Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bewijzen dat hij terecht maar de 3e keeper is na de gekwetste Butez en Beiranvand.Wat is De Wolf allemaal aan het doen?
, tis niet makkelijk voetballen tegen dit antwerp als tweede uit de stand zou ik ze net iets offensiever verwacht hebben maar is hun goed recht om zo te spelen.Het had anders kunnen lopen... Dat vind ik toch wel wat overdreven imo. Een grote kans in de eerst helft en dan, als de match (zo goed als) gespeeld was de goal en supersave van Mignolet. Tenzij ik nu iets vergeet.Logische uitslag maar het had anders kunnen lopen als we in de eerste helft wat meeval hebben met onze kansen.
Kwaliteitsverschil toont zich in de uitslag.
Antwerp die dan nog start met een semi b-ploeg (Refaelov, Beiranvand, Buta op de bank, Haroun en Mbokani gekwetst) tegen Brugge op volle sterkte.
Volgens mij ging Vercauteren ook zo gespeeld hebben thuis.Jammer dat Leko weg is bij Antwerp, want het was een leuke ploeg om naar te kijken, ... gisteren daarentegen.
Ik kan begrijpen waarom een ploeg zo speelt op bezoek bij ons, maar komaan, het is wel de nr 2 uit de competitie...
In een "normale wereld" nog niet zo lang geleden met pakweg Gent, Anderlecht en Club aan de top vd rangschikking kan ik me niet herinneren dat één van die ploegen zich ooit zo heeft ingegraven op bezoek bij de andere?
Denk ik ook. Antwerp had het aanvallend toch wel heel moeilijk, veel de lange bal spelen naar Lamkel Ze. En wat de keeper betreft, er is gewoon geen enkele deftige keeper. Die kunnen alle 3 derde keuze of eerste keuze zijn.Het had anders kunnen lopen... Dat vind ik toch wel wat overdreven imo. Een grote kans in de eerst helft en dan, als de match (zo goed als) gespeeld was de goal en supersave van Mignolet. Tenzij ik nu iets vergeet.
Ach ja, we hebben gewonnen dus gaan daar niet over zagen ... ook nog wel een goeie voorbereiding op de match tegen Dynamo Kiev -> die gaan ook niet met open vizier tegen ons spelen.Volgens mij ging Vercauteren ook zo gespeeld hebben thuis.

ja idd, moest binnen. Ook zijn goal zelf had direct gekund ipv in 2 keer, maar nu zijn we aan het muggenziftenHeb maar met een half oog gekeken, maar er was toch ook een geweldige kans voor Dost juist voor de 2-1?