Favoriete chips


  • Totaal aantal stemmers
    107
Wat is jouw verklaring dan?

Ik kan letterlijk op geen enkele wijze verklaren hoe men in zo'n loting 14 van de 15 ploegen uit pot 1 als thuisploeg loot, en de 15e als uitploeg.
Misschien had ik toch maar Statistiek moeten volgen aan de school, wie weet is dat uberhaupt niet zo'n kleine kans als dat doet uitschijnen. Misschien laat ik me teveel beinvloeden door de grote opsomming op het Beerschot-forum qua beslissingen die de laatste jaren in ons nadeel zijn uitgedraaid.
 
Lierse, das eruit volgens mij. Dat is zo een verplaatsing waar Anderlecht bijna nooit gaat winnen. Zelfs toen Lierse degradeerde. Laatste zege was in 2006-2007

2006-2007
SK Lierse - RSC Anderlecht
1-4
2010-2011
SK Lierse - RSC Anderlecht
1-1
2011-2012
SK Lierse - RSC Anderlecht
0-0
2012-2013
SK Lierse - RSC Anderlecht
1-1
2013-2014
SK Lierse - RSC Anderlecht
2-0
2014-2015
SK Lierse - RSC Anderlecht
2-2
Peins dat de Kempenzonen deze keer vooral hopen dat er heel veel supporters meekomen met jullie.

Ik vermoed dat de clubkas dat wel kan gebruiken.
 
Ik kan letterlijk op geen enkele wijze verklaren hoe men in zo'n loting 14 van de 15 ploegen uit pot 1 als thuisploeg loot, en de 15e als uitploeg.
Misschien had ik toch maar Statistiek moeten volgen aan de school, wie weet is dat uberhaupt niet zo'n kleine kans als dat doet uitschijnen. Misschien laat ik me teveel beinvloeden door de grote opsomming op het Beerschot-forum qua beslissingen die de laatste jaren in ons nadeel zijn uitgedraaid.

De kans is klein, maar ze is er.
Nu het enige dat ik misschien zou kunnen bedenken als men jullie hier viseert, als ik heel creatief ga zijn, is dat het een soort van maatregel tegen het wangedrag van vorig jaar zou zijn en men jullie liever uit dan thuis heeft.
Maar dat lijkt me toch nogal vergezocht en Beerschot is niet de enige club die al eens wat voor had met supporters.

Ik gok dus toch gewoon op de kleine statistische kans. Soms winnen mensen Euromillions, dat is statistisch ook zeer uitzonderlijk maar het gebeurt wel. Hier winnen jullie Euromillions, maar dan omgekeerd.
 
Loting was live op HLN, dus tenzij ze het balletje van Beerschot hebben gemarkeerd is het echt puur toeval hoor.
Ik dacht toch ook wel dat in deze ronde de 1A ploegen altijd uit speelden?
Alleen als het tegen een amateurclub is met een stadion dat aan de vereisten voldoet. 1B clubs krijgen geen thuisvoordeel. Compleet belachelijk, als het gaat om thuisvoordeel zijn ze gelijk aan 1A. Maar als het gaat om welke ronde ze instromen en beschermde loting weer niet.
 
Zag juist de programmatie van tv voor de beker. Dus VTM mag een match op woensdag kiezen en kiest niet voor de logische match Westerlo - Genk. Ze gaan wel voor Patro Eisden - Club Brugge. Dat slaat toch op niks
 
Zag juist de programmatie van tv voor de beker. Dus VTM mag een match op woensdag kiezen en kiest niet voor de logische match Westerlo - Genk. Ze gaan wel voor Patro Eisden - Club Brugge. Dat slaat toch op niks
Kijkcijfers hé. Meeste Vlamingen liggen wakker van Brugge dan Genk en Westerlo tesamen
 
Kijkcijfers hé. Meeste Vlamingen liggen wakker van Brugge dan Genk en Westerlo tesamen
Goh, als ik moet kiezen tussen twee eersteklassers of Brugge vs nen derdeklasser weet ik het wel ze.. Zeker aangezien Brugge echt maar slap speelt en Genk momenteel de leukste ploeg is om naar te kijken. Maar soit, 't is nu éénmaal zo :)
 
Zag juist de programmatie van tv voor de beker. Dus VTM mag een match op woensdag kiezen en kiest niet voor de logische match Westerlo - Genk. Ze gaan wel voor Patro Eisden - Club Brugge. Dat slaat toch op niks
Schandalig is het. Normaal maken ze toch altijd de keuze tussen twee eersteklassers.
 
Schandalig is het. Normaal maken ze toch altijd de keuze tussen twee eersteklassers.
Als match 1 hun 200k kijkers oplevert en match 2 hun 400k kijkers oplevert, dan kiezen ze gewoon voor match 2, heeft niks met 1e, 2e of 3e klasser te maken. Een tv-zender moet ook gewoon reclame kunnen verkopen en een match van Club trekt nu eenmaal het meeste kijkers.
 
Terug
Bovenaan