Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Logische uitslag maar het had anders kunnen lopen als we in de eerste helft wat meeval hebben met onze kansen.
Kwaliteitsverschil toont zich in de uitslag.
Antwerp die dan nog start met een semi b-ploeg (Refaelov, Beiranvand, Buta op de bank, Haroun en Mbokani gekwetst) tegen Brugge op volle sterkte.

Dit Club is toch een leuke ploeg. Altijd vrij economisch, controlerend, even op het gas om afstand te nemen. Na de goal van Antwerp gingen ze direct terug naar voor. Dost is duidelijk de missing link in de ploeg, ook mentaal.

Een speler voor 20 miljoen verkopen en het niet eens merken, dan weet je dat het goed zit.

Mata is een beest :cool:, tis niet makkelijk voetballen tegen dit antwerp als tweede uit de stand zou ik ze net iets offensiever verwacht hebben maar is hun goed recht om zo te spelen.
Ik blijf de laet de schitterende speler vinden altijd blijven gaan en een echt antwerpman heb daar veel respect voor

Logische uitslag maar het had anders kunnen lopen als we in de eerste helft wat meeval hebben met onze kansen.
Kwaliteitsverschil toont zich in de uitslag.
Antwerp die dan nog start met een semi b-ploeg (Refaelov, Beiranvand, Buta op de bank, Haroun en Mbokani gekwetst) tegen Brugge op volle sterkte.
Het had anders kunnen lopen... Dat vind ik toch wel wat overdreven imo. Een grote kans in de eerst helft en dan, als de match (zo goed als) gespeeld was de goal en supersave van Mignolet. Tenzij ik nu iets vergeet.

Jammer dat Leko weg is bij Antwerp, want het was een leuke ploeg om naar te kijken, ... gisteren daarentegen.

Ik kan begrijpen waarom een ploeg zo speelt op bezoek bij ons, maar komaan, het is wel de nr 2 uit de competitie...
In een "normale wereld" nog niet zo lang geleden met pakweg Gent, Anderlecht en Club aan de top vd rangschikking kan ik me niet herinneren dat één van die ploegen zich ooit zo heeft ingegraven op bezoek bij de andere?

Jammer dat Leko weg is bij Antwerp, want het was een leuke ploeg om naar te kijken, ... gisteren daarentegen.

Ik kan begrijpen waarom een ploeg zo speelt op bezoek bij ons, maar komaan, het is wel de nr 2 uit de competitie...
In een "normale wereld" nog niet zo lang geleden met pakweg Gent, Anderlecht en Club aan de top vd rangschikking kan ik me niet herinneren dat één van die ploegen zich ooit zo heeft ingegraven op bezoek bij de andere?
Volgens mij ging Vercauteren ook zo gespeeld hebben thuis.

Het had anders kunnen lopen... Dat vind ik toch wel wat overdreven imo. Een grote kans in de eerst helft en dan, als de match (zo goed als) gespeeld was de goal en supersave van Mignolet. Tenzij ik nu iets vergeet.
Denk ik ook. Antwerp had het aanvallend toch wel heel moeilijk, veel de lange bal spelen naar Lamkel Ze. En wat de keeper betreft, er is gewoon geen enkele deftige keeper. Die kunnen alle 3 derde keuze of eerste keuze zijn.

Volgens mij ging Vercauteren ook zo gespeeld hebben thuis.
Ach ja, we hebben gewonnen dus gaan daar niet over zagen ... ook nog wel een goeie voorbereiding op de match tegen Dynamo Kiev -> die gaan ook niet met open vizier tegen ons spelen.

maar als ik eerlijk mag zijn: toch liever niet Antwerp in PO1 en terug 2 zo'n matchen moeten aanzien... dan liever Standard, Oostende en Anderlecht of zo :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan