Favoriete chips


  • Totaal aantal stemmers
    107
Ni dat ik zo'n fan ben van de man en het allemaal van zo dichtbij volg maar da's toch ook gewoon zever?
Radio 1 staat hier 's ochtends op en die zijn analyses passeren hier dan. Niet dat het me zo interesseert maar uiteraard vang ik wel eens iets op en kon me niks echt negatief herinneren.

Rap effe gezocht op de Sporza site:






Genk heeft 43 op 48 en dit zijn de artikelen die je eruit kunt pikken? Snap je mijn punt dan niet? 2 ervan zijn zelfs van Augustus/begin september en dat van tegen Antwerp is toch vooral met de focus op Antwerp, die match kon hij ook moeilijk negeren. Nergens gezegd dat VdB alleen maar negatief is over Genk, daar kan hij niet mee wegkomen. Hij moet er nog altijd voor zorgen dat hij serieus genomen wordt. Maar hij is wel overwegend negatief (vooral over randzaken wel, over het spel kan hij niet negatief zijn hé). Niet alleen in zijn analyses op de radio, vooral in Extra Time als hij daar zit. Het grootste probeel is dat hij Genk wel degelijk enorm onderbelicht gezien de resultaten van de laatste maanden. En jawel hij doet dat bewust. Dat moet niemand hier geloven, maar ik weet waarom ik dat zeg.

Ik vind bijvoorbeeld dat Genk supporters in het algemeen teveel klagen over Extra Time. Daar probeert Aster dit jaar wel veel aandacht te geven aan Genk. Soms wordt hij niet geholpen door tafelgasten, zoals Vandenbempt, die het onderwerp maar al te graag veranderen, maar Aster doet wel heel veel moeite om Genk (maar ook kleinere ploegen) aan bod te doen komen. Maar Vandenbempt, nee, ik was vroeger grote fan eigenlijk, maar die is de laatste jaren enorm in mijn achting gedaald. Sinds ik bij Sporza gewerkt heb eigenlijk.
 
Genk heeft 43 op 48 en dit zijn de artikelen die je eruit kunt pikken? Snap je mijn punt dan niet? 2 ervan zijn zelfs van Augustus/begin september en dat van tegen Antwerp is toch vooral met de focus op Antwerp, die match kon hij ook moeilijk negeren. Nergens gezegd dat VdB alleen maar negatief is over Genk, daar kan hij niet mee wegkomen. Hij moet er nog altijd voor zorgen dat hij serieus genomen wordt. Maar hij is wel overwegend negatief (vooral over randzaken wel, over het spel kan hij niet negatief zijn hé)

Da's al wat meer nuance dan consistent negatief hé.
En waarom die artikelen: omdat ik geen tijd en zin had om alles op te zoeken en effe de dingen eruit heb gepakt die mee blijven of wat er in de kop te lezen was. Die van augustus was omdat je zei dat hij sinds dat hele persstop geval op z'n tenen getrapt is. Blijkbaar is hij al enkele maanden toch ni zo negatief dan?

Nog eens: ik ben geen fan van de man, noch van één of andere ploeg. Het kan zijn dat hij kritiek heeft op het extrasportieve, da's me dan voorbij gegaan. Ik ging vooral van commentaar op het voetbal zelf uit.
Waarom Genk minder vermeld wordt: zoals ik al antwoordde op @Sir.Killalot : Anderlecht, Brugge en Antwerp zijn "groter". Veel meer moet je daar niet achter zoeken denk ik. Ik check geen HLN maar mij zou het niet verbazen dat die 3 daar meer aandacht dan Genk.
 
Da's al wat meer nuance dan consistent negatief hé.
En waarom die artikelen: omdat ik geen tijd en zin had om alles op te zoeken en effe de dingen eruit heb gepakt die mee blijven of wat er in de kop te lezen was. Die van augustus was omdat je zei dat hij sinds dat hele persstop geval op z'n tenen getrapt is. Blijkbaar is hij al enkele maanden toch ni zo negatief dan?

Nog eens: ik ben geen fan van de man, noch van één of andere ploeg. Het kan zijn dat hij kritiek heeft op het extrasportieve, da's me dan voorbij gegaan. Ik ging vooral van commentaar op het voetbal zelf uit.
Waarom Genk minder vermeld wordt: zoals ik al antwoordde op @Sir.Killalot : Anderlecht, Brugge en Antwerp zijn "groter". Veel meer moet je daar niet achter zoeken denk ik. Ik check geen HLN maar mij zou het niet verbazen dat die 3 daar meer aandacht dan Genk.
Club en Anderlecht kan ik begrijpen. Maar hoezo Antwerp? Dat stadion is lang niet uitverkocht. Daar zaten zelfs aan het begin van het seizoen minder toeschouwers dan in Genk. En dat was al gene vette op het begin van het seizoen.
 
Club en Anderlecht kan ik begrijpen. Maar hoezo Antwerp? Dat stadion is lang niet uitverkocht. Daar zaten zelfs aan het begin van het seizoen minder toeschouwers dan in Genk. En dat was al gene vette op het begin van het seizoen.
Antwerp heeft meer spraakmakende figuren/grote namen, dus gemakkelijker om de gazet mee te vullen. (Ritchie, Toby, Radja ...) Als daar een interview over verschijnt of podcast mee gedaan wordt ga ik wel lezen/luisteren. Bij genk zijn er zo eigenlijk voor mij als buitenstaander geen namen die me ook maar enigszins interesseren.

ivm dit forum -> hangt volledig af van het aantal sups per club hé, meeste hier zijn voor Club dus logisch dat het daar het meeste over gaat
 
Maar hoezo Antwerp? Dat stadion is lang niet uitverkocht.
Kun jij dan voor mij een abonnement fixen? Ik wil er al enkele jaren terug één nemen maar de laatste 2 of 3 jaren zijn er geen nieuwe meer beschikbaar gekomen op gewone tribunes. Ze zijn wel enkele honderden die in vrije verkoop komen maar die zijn redelijk snel weg altijd. Waarom er soms lege lege plekken zijn bij ons is omdat tribune 1 (de hoofdtribune) voor 90% business is en dus relatief veel op uitnodiging gewerkt wordt en matchen tegen kleine ploegen dus niet hard aanspreken voor dat type 'supporters'. 2e reden is omdat ze het systeem waarbij je je abonnement beschikbaar kunt stellen als je niet kunt afgeschaft hebben wegens een onbekende reden. Zeker in het begin van het seizoen, de vakantieperiode, waren er daar door veel lege plekken op tribune 4.
Ik hoop dat we het stadion snel mogen afwerken want voorlopig is dat een rem op onze groei.
 
Vandenbempt is natuurlijk maar één persoon, maar wel net zowat de koning van de Belgische voetbal(riool)journalistiek.

Je zou denken nadat die eerst Van Holsbeeck een hand boven het hoofd hield, en nu Vandenhaute helpt via wat belachelijke “analyses” dat de ogen zouden opengaan. Maar helaas, blijft dé man die “zijn mening” mag komen geven als er iets gebeurt in de voetbalwereld in België. En Jan Metdepet slikt alles wat die man uitkraamt.
 
Tribune 1 en 3 allebei uitverkocht op 't Lisp, enkel nog wat tickets achter de goal te krijgen, nu hopen op een match tegen Anderlecht zoals vroeger.
 
Wel een bus uit 3e klasse. Mag geen probleem zijn om die uit verband te spelen.
 
Gek hoe slecht wij weer zijn.
Sowah en Larin ghosting again. Buchanan altijd met een blik alsof er iemand in zijn schoenen gescheten heeft, geraakt ook nooit zijn man voorbij. Op het middenveld 0,0 creativiteit.

Enige die wat probeert is Lang en die proberen ze dan aan te spelen met lange ballen… Nielsen en Onyedika is echt teveel van hetzelfde.
 
Club is een van de slechtst voetballende ploegen die ik de laatste tijd zie spelen.

Doet pijn aan de ogen.

Misschien beter dat ze vandaag eruit gaan en zondag verliezen. Ik denk dat er iets anders nodig is qua samenspel; iets waar Hoefkens klaarblijkelijk niet in slaagt.
 
Terug
Bovenaan