Genius Well-known member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #321 Haha wa is dees allemaal, Mignolet assist koning!
Solleke89 Well-known member 4 maart 2021 #329 WTF???? Wat een diefstal???? Is gewoon een geldig doelpunt. Rot arbiter maat. Niks hens. Man ik ben zoooo pissed. Spelers van Club en voltallige staf moeten gewoon onmiddelijk van het plein stappen en boycotten.
WTF???? Wat een diefstal???? Is gewoon een geldig doelpunt. Rot arbiter maat. Niks hens. Man ik ben zoooo pissed. Spelers van Club en voltallige staf moeten gewoon onmiddelijk van het plein stappen en boycotten.
Booster Active member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #331 wtf is dat daar allemaal. Afgekeurd, goedgekeurd, afgekeurd.... Leek me toch een geldig doelpunt
Silence Well-known member 4 maart 2021 #332 Volgens mij geen hands, maar als ge ze afkeurt moet ge nie omdraaien natuurlijk
Link Active member 4 maart 2021 #338 Gewoon geen woorden voor dit. Nu ontplof ik helemaal wat een diefstal.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #340 Pure diefstal. Onmiddelijke schorsing van de scheids.