even een discussie met andere fans en de helft vond Anderlecht de betere ploeg. Ik ook.
Ik moet wel zeggen dat ik vrij gelaten was voor de wedstrijd. Blij met de overwinning, maar na de reguliere speeltijd leek het mij niet te boeien of we doorgingen of er uit zouden liggen. De competitie heeft duidelijk prioriteit.
Het is wel duidelijk dat we een linksback, een 10 en 2 flanken moeten gaan halen. Een centrale verdediger ook nog. Anders gaat de titel bijzonder moeilijk worden. De kern is echt niet breed genoeg. Preciado en Castro waren echt niet op de afspraak gisteren. Preciado speelde wel niet op zijn positie, maar het was wel dramatisch op verdedigend vlak.
Vandevoordt was wel weer echt sterk. Die is al een jaar op hoog niveau aan het keepen. Mooi om te zien, want iedereen (inclusief een deel van onze eigen fans) waren echt niet overtuigd van hem.
Daarnaast was Hrosovsky weer heel sterk. Ondertussen een gewaardeerde speler bij de Genk-fans, maar nog onderschat door anderen denk ik.

Met die CV kan ik u gelijk geven, maar ik weet niet hoe ver Didden staat. Castro vond ik gisteren echt maar matig.Ik hoop dat je wat nuance hebt in je verwachtingen qua transfers, want dan ga je wsl wel boos zijn in januari
Qua flanken hoop en wil ik er ook 2, maar ik verwacht dat we het met 1 gaan moeten houden.
Qua verdediging... De LB zou ik op zich ook willen, maar hoe ziet Genk het verhaal qua Rommens? Haal je nu een volwaardige LB komt die de eerste twee/drie jaar niet in de ploeg en is dat Genk hun plan? Een CV zie ik sowieso niet komen nu Sadick terug is. Die was vorig seizoen op momenten beter dan McKenzie. En Didden is er als 4de optie, waarbij ge imo niet kunt vergelijken met zijn plaats in Jong Genk. Hier komt die in een heel andere ploeg terecht die mentaal ook op een heel ander niveau staat.
Een 10 is imo zelfs helemaal niet nodig. Ge hebt Bilal natuurlijk, maar Castro gaan ze sowieso niet vlug opgeven. Die was gisteren ook zeker niet zo slecht als sommigen zeiden. Goede lange passing en ook geregeld goede voetjes, maar die heeft nog stappen te zetten. Het zou niet de eerste De Condé speler zijn die er pas na een dik seizoen ECHT doorkomt. En daarnast hebt ge Oyen en Tresor ook nog die op de 10 kunnen.
Vandevoordt idd serieuze stappen aan het zetten dit seizoen.
Zeg hela wij zijn ook een eersteklasserWtf. Zware affiches dit jaar. Eerst een eersteklasser. Dan Anderlecht. Nu Antwerp.

Ik bedoel dat iedereen in de eerste ronde een tweedeklasser of lager had.Zeg hela wij zijn ook een eersteklasser![]()

nee iedere ronde nieuwe loting als ik mij niet vergis.Ligt dat dan al vast welke winnaars tegen elkaar uitkomen in de halve finale, ik vind het niet meteen terug?
Beetje jammere loting wel, de 4 (op papier) sterkste ploegen van de 8 moeten al meteen tegen elkaar.

Gelukkig maar, zo geleide lotings is maar niets. Ze zouden beter iedereen al in de trommel gooien in de eerste rondes..Ligt dat dan al vast welke winnaars tegen elkaar uitkomen in de halve finale, ik vind het niet meteen terug?
Beetje jammere loting wel, de 4 (op papier) sterkste ploegen van de 8 moeten al meteen tegen elkaar.
#voordefansBekermatch KVK-KVM woensdag 11 januari om 18u30. Wie verzint er toch zo’n zaken![]()